“Waardering”
Beoordeling van BelGuNa

BelGuNa
Geclassificeerd als nr. 92 van 891 Restaurants in Torremolinos
Beschrijving: Lekker gezellig terras, verzorgd ontbijt, verse snacks, lekkere desserten en zoet genot. Tot slot, lekkere Belgische bieren : Duvel, Leffe en kriek. Iedereen welkom !
4 weken geleden beoordeeld

Gezelligheid troef! Lekker eten en drinken! Belgische klassiekers in zuiden van Spanje! En bovenal lekker!! Zeer vriendelijk onthaal en altijd een gezellige babbel! Doe zo voort !!

2 september 2019 beoordeeld

lekkere koffie, lekkere broodjes en tijd voor een gezellige babbel.
Veel succes met jullie zaak , jullie doen het prima

27 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Je kunt hier lekker eten.
Heerlijk stoofvlees en ze hebben frikandel (curryworst) en lekkere frietjes en Brusselse wafels. En als je zin hebt in goede koffie, dan moet je echt hier naar toe ! Een aanrader dus !

23 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Elke keer opnieuw , zeer goed ontvangen , gezellige babbel over het leven aan de Spaanse costa
Lekker wijntje erbij , wij komen hier graag

19 augustus 2019 beoordeeld

Op advies van onze hostess een keertje wezen lunchen bij Belguna.
Uiteindelijk waren wij er iedere middag rond 13.00 uur te vinden en hebben heerlijk gegeten. Je krijgt er fantastische koffie en een lekkere lunch, kwaliteit staat hoog in het vaandel. Guhnter en Nancy bedankt voor jullie gastvrijheid. We komen zeer zeker terug. Jullie zijn top.

Datum van bezoek: augustus 2019
Belgunatorremolinos, Eigenaar van BelGuNa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 augustus 2019

Heerlijk om zo een beoordeling te krijgen, dankjewel !
Tot ziens,

Reizigers die BelGuNa bekeken, bekeken ook

Torremolinos, Costa del Sol

In BelGuNa geweest? Deel je ervaringen!