Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
René en Marjolijn hebben het samen goed voor elkaar!

Overal waar we zijn proberen we, als wijnliefhebbers, een wijngaard te bezoeken. Nooit eerder ... meer lezen

Beoordeeld op 27 oktober 2019
218bellah
Etten-Leur, Nederland
via mobiele applicatie
Wat een leuke wijnproeverij!

Vol passie vertellen Marjolijn en Rene over de opbouw van hun wijngaard en het maken van wijn ... meer lezen

Beoordeeld op 14 september 2019
mariellefeyts
Utrecht Province, Nederland
via mobiele applicatie
Lees alle 141 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Marbella
vanaf US$ 93,52
vanaf US$ 20,42
vanaf US$ 96,31
Fietsstadstour Marbella
3 beoordelingen
vanaf US$ 27,57
Beoordeeld op 13 mei 2019 via mobiele applicatie

Wat een fantastische plek hebben René en Marjolein gecreëerd vlakbij Monda. Wij hebben hier een tour over de wijngaard en een proeverij mogen meemaken. Wat een unieke en leerzame ervaring. Door de weg ernaartoe weet je al dat dit bijzonder gaat worden. Met de perfecte routebeschrijving bij de hand kwamen we aan bij hun idyllische plekje dat ze van de grond af aan hebben opgebouwd. Chapeau! Eeuwen geleden was er volop wijnbouw rond Monda, maar ook daar hadden ze te maken met de Phylloxera ziekte. Ruim een eeuw was er geen wijnbouw meer in deze buurt, maar R en M hebben het samen weer ge-herintroduceerd. Veel tegenslagen, maar met een enorm doorzettingsvermogen hebben ze een prachtige wijngaard en wijnhuis opgezet. Tour is super interessant en de de proeverij en hapjes uitstekend. Wij raden deze tour iedereen aan en komen zelf ook zeker terug. René en Marjolein bedankt! Volgende keer proeven we dan ook graag de remolie

Datum van activiteit: mei 2019
remsamen, Eigenaar van Vina & Bodega Remsamen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 mei 2019

Wat een prachtige en lieve review. Dank je wel en hopelijk tot ziens en dan ook voor de remolie :D .

Beoordeeld op 2 mei 2019 via mobiele applicatie

Door tripadvisor hier terecht gekomen, maken alle goede verwachtingen meer dan waar! Prachtig gelegen bodega (weg ernaar toe is al de moeite waard), leuke mensen, mooie wijngaard met enorm veel uitleg over hoe je wijn maakt, wat met veel humor verteld wordt! Daarna een lekkere proeverij met fantastisch uitzicht!
Dank René en Marjolijn voor de fijne middag! Keep up the good work!

Datum van activiteit: mei 2019
remsamen, Eigenaar van Vina & Bodega Remsamen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 mei 2019

Hoi lieve leuke familie,
Dank voor je mooie review!! Met plezier gedaan.

Beoordeeld op 30 april 2019 via mobiele applicatie

Via mail afgesproken en perfecte wegbeschrijving aangekomen in een verborgen parel. Heel gastvrije sympathieke Nederlanders die hun hobby met veel passie uitvoeren en delen. Na de rondleiding met zeer goeie uitleg kan je hun wijnen proeven in een idyllische setting!
Zeker een aanrader voor wie graag in alle rust een glaasje wijn apprecieert

Datum van activiteit: april 2019
remsamen, Eigenaar van Vina & Bodega Remsamen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 mei 2019

Dank voor jullie review en vriendelijke woorden. Hopelijk is iedereen hersteld van de spierpijn!
Groeten René & Marjolijn

Beoordeeld op 21 maart 2019 via mobiele applicatie

Wat een leuke, bijzondere plek. Verborgen aan het einde van een mooie weg door de bergen vind je de leukste en meest persoonlijke wijntour! Leuke rondleiding, interessante uitleg en natuurlijk heerlijke wijnen en lekkere hapjes. René en Marjolijn, dankjulliewel voor een bijzonder leuke middag!

Datum van activiteit: maart 2019
remsamen, Eigenaar van Vina & Bodega Remsamen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 maart 2019

Hoi leuke familie, ook wij vonden het erg gezellig. Dank voor jullie bezoek en interesse.

Beoordeeld op 7 september 2018 via mobiele applicatie

Na een fantantastisch en warm ontvangst hebben we genoten van een geweldig enthousiast en gedreven verhaal.
Wat een passie stralen deze mensen uit.

Datum van activiteit: september 2018
remsamen, Eigenaar van Vina & Bodega Remsamen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 september 2018

Dank voor je beloofde review! We hebben het met plezier gedaan en jullie waren een heel leuke groep!