“Toppertje zonder pretentie”
Beoordeling van Frutos Del Mar

Frutos Del Mar
Geclassificeerd als nr. 154 van 891 Restaurants in Torremolinos
4 weken geleden beoordeeld

Na gedineerd te hebben in één van de zogenaamde betere restaurants in La Carihuela, duur, matig en onvoldoende, viel ons oog op restaurants Frutos del mar; teneinde de innerlijke mens toch nog tevreden te stellen, zetten wij ons aan een tafeltje aan de straat.
Geplastificeerde afbeeldingen van de gerechten zoals elders, dus koffiedik kijken wat er op je bord verschijnt...
Ontzettend lekker gegeten in een zeer eenvoudig establisement, aan een spotprijs.
Nergens betere gamba pil pil gegeten, ook de gefrituurde vis was uitstekend.
Vooraf nog enige chips en olijven van de zaak, teneinde de wachttijd te verkorten : niet nodig want de bediening is erg snel en de jonge ober is zeer beleefd en vriendelijk, wat trouwens ook slaat op de eigenaar.
Zoals reeds eerder aangehaald, dit alles tegen zeer democratische prijzen - én de (buitenlandse) toeristen worden hier behandeld zoals de Spanjaarden,wat zeker niet evident is...
Dikke proficiat !

Datum van bezoek: september 2019
elzorros, Propietario van Frutos Del Mar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden

Muchísima gracias por su valoración y hasta pronto

10 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik snap niets van de mensen die deze ronselaar leuk vinden. Vervelende kerel die zogenaamd leuk is en voorbijlopende mensen belachelijk maakt.

Datum van bezoek: oktober 2018
elzorros, Propietario van Frutos Del Mar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 mei 2019

Lo siento pero en este restaurante no hay ningún recluta gracioso.
En este restaurante nos tomamos nuestro trabajo muy enserio y mimamos mucho a nuestros clientes.

9 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Net als vorig jaar bijzonder goed gegeten in een uitzonderlijk gezellige sfeer. Jafaar als zeer goede gastheer en vriendelijk kundige bediening.
Een aanrader!

Datum van bezoek: september 2018
EL ZORRO S, Propietario van Frutos Del Mar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 september 2018

Muchisimas gracias hasta el año que viene

5 juni 2018 beoordeeld

We hebben hier na aandringen van de ober, een portie paella gegeten, het was veel rijst en een pietluttig stukje kip en twee schelpen en stukje inktvis. Na de opmerking dat er maar weinig vis of vlees inzat, kon de ober op slag geen nederlands meer. De teruggave van het wisselgeld duurde ook een tiental minuten, misschien dacht hij dat we het beu zouden zijn en zouden opstappen.

Datum van bezoek: mei 2018
EL ZORRO S, Propietario van Frutos Del Mar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 juni 2018

Sentimos que no haya sido de su agrado.
La paella por 6€ es perfecta y a todos nuestros clientes les encanta la relacion calidad precio gracias

28 mei 2018 beoordeeld

Dit restaurant ligt bij mijn favoriete vakantiebestemming. Ik liep lekker in de avond langs de restaurants en de ober sprak mij aan om hier te gaan eten, ik sprak eerst Engels maar deze bleek ook Nederlands te praten. Ik heb met hem een deal gemaakt om hier te gaan eten, paar dagen later deden we dat ook. Deze ober is echt grappig en heel vriendelijk. Zijn naam is Jafaar als ik het goed schrijf. Het eten is hier ook heel goed, ik neem vooral de Gambas Pil Pil en de Boquerones. Al met al heel leuk en gezellig gegeten. Tot de volgende keer!

Datum van bezoek: mei 2018
EL ZORRO S, Propietario van Frutos Del Mar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 juni 2018

Muchas gracias esperamos verlos pronto

Reizigers die Frutos Del Mar bekeken, bekeken ook

Torremolinos, Costa del Sol

In Frutos Del Mar geweest? Deel je ervaringen!