“Uitstekend restaurant”
Beoordeling van Aderezzo

Aderezzo
Geclassificeerd als nr. 83 van 1.582 Restaurants in Marbella
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurantje gelegen in oude stad Marbella. Super verse producten, uiterst vriendelijke bediening. Ons favoriet restaurant in Marbella.

29 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Als voorgerecht kregen we iets dat vlees moest voorstellen, maar waren 3 stukjes vet met een klein beetje spek aan. Hoofdgerecht van mijn vriendin waren 5 mosseltjes in de oven. Dat waren dus 5 schelpen gevuld, zonder mosselen noch vis, met saus en gepaneerd. Best te vergelijken met hapjes die je krijgt met kerst, en niet van de traiteur maar van het goedkoopste warenhuis. En mijn voorgerecht was een grote gamba. Daar zat niks smaak aan en was versierd met een slaatje van kolen. Kortom, dit restaurantbezoek was weggesmeten geld.

20 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na vele goede recensies te hebben gelezen, een bezoek gebracht aan Aderezzo. Ontvangen door vriendelijke bediening, met lekkere olijven en wat brood. Een goed begin, zeker toen de uitstekende Iberico ham werd geserveerd. Daarna helaas enkel gerechten die niet aan de verwachting konden voldoen. De deepfried Iberico snack is serieus een gefrituurde en in reepjes gesneden speklap.

Aan alle gerechten wordt een sterke smaak toegevoegd die de authentieke smaak van het product doet vervagen. We hebben voor het eerst in ons leven een gerecht terug gestuurd. De spaghetti vongele smaakte als een mislukking van een hobbykok die in zijn eerste poging dit gerecht te maken hopeloos had gefaald. De lamsschouder was oké, wel weer ingesmeerd met iets zoets.

Wellicht een kwestie van smaak, onze voorkeur gaat uit naar pure smaken van mooie producten. Dat vindt je hier (op de Iberico ham na) niet.

12 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten met z'n vieren buiten in een van de vele knusse straatjes van marbella. De bediening verstaat hun vak en de gerechten zijn fantastisch. De heren hadden de malse ribs besteld en wij vrouwen de Mexicaanse kip, genieten!

8 september 2017 beoordeeld

Hier eet je super lekker, op een gezellige locatie. De vriendelijke en attente bediening krijg je er bij. Alles is verzorgd.

Reizigers die Aderezzo bekeken, bekeken ook

Marbella, Costa del Sol

In Aderezzo geweest? Deel je ervaringen!