Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
René en Marjolijn hebben het samen goed voor elkaar!

Overal waar we zijn proberen we, als wijnliefhebbers, een wijngaard te bezoeken. Nooit eerder ... meer lezen

Beoordeeld op 27 oktober 2019
218bellah
Etten-Leur, Nederland
via mobiele applicatie
Wat een leuke wijnproeverij!

Vol passie vertellen Marjolijn en Rene over de opbouw van hun wijngaard en het maken van wijn ... meer lezen

Beoordeeld op 14 september 2019
mariellefeyts
Utrecht Province, Nederland
via mobiele applicatie
Lees alle 141 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Marbella
vanaf US$ 84,82
vanaf US$ 20,40
vanaf US$ 96,21
Fietsstadstour Marbella
3 beoordelingen
vanaf US$ 27,54
Beoordeeld op 30 april 2019 via mobiele applicatie

Via mail afgesproken en perfecte wegbeschrijving aangekomen in een verborgen parel. Heel gastvrije sympathieke Nederlanders die hun hobby met veel passie uitvoeren en delen. Na de rondleiding met zeer goeie uitleg kan je hun wijnen proeven in een idyllische setting!
Zeker een aanrader voor wie graag in alle rust een glaasje wijn apprecieert

Datum van activiteit: april 2019
remsamen, Eigenaar van Vina & Bodega Remsamen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 mei 2019

Dank voor jullie review en vriendelijke woorden. Hopelijk is iedereen hersteld van de spierpijn!
Groeten René & Marjolijn

Beoordeeld op 21 maart 2019 via mobiele applicatie

Wat een leuke, bijzondere plek. Verborgen aan het einde van een mooie weg door de bergen vind je de leukste en meest persoonlijke wijntour! Leuke rondleiding, interessante uitleg en natuurlijk heerlijke wijnen en lekkere hapjes. René en Marjolijn, dankjulliewel voor een bijzonder leuke middag!

Datum van activiteit: maart 2019
remsamen, Eigenaar van Vina & Bodega Remsamen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 maart 2019

Hoi leuke familie, ook wij vonden het erg gezellig. Dank voor jullie bezoek en interesse.

Beoordeeld op 7 september 2018 via mobiele applicatie

Na een fantantastisch en warm ontvangst hebben we genoten van een geweldig enthousiast en gedreven verhaal.
Wat een passie stralen deze mensen uit.

Datum van activiteit: september 2018
remsamen, Eigenaar van Vina & Bodega Remsamen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 september 2018

Dank voor je beloofde review! We hebben het met plezier gedaan en jullie waren een heel leuke groep!

Beoordeeld op 10 augustus 2018 via mobiele applicatie

Wat een mooie rondleiding langs de ervaring deze mooie mensen. Superknap wat ze hebben bereikt en heerlijk om te proeven. Heel veel geleerd over de productie van wijn, maar alleen de rit naar de bodega brengt je al langs een prachtig uitzicht. Zeker een aanrader!

Datum van activiteit: augustus 2018
remsamen, Eigenaar van Vina & Bodega Remsamen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 augustus 2018

Dank je wel voor je leuke review!

Beoordeeld op 6 augustus 2018 via mobiele applicatie

Op vakantie in Andalusië. Als wijnliefhebbers vinden we het leuk om op een kijkje te nemen bij de wijnboer. Na wat mailen werden we hartelijk welkom geheten op de Viña & Bodega van Remsamen. René en Marjolein namen de tijd om ons te vertellen wat ze precies deden en vooral hoe. Dit werd ondersteund door een kijkje in de wijngaard en vervolgens in de werkplaats. Doormiddel van foto’s was het technische gedeelte makkelijk volgen. Dus ook voor de beginnende wijndrinker goed te doen!
René en Marjolein doen het samen. Ze wisselen elkaar af tijdens het verhaal wat ze vertellen, ze vullen elkaar aan en corrigeren elkaar als dat nodig is.
Ondanks dat ze alleen nog maar de Chardonnay verbouwen, konden we ook nog de rode wijn proeven. Tijdens het proeven van de 3 wijnen konden we genieten van de lekkere hapjes en ondertussen werden we bijgepraat over het proeven van wijn.
Al met al ontzettend leuk en leerzaam!

Jullie gasten uit Urk

Datum van activiteit: augustus 2018
remsamen, Eigenaar van Vina & Bodega Remsamen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 augustus 2018

Dank voor je leuke en heldere review!!