Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
René en Marjolijn hebben het samen goed voor elkaar!

Overal waar we zijn proberen we, als wijnliefhebbers, een wijngaard te bezoeken. Nooit eerder ... meer lezen

Beoordeeld op 27 oktober 2019
218bellah
Etten-Leur, Nederland
via mobiele applicatie
Wat een leuke wijnproeverij!

Vol passie vertellen Marjolijn en Rene over de opbouw van hun wijngaard en het maken van wijn ... meer lezen

Beoordeeld op 14 september 2019
mariellefeyts
Utrecht Province, Nederland
via mobiele applicatie
Lees alle 141 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Marbella
vanaf US$ 93,52
vanaf US$ 20,42
vanaf US$ 96,31
Fietsstadstour Marbella
3 beoordelingen
vanaf US$ 27,57
Beoordeeld op 10 augustus 2018 via mobiele applicatie

Wat een mooie rondleiding langs de ervaring deze mooie mensen. Superknap wat ze hebben bereikt en heerlijk om te proeven. Heel veel geleerd over de productie van wijn, maar alleen de rit naar de bodega brengt je al langs een prachtig uitzicht. Zeker een aanrader!

Datum van activiteit: augustus 2018
remsamen, Eigenaar van Vina & Bodega Remsamen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 augustus 2018

Dank je wel voor je leuke review!

Beoordeeld op 6 augustus 2018 via mobiele applicatie

Op vakantie in Andalusië. Als wijnliefhebbers vinden we het leuk om op een kijkje te nemen bij de wijnboer. Na wat mailen werden we hartelijk welkom geheten op de Viña & Bodega van Remsamen. René en Marjolein namen de tijd om ons te vertellen wat ze precies deden en vooral hoe. Dit werd ondersteund door een kijkje in de wijngaard en vervolgens in de werkplaats. Doormiddel van foto’s was het technische gedeelte makkelijk volgen. Dus ook voor de beginnende wijndrinker goed te doen!
René en Marjolein doen het samen. Ze wisselen elkaar af tijdens het verhaal wat ze vertellen, ze vullen elkaar aan en corrigeren elkaar als dat nodig is.
Ondanks dat ze alleen nog maar de Chardonnay verbouwen, konden we ook nog de rode wijn proeven. Tijdens het proeven van de 3 wijnen konden we genieten van de lekkere hapjes en ondertussen werden we bijgepraat over het proeven van wijn.
Al met al ontzettend leuk en leerzaam!

Jullie gasten uit Urk

Datum van activiteit: augustus 2018
remsamen, Eigenaar van Vina & Bodega Remsamen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 augustus 2018

Dank voor je leuke en heldere review!!

Beoordeeld op 17 juli 2018 via mobiele applicatie

Het begint al met de tocht naar de wijngaarde toe, mooie weg met prachtige uitzichten. Marjolein en René vertellen vol passie en gevoel over hun prachtige wijngaarden! Een hele gezellige middag gehad met heerlijke wijn en bijpassende hapjes.

Datum van activiteit: juli 2018
remsamen, Eigenaar van Vina & Bodega Remsamen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 juli 2018

Dank voor jullie leuke reactie en de geopende extra fles wijn :).
Geniet van de resterende dagen.

Beoordeeld op 13 juli 2018 via mobiele applicatie

Onwijs leuke en leerzame tour. Marjolijn en René hebben de tour met veel enthousiasme gegeven. We hebben lekkere wijnen kunnen proeven met een bijpassend hapje.

Datum van activiteit: juli 2018
remsamen, Eigenaar van Vina & Bodega Remsamen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 juli 2018

Hoi familie,
Dank voor jullie leuke spontane reactie.
Groeten, René & Marjolijn

Beoordeeld op 14 juni 2018

Wat een leuke ervaring! Zeer hartelijk ontvangst door René en Marjolijn. Met passie en veel enthousiasme nemen ze je mee op hun wijngaard en bodega (hun droom die uitgekomen is). Kleinschalig en verrrassend lekkere wijnen. De chardonnay is net als de rode wijnen uniek en echt bijzonder om te proeven (zeker met de fantastische verhalen en anecdotes erbij van Marjolijn en René). Kortom zeker doen en terecht dat deze beleving op no 1 staat van alle belevenissen in Marbella. Super bedankt Marjolijn en Rene!!!

Datum van activiteit: juni 2018
remsamen, Eigenaar van Vina & Bodega Remsamen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 juni 2018

Dank voor jullie lieve en leuke review! Het was een leuke groep bij elkaar.