“Een echte aanrader!”
Beoordeling van Ibiza Style Bar Restaurant

Ibiza Style Bar Restaurant
Geclassificeerd als nr. 1 van 813 Restaurants in Torremolinos
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker gegeten! Fantastische bediening, met speciale dank aan Ron en Miguel!! Lekkere, pure gerechten. Verfijnde smaak. Leuke en originele presentatie! Zeer gezellige sfeer en leuk ingericht!
Een topadres waar je zeker naartoe moet gaan!

WimIbiza, Eigenaar van Ibiza Style Bar Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 juni 2018

Buenos dias!

Hartelijk bedankt voor het schrjven van deze mooie recensie!
Ik zal Ron en Miguel laten weten dat jullie heel tevreden waren over de service, zullen ze fijn vinden.

Geniet nog van Spanje, het weer en wie weet zien we elkaar ergens of @ Ibiza!

Ron en Miguel

27 mei 2018 beoordeeld

Zonder TripAdvisor hadden wij dit restaurantje nooit gevonden. Verdient de hoge notering dubbel en dwars. Lieve, warme mensen die je een topavond willen bezorgen.

Een fantastisch restaurant met heerlijke gerechten, uitstekende kwaliteit van ingrediënten en bereiding met duidelijk veel kennis en kunde. Personeel is ervaren en heeft oog voor details. De sashimi zalm, eendenbout ahumado, gegrilde avocado met tartaar en de zelfgemaakte gin gember-peper zijn absolute aanraders. Ook vegetarische opties.

Zelf meteen weer gereserveerd voor de volgende dag! Om zeker te zijn van een plekje kan je altijd vooraf even telefonisch reserveren (in Nederlands).

WimIbiza, Eigenaar van Ibiza Style Bar Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 mei 2018

Buenos dias!

He hallo!!! Super bedankt voor het schrijven van deze heeeele mooie recensie!
Jullie waren ook hele fijne gasten, wat het voor ons allemaal wat makkelijker maakt.

Leuk jullie te leren kennen, pas gosd op elkaar en wie weet zien we elkaar ooit of ergens of @ Ibiza!

Speciaal Miguel

10 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ontzettend lekker gegeten, en zeer vriendelijk personeel! Goed stuk vlees van de Green Egg en heel lekkere "speciale" groentesoep ;-)
Bedankt!

WimIbiza, Eigenaar van Ibiza Style Bar Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 mei 2018

Buenos dias!

Hartelijk dank voor deze hele mooie recensie en de tijd om er een te schrijven!

Geniet van Spanje en wie weet tot......... ergens of @ Ibiza!

10 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteravond opzoek gegaan naar de nummer 3 in deze lijst. Na een wat aparte entree (door een ander restaurant) ontvangen door een super enthousiast personeel. Na uitleg van Ron over hoe en wat zij daar doen, een heerlijk diner ontvangen. Metname de groenten soep sprong eruit. Alles was goed bereid en zeer smaakvol.
In deze lijst nummer 3 echter voor ons absoluut de nummer 1!

Buenos dias!

WAUW, wat een mooi bericht!
Dank je wel! Ik zal ook Ron het laten lezen! Credits waar ze horen.

Bedankt voor de moeite en hopelijk tot ziens!

14 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren hebben wij gegeten bllj Ibiza Style Bar. De ontvangst was allerhartelijkst in een leuke atmosfeer. We hebben er voor gekozen om ons te laten verrassen en dat bleek een goede keuze.

Het voorgerecht, een variëteit aan tapasgerechten was buitengewoon met onder andere carpaccio, geitenkaas met honing, gerookte zalm, salade, brood etc. Het hoofdgerecht een heerlijke kipfilet in een fantastische saus met rijst en gegrilde gamba's.

We dronken daarbij de geadviseerde rode en witte wijn die uitstekend bij de gerechten paste.

Kortom we hebben genoten en komen hier zeker terug.

Frank en Mieke

WimIbiza, Eigenaar van Ibiza Style Bar Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 april 2018

Lieve mensen,

Wat een mooie recensie, dank jullie wel!!

Fijn dat jullie zo genoten hebben, ik hoop dat jullie een fijn verblijf hebben en wie weet zien we elkaar nogmaals hier, daar of in Torremolinos!

Reizigers die Ibiza Style Bar Restaurant bekeken, bekeken ook

Torremolinos, Costa del Sol

In Ibiza Style Bar Restaurant geweest? Deel je ervaringen!