Beoordeeld op 20 juli 2017 via mobiele applicatie

Geweldig leuk hotel in het oude centrum van Marbella met zeer vriendelijke Canadese eigenaar met Hollandse voorouders , ook al het personeel is uitermate vriendelijk en beleefd. Ontbijt is prima.
Wij verbleven in Bali dit is een suite bestaande uit huiskamer en een slaapkamer zeer netjes en vooral heel schoon.
Het hotel ligt in een prachtig straatje die de hele dag gefotografeerd word door passanten omdat het zo mooi is. Al met al ga je maar Marbella en wil je wat moois dan is dit de plek !!

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 26 maart 2017

Wij hebben een heerlijk verblijf gehad in La Villa Marbella, Het personeel was echt super Gastvrij en vriendelijk. De Kamer was Top. Het bed heerlijk, Hele fijne badkamer. Super leuk straatje. Het ontbijt was ook geweldig. Echt een aanrader dit hotel. Ze hebben ons echt een relaxed gevoel gegeven en dat is de bedoeling van vakantie. Wij missen ze.

Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeeld op 16 september 2016

We verbleven hier reeds voor de 2e maal en waren nogmaals aangenaam verrast door de prima service. We hadden een standaard kamer gereserveerd in "the 9" omdat we daar 2 jaar geleden ook een kamer hadden en het gebouw zeer sfeervol vonden. Door problemen met die kamer kregen we een upgrade naar een suite! Een schitterende kamer!
Nogmaals bedankt aan Marcos en zijn team. We werden weer verwend!

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 12 juli 2015 via mobiele applicatie

Erg vriendelijk onthaal. Ontbijt was heerlijk, van goede kwaliteit en erg gezellig aan het zwembad. Op voorhand moest je doorgeven wat je wou, maar op het moment zelf kon je altijd aanpassingen vragen. Kamer was heel zuiver en ruim. Heel vriendelijke bediening. Ideale locatie in de oude stad. Er werd voldoende privacy voorzien. Kortom, Niets op aan te merken. We komen zeker terug!

Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 13 april 2015 via mobiele applicatie

Wat een oase van rust!
Nog nooit heb ik zo'n warme ontvangst gehad in een hotel.
We zijn nu twee keer in het hotel geweest, eerste keer in de kamer Shanghai, met een eigen jacuzzi', en de tweede keer in Singapore, met een bubbelbad.
Alle kamers hebben namen van plaatsen of steden in Azië en zijn ingericht in die stijl.
Tijdens het ontbijt is er altijd een staflid om je welkom te heten, of om gewoon een praatje te maken.
Mijn echtgenote vierde haar verjaardag hier en werd ontvangen met een feestelijk ontbijt.
Kortom dit hotel is een aanrader.
Marcos bedankt!
Henri en Marian.