Christelle M
Antwerpen, België

Good

Beoordeling van Hotel Zen Airport
3,0 van 5 bollen11 sep 2018 beoordeeldvia mobiele applicatie
Goede hotel dicht bij de luchthaven rustig. Er was een shuttle van de airport naar ons hotel. Het was heel handig een kleine miscommunicatie in het begin maar niets ergs. Een grote zwembad we kregen alles wat we nodig hadden. Enkel duurde het wel wat lang aan de receptie aangezien ze maar met 2 zijn.
Datum van verblijf: september 2018
Reistype: Bezocht met vrienden
Is er een probleem met deze beoordeling?
Zen Airport H, Director de Relaciones Públicas van Hotel Zen Airport, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 11 sep 2018
Hartelijk dank voor uw woorden, we zullen proberen het inchecken te versnellen en we hopen u snel te zien bij de luchthaven van hotel zen. bedankt
Volledig restitueerbaar
  • Agoda.com
1.3 km van Hotel Zen Airport
Meer hotels in Torremolinos bekijken
Beoordeeld op 24 mei 2018 via mobiele applicatie

Na onze aankomst in Spanje erg genoten van 4 nachten in dit hotel. Goed bed, rustige kamer, vriendelijk pesoneel, goede service, uitgebreid ontbijt. Station, strand, en restaurantjes op loopafstand. Prima zwembad bij hotel.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 24 juni 2017

Fijn hotel, goede shuttleservice naar de airport. Goed bed en schone kamer. Lekker zitje om buiten te zitten. Vriendelijk personeel. Ik ben er maar 1 nacht geweest daarna weer verder gereisd, maar ik vond het er fijn en lekker rustig. De ligging is erg rustig, in een buitenwijk van Torremolinos op een prachtige heuvel in een mooie woonwijk.

Datum van verblijf: juni 2017
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 7 mei 2017 via mobiele applicatie

Wij hadden dit hotel geboekt om een nacht te overbruggen voor onze vlucht, die vroeg in de ochtend ging. De shuttle bus bleek geen service in de nacht of vroege ochtend, dus wij kwamen met eigen auto en parkeerde voor €5,- op het terrein. Kinderen direct in bed gelegd en zelf op leuke zitjes een wijntje gedronken. De kamers en het hotel is modern en netjes ingericht. Wij hadden de familiekamer. Het hotel bleek zo netjes dat ze matrassen hebben die met een waterdichte folie zijn afgewerkt. Deze folielaag kraakt zo erg dat je bij iedere draai in je bed of van je kamergenoten wakker wordt. Dat viel tegen en weerhoudt mij ervan om een hogere score te geven. Tip aan het hotel: verwijder de folie of schaf andere matrassen aan. Dan slapen de gasten toch echt beter.

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 15 februari 2017

Een pluspunt is zeker het busje dat dagelijks klaar staat, om je heen en terug te brengen naar de bijzonderste plekken in de buurt. Het eten is er goed, voor democratische prijs en a la carte, alsook de dranken. Het strand en het centrum, ligt op een stevige wandeling, maar het busje brengt je ook. Het station is kortbij.

Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 28 juni 2016 via mobiele applicatie

Zijn van Marbella met de bus naar hier gekomen om onze laatste dag hier door te brengen. De gratis AirPort service heeft ons over de streep getrokken om onze laatste dag in Torremolinos door te brengen. Ook gemakkelijk was de Schuttle bus om naar het strand te gaan. Het was een proper hotel met vriendelijk personeel. Prima voor een paar dagen maar niet voor een hele vakantie door te brengen. Daarvoor is het te ver afgelegen van alles

Datum van verblijf: juni 2016