Hoogtepunten uit beoordelingen

jarmoleijten
Boxtel, Nederland
via mobiele applicatie
Bezoek bij doorzetters

Passievolle Marjolijn en Renee hebben daar een mooie en persoonlijke stek Ze weten met liefde voor ... meer lezen

Beoordeeld op 27 juni 2019
esther b
Lees alle 135 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Marbella
vanaf US$ 64,41
vanaf US$ 32,77
vanaf US$ 90,40
Beoordeeld op 9 augustus 2019 via mobiele applicatie

Met 5 personen de Nederlandse proeverij gedaan. Na de avontuurlijke route richting de wijngaard te hebben afgelegd werden wij zeer vriendelijk ontvangen door Rene en Marjolijn.
Het pand en de gaard is prachtig en de omgeving is adembenemend!
Er word vol passie verteld over de gaard, wijnen en het proces.
Hierna kan iedereen wijnen proeven met daarnaast wat hapjes.
De gehele middag is een echte aanrader. Rene en Marjolijn zijn zeer vriendelijk en het voelt erg persoonlijk aan.

Datum van activiteit: augustus 2019
Rene en Marjoli... M, Eigenaar van Vina & Bodega Remsamen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 augustus 2019

Hoi Jarmo en familie,
Dank voor je leuke en aardige recentie. Wij hebben het met veel plezier gedaan.
Geniet nog van jullie laatste dagen.

Beoordeeld op 27 juni 2019

Passievolle Marjolijn en Renee hebben daar een mooie en persoonlijke stek
Ze weten met liefde voor het product mooi te vertellen over hun wijn
Leuke en fitte mensen die daar ondanks wat tegenslagen een mooi bestaan hebben opgebouwd
De moeite waard om daar te kijken en te genieten van mooie wijn en 360 graden vieuw !

Datum van activiteit: juni 2019
remsamen, Eigenaar van Vina & Bodega Remsamen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 juni 2019

Dank je wel voor je leuke review. Met plezier hebben we jullie rondgeleid en alles verteld. Het was een leuke middag.

Beoordeeld op 18 juni 2019 via mobiele applicatie

2 mensen zijn een geweldige uitdaging aangegaan en daar kunnen wij nu van genieten. De uitstekende chardonny is gemaakt door iemand die er iets van kent. De proeverij is een aanrader en het fantastisch uitzicht krijg je er gratis bij. Voor de avonturiers is de weg er naar toe een aanrader.

Datum van activiteit: juni 2019
remsamen, Eigenaar van Vina & Bodega Remsamen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 juni 2019

Dank voor de review! Leuk dat jullie ervan hebben genoten.
Groeten, René & Marjolijn

Beoordeeld op 13 mei 2019 via mobiele applicatie

Wat een fantastische plek hebben René en Marjolein gecreëerd vlakbij Monda. Wij hebben hier een tour over de wijngaard en een proeverij mogen meemaken. Wat een unieke en leerzame ervaring. Door de weg ernaartoe weet je al dat dit bijzonder gaat worden. Met de perfecte routebeschrijving bij de hand kwamen we aan bij hun idyllische plekje dat ze van de grond af aan hebben opgebouwd. Chapeau! Eeuwen geleden was er volop wijnbouw rond Monda, maar ook daar hadden ze te maken met de Phylloxera ziekte. Ruim een eeuw was er geen wijnbouw meer in deze buurt, maar R en M hebben het samen weer ge-herintroduceerd. Veel tegenslagen, maar met een enorm doorzettingsvermogen hebben ze een prachtige wijngaard en wijnhuis opgezet. Tour is super interessant en de de proeverij en hapjes uitstekend. Wij raden deze tour iedereen aan en komen zelf ook zeker terug. René en Marjolein bedankt! Volgende keer proeven we dan ook graag de remolie

Datum van activiteit: mei 2019
remsamen, Eigenaar van Vina & Bodega Remsamen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 mei 2019

Wat een prachtige en lieve review. Dank je wel en hopelijk tot ziens en dan ook voor de remolie :D .

Beoordeeld op 2 mei 2019 via mobiele applicatie

Door tripadvisor hier terecht gekomen, maken alle goede verwachtingen meer dan waar! Prachtig gelegen bodega (weg ernaar toe is al de moeite waard), leuke mensen, mooie wijngaard met enorm veel uitleg over hoe je wijn maakt, wat met veel humor verteld wordt! Daarna een lekkere proeverij met fantastisch uitzicht!
Dank René en Marjolijn voor de fijne middag! Keep up the good work!

Datum van activiteit: mei 2019
remsamen, Eigenaar van Vina & Bodega Remsamen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 mei 2019

Hoi lieve leuke familie,
Dank voor je mooie review!! Met plezier gedaan.