7 personen bekijken dit hotel
TravelocityUS$ 172
travelup.comUS$ 194
HurbUS$ 211
Beoordeeld op 4 april 2022

Zomer 2021 waren wij voor de 2de keer in dit hotel, en wederom betaalden wij extra voor een front sea view appartement. Wij vroegen zo hoog mogelijk. Bij aankomst kregen wij het laagste appartement. De boulevard zie je daar niet (je kijkt uit op de luifel van een restaurant dat er voorheen niet was). De sardine-walmen krijg je er gratis bij. Gevraagd om eventueel te mogen switchen als er een hoger gelegen appartement vrijkwam, viel niet in goede aarde. Dit blijft een super gelegen hotel, vandaar nog altijd 4 punten in mijn algemene waardering, maar het dure supplement voor front seaview betaal ik nooit meer wegens te onzeker resultaat. Reactie op een vriendelijk en beleefd verzoek was bovendien ondermaats. Dit jaar proberen wij iets anders.

Datum van verblijf: juli 2021
Miguel Angel Mitrotti, Director General van Aparthotel Puerto Azul Marbella, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 april 2022

Beste Gast, zoals u het beschrijft, ligt ons Aparthotel direct aan de strandpromenade en aan de zee van Marbella. Dankzij de uitstekende ligging, is het ideaal om langs de boulevard naar de jachthaven of het historische centrum te wandelen, of zelfs naar Puerto Banús. Ook kan u genieten van een fietstochtje langs de boulevard, met onze nieuwe fietsverhuur service. Ons team zorgt er dagelijks voor dat de recentelijk gerenoveerde appatementen netjes en goed verzorgd zijn. Hoogachtend, Miguel Angel Mitrotti. MANAGER Aparthotel Puerto Azul.

Beoordeeld op 27 maart 2022 via mobiele applicatie

Prima hotel en gelegen in een fantastische omgeving.
Fijne kamer, goede badkamer en ruim balkon.
Slapen met het geluid van de golven.
Ontvangst was vriendelijk en behulpzaam.
Kom zeker terug.

Datum van verblijf: maart 2022
Reistype: Reisde alleen

Beste gast,
wij danken u voor uw commentaar dat we met enthousiasme waarderen, en het doet ons een genoegen te vernemen dat uw ervaring met ons uw verwachtingen ingelost heeft. Zoals u heeft kunnen vaststellen, is onze ligging onverbeterbaar, op eerste lijn aan zee ter hoogte van het La Fontanilla strand en in het centrum van Marbella, commerciële centra, modeboutiques, bars, restauranten, supermarkten, enz. Uw commentaar helpt ons in onze dagelijkse inspanning om ons enigste doel te bereiken : de maximale tevredenheid van onze gasten. Zonder twijfel uw tevredenheid is ook de onze. Ik wil geen afscheid nemen zonder u mijn dank te betuigen, niet alleen mijn persoonlijke dank maar ook vanwege het voltallige personeel. Zij zijn het die met hun professionaliteit het kunnen waarmaken dat onze gasten met goede herinneringen vertrekken. We vertrouwen erop dat uw commentaar zeer behulpzaam zal zijn. We kijken ernaar uit u spoedig opnieuw te mogen verwelkome. Hoogachtend, Miguel Angel Mitrotti. MANAGER Aparthotel Puerto Azul.

Beoordeeld op 25 december 2021 via mobiele applicatie

Wij zijn erg tevreden met dit Aparthotel ,Zaten op de 5e verdieping frontaal zeezicht en in de wintermaanden gehele dag Zon ,mits die schijnt.De inrichting is goed te noemen en gelukkig een douche ipv bad .een beugel in de douche zou geen overbodige luxe zijn.en wat meer contactdozen op bruikbare plekken.Elke dag wordt er schoongemaakt .Personeel is aardig ,Als een zeker pluspunt is dat een van de receptionisten goed Nederlands spreekt altijd handig.Ontbijt is goed alsook het diner.
Doen zouden wij zeggen.Gerard en Els.

Datum van verblijf: december 2021
Miguel Angel Mitrotti Prieto, Director General van Aparthotel Puerto Azul Marbella, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 januari 2022

Besten Gerard en Els, zoals u het beschrijft, ligt ons Aparthotel direct aan de strandpromenade en aan de zee van Marbella. Dankzij de uitstekende ligging, is het ideaal om langs de boulevard naar de jachthaven of het historische centrum te wandelen, of zelfs naar Puerto Banús. Ook kan u genieten van een fietstochtje langs de boulevard, met onze nieuwe fietsverhuur service. Ons team zorgt er dagelijks voor dat de recentelijk gerenoveerde appatementen netjes en goed verzorgd zijn. Ik ben u ook danbaar voor de vermelding van onze receptiestaf, die altijd paraat staat en behulpzaam is. We hopen u spoedig terug te zien in uw Aparthotel in Marbella.
Hoogachtend, Miguel Angel Mitrotti. MANAGER Aparthotel Puerto Azul

Beoordeeld op 29 november 2021

eten was super ,kamer heel proper de poetsvrouwen mogen zeker in de bloementjes gezet worden.
heel vriendelijk allemaal
heel fijn dat er ook nederlands gesproken wordt
we gaan zeker terug
top locatie
we zijn er er al 2 keer geweest en het blijft super

Kamertip: direct op de promenade
Datum van verblijf: november 2021
Miguel Angel Mitrotti Prieto, Director General van Aparthotel Puerto Azul Marbella, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 november 2021

Beste Gast,
Het doet ons plezier te vernemen dat u van uw verblijf in ons Hotel genoten heeft. Uw tevredenheid is ook de onze! opinies zoals deze helpen ons in onze dagelijkse inspanning om de maximale tevredenheid van onze gasten te bereikenWij bedanken uw referentie naar ons schoonmaak personeel, dat dag per dag hun uiterst best bij het schoonmaken van het Aparthotel doen ook.
Bedanken uw medeling betreffende onze receptive afdeling, die 24 uur beschikbaar altijd is, om bij elke situatie durend uw verblijf verder te helpen. We hopen u binnenkort terug te zien en uw Aparthotel Puerto Azul. Hoogachtend, Miguel Angel Mitrotti. MANAGER Aparthotel Puerto Azul.

Beoordeeld op 15 september 2021 via mobiele applicatie

Gastvrij, schoon, perfecte locatie, uitgebreid ontbijtbuffet. Ideaal voor short break! Centrum op 300 meter, strand op 25 meter. Ook geschikt voor kleine kinderen. Aan de levendige promenade met zijn restaurantjes. We hebben ons prima vermaakt!
We'll be back.

Datum van verblijf: september 2021
Miguel Angel Mitrotti Prieto, General Manager van Aparthotel Puerto Azul Marbella, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 september 2021

Beste Gasten, het doet ons plezier te vernemen dat uw verwachtingen vervuld waren betreffende de service van ons restauran Sirocco, en we willen u informeren dat we aan uw commentaar grote waarde geven die ons zal helpen continue te verbeteren. Dank u voor evaluatie; opinies zoals deze helpen ons in onze dagelijkse inspanning om de maximale tevredenheid van onze gasten te bereiken. We hopen u binnenkort terug te zien en uw Aparthotel Puerto Azul. Hoogachtend, Miguel Angel Mitrotti. MANAGER Aparthotel Puerto Azul.