“Blijft de beste keus in de oude stad van Marbella”
Beoordeling van El Salon Marbella

El Salon Marbella
Geclassificeerd als nr. 5 van 1.555 Restaurants in Marbella
Dineropties: Na sluitingstijd
Dineropties: Na sluitingstijd
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten heerlijk. De prijzen heel erg netjes. De bediening en vriendelijkheid uitmuntend . Alles home made . Altijd een feest om heen te gaan

29 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit kleine restaurantje achter de toeristische boulevard onderscheidt zich door de kwaliteit van het eten. Wat een heerlijke en aparte tapa’s hebben we daar gegeten. We komen daar zeker terug en is een aanrader voor iedereen. Het ziet er schoon en helder uit en ook de bediening is top.

27 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Naast de vriendelijke behandeling door het personeel is het eten ook nog eens op en top verzorgd. Het restaurant zelf heeft ook een gezellige en informele sfeer. Zeker een aanrader.

27 april 2018 beoordeeld

Heerlijk gegeten in een super vriendelijke en ontspannen sfeer. Vriendelijk en gastvrij personeel. Wat een aanrader.

20 juni 2017 beoordeeld

In mei 3x uitstekend gegeten (diner) bij El Salon. Zowel de tapas als de "dishes to share" wisselen dagelijks. Vrijwel alle gerechten geprobeerd en geen enkele teleurstelling. Geen culinaire hoogstandjes, maar iedere keer verrassend lekker. Prima cava ook. En alles heel aantrekkelijk geprijsd. De bediening is meer dan vriendelijk, Voor onze dochter van 5 was 3x te weinig; ze wilde hier iedere avond wel gaan eten ;-)

Reizigers die El Salon Marbella bekeken, bekeken ook

Nueva Andalucia, Marbella

Marbella, Costa del Sol

In El Salon Marbella geweest? Deel je ervaringen!