“Top!”
Beoordeling van BelGuNa

BelGuNa
Geclassificeerd als nr. 39 van 772 Restaurants in Torremolinos
Beschrijving: Lekker gezellig terras, verzorgd ontbijt, verse snacks, lekkere desserten en zoet genot. Tot slot, lekkere Belgische bieren : Duvel, Leffe en kriek. Iedereen welkom !
28 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker gegeten, stoofvlees met frietjes! Nog een broodje martino mee naar huis genomen en de dag erna terug gegaan om er nog te halen! Super lekker! Dikke aanrader!!

9 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij belguna in het Spaanse torremolinos is het thuis komen in een stukje België niet alleen Belgische bieren lekkere wijn en cava
Kan je ook heerlijk eten!! Alles tot in de puntjes vers en verzorgd!!!! Een aanrader voor Belgen die eens een Belgisch klapje willen doen in een familiale sfeer en een beetje meer informatie wil over de prachtige streek!!! Nancy en Gunter bedankt voor de fijne tijd in jullie belguna het was meer of in orde!!! Wij komen zeker nog eens terug!!! Jullie doen dit uitstekend!!!!
Vele groetjes Ciara en jens

8 september 2020 beoordeeld

Mmmm..... Super lekker gegeten ! Ruime portie met lekkere frietjes en mayonaise. Op zijn Belgisch! Een echte aanrader als je eens zin hebt in een echte Belgische maaltijd. Je voelt er je direct thuis, Gunther en Nancy zijn super vriendelijk, en we hadden weer een leuke babbel. Tot de volgende keer ! Bedankt Gunther en Nancy!

4 september 2020 beoordeeld

Lekker eten en super vriendelijke bediening.We hebben al gereserveerd voor volgende week.Sommige gerechten moet men enkele dagen op voorhand bestellen.
Supervers

17 augustus 2020 beoordeeld

fijne mensen en heel lekker eten. alles wordt vers gemaakt en de stoofvlees is een aanrader. Robert en sylvia

Datum van bezoek: augustus 2020

Reizigers die BelGuNa bekeken, bekeken ook

Torremolinos, Costa del Sol

In BelGuNa geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.