TripAdvisor

Beoordeling van Ocho Rondas

Ocho Rondas
Geclassificeerd als nr. 24 van 892 Restaurants in Torremolinos
14 september 2019 beoordeeld

In een heel gezellig straatje met veel kleine winkeltjes dit pareltje gevonden. Super bediening, heel lekker eten; echt een aanrader!
Het lijkt in één oogopslag dat ze een “kleine” kaart hebben, maar vergis je niet er staat veel variatie op en bij een kleine kaart is het dan ook écht vers.
Wij zullen hier zeker nog een keer terugkomen.

Datum van bezoek: september 2019

12 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zojuist heerlijk gegeten bij dit restaurant, alles wat we hadden besteld smaakte perfect! We zijn ook heel vriendelijk en leuk bedient.
Zeker de moeite waard!

Datum van bezoek: september 2019
21 augustus 2019 beoordeeld

Super heerlijk gegeten, tapas fantastisch en niet duur, vriendelijk personeel, uitgebreide tapas kaart

Datum van bezoek: augustus 2019
22 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gastvrij restaurant aan een drukke straat, voordat je het weet loop je er voorbij. Het restaurant serveert vooral tapas echter kun je ook een ‘groter’ menu bestellen zoals een salade of spareribs. De bediening is echt prima, ze zijn erg aardig en gastvrij. Het eten smaakt ook goed en er is voldoende keuze tussen vlees en vis. Een aanrader in deze drukke winkelstraat. Dit restaurant lokt geen klanten.

Datum van bezoek: juli 2019
16 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Mocht je in Carihuela zijn moet je er zeker gaan zitten. Vriendelijk personeel en lekkere tappas voor niet te veel euro's. Je kan er ook gezellig een biertje of wijntje drinken en natuurlijk de cocktails zijn er bijzonder goed. David en Coco wij komen hier zeker terug.

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Ocho Rondas bekeken, bekeken ook

Torremolinos, Costa del Sol

In Ocho Rondas geweest? Deel je ervaringen!