“Lekker gegeten”

Keukens: Mediterraan
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten, vorig jaar geweest en nu weer. Lekker diverse gerechtjes en dan lekker samen delen

Datum van bezoek: september 2019

11 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was zeer lekker! Goede porties, genoeg voor groot en klein. Vriendelijke mensen! Enkel werden de andere borden al weggetrokken terwijl er nog een persoon zat te eten. Lekker en niet al te duur! Aan te raden!

Datum van bezoek: april 2019
3 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij Rias de Galicia kun je lekker eten. Be bediening is er vriendelijk en behulpzaam. Het is een aanrader om hier een keer te eten.

Datum van bezoek: mei 2018
2 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Rias de Galicia is een goed restaurant alleen missen wij Jafaar. Die was altijd gezellig en Jafaar zorgde wel voor een vol restaurant.

Datum van bezoek: september 2017
28 juli 2017 beoordeeld

Weer geprobeerd.
Paella voor één persoon geserveerd is zeldzaam en Rami, de uitbater , blijkt definitief verdwenen dit jaar.
Jammer , maar degene die vroeger kok was heeft het stokje overgenomen en nu staat er een nieuw 'ster' in de keuken.
Wat een deceptie. Ik de tong en mijn lief de paella. Deze was te nat, aangebakken aan de randen en mijn tong was in 1986 gevangen, gebakken en daarna in de vriezer gelegd en vervolgens, toen hij me ontwaarde, daaruit gehaald en in de magnetron opgewarmd....Triest al moet ik zeggen dat die visachtige schoenzool probleemloos van de rekening werd afgetrokken. Snel voorbijlopen in de komende jaren.

Datum van bezoek: juni 2017

Reizigers die Rias de Galicia bekeken, bekeken ook

Torremolinos, Costa del Sol

In Rias de Galicia geweest? Deel je ervaringen!