Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (2.463)
Beoordelingen filteren
2.463 resultaten
Waardering van reizigers
1.273
738
277
106
69
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
1.273
738
277
106
69
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 2.463 beoordelingen
Beoordeeld op 29 augustus 2019

prachtig gezellig hotel met prima personeel. Goede hygiene prachtige ligging ruime kamers goede entertainment in de avond.
Het personeel in het restaurant is ook erg plezierig.De parking is prima te doen.

Datum van verblijf: augustus 2019
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts
Bedank ketwa007
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
BarceloMarbella, Director de Relaciones con Clientes van Barcelo Marbella, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 september 2019
Google-vertaling

Dear guest

Firstly we would like to thank you for the lovely review you shared following your recent visit to our Barceló hotel and are delighted to read that we were able to match your holiday expectations.

We also appreciate your kind words for our staff, their kindness and helpfulness being undoubtedly one of our hotel's main assets we will definitely congratulate them all on your behalf for their contribution to your wellbeing whilst staying among us.

We are also grateful for your highlight on the efforts of our maids to keep our installations and accommodations spotless at all times in order to guarantee our high standards related to hygiene and cleanliness which is one of the most important aspects for Barceló.

Once more we thank you for choosing our hotel for your holiday and very much look forward to having the opportunity to serve you again in the future.

Kind regards

Jose A. Guerrero
Guest Experience Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 18 augustus 2019

Ontbijt was elke dag hetzelfde en ook was er niet veel keuze. Koffiekoeken waren van de dag ervoor en brood was hard. Er werd niet gied gekuist ik de kamer. Op 5min was de kuisvrouw klaar. Vloer was niet proper. Positief is, Zwembad was gezinsvriendelijk. Bed was wel aangenaam om in te slapen.

Datum van verblijf: augustus 2019
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts
Bedank TimaSpanja
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
BarceloMarbella, Director de Relaciones con Clientes van Barcelo Marbella, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 augustus 2019
Google-vertaling

Dear Guest

We greatly appreciate the time you spent to review your recent experience in our hotel, at Barceló we always strive to exceed guests' expectations and your comments will help our teams reaching that goal.

Thank you for your insights regarding our breakfast buffets, although we lament reading that we weren't able to meet your culinary wishes on this occasion, please rest assured that your comments will be shared with our Chefs to enhance our future guests' dining experiences.

Thorough cleaning is an absolute must for Barceló and we follow very strict protocols to guarantee satisfying results regarding hygiene and cleanliness in our hotels, for future occasions we strongly encourage you to contact our reception in the event of finding any area of uncleanliness , this will give us an opportunity to bring your remarks to the attention of our housekeeping management.

We are thrilled to read your praising comments about our staff as we strive to provide our guests with a caring and personalized service and we lay high value on our personnel being guest orientated and welcoming at all times.

We would like to thank you for your highlight on the comfort of our beds because at Barceló we are fully aware that a basic function in any hotel is to guarantee comfortable and satisfying nights' sleep to our guests, therefore we pay the finest attention when it comes to choosing the mattresses for our beds.

Thank you once again for making us your choice hotel and for your constructive comments, we certainly look forward to serving you again and to have the opportunity to exceed you expectations in a not too distant future.

Kind regards

Jose A. Guerrero
Guest Experience Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 19 juni 2019

Hotel is rustig gelegen waar vele golfterreinen zijn. Mooi zwembadcomplex met een aparte afdeling voor "Adults Only". Mooie tuinen en rustig. De kamer "junior suite" was een zeer ruime kamer met ruime badkamer inclusief jacuzzibad. Minibar, nespresso, badjassen en slippers waren aanwezig indien je premium besteld. De afwerking en douches zijn wel wat aan vernieuwing toe. De jacuzzi was groot en netjes, we hebben ze wel niet gebruikt. Bij premium heb je ook toegang tot een privé salon waar je koffie, fruitsap, water kan drinken. Word ook aangevuld met fruit of cake wat wel aangenaam is. Een leuke extra. Grote bedden en goed geslapen. Het ontbijt was ruim en voldoende keuze. Goede expressomachines. Jammer dat er geen vers fruitsap is terwijl er wel vers fruit is. Ook de confituren mochten streekverbonden zijn i.p.v. al die kleine (Héro) potjes, zeker als er eveneens vele keuze voor melk. En de yoghurt is eveneens in potjes van Danone. Mocht ook verser zijn. Je kan op verschillende manieren verse eitjes bekomen, smoothies. Genoeg broodkeuze. Op de tafel staan kaartjes met een spreuk voor de meest onvergetelijke ontbijt, dan is het jammer dat er toch nog veel supermarkt potjes gebruikt wordt. Maar de rest van het ontbijt was inderdaad heerlijk. Maar wat mij het meeste opviel, was hun behulpzaamheid, vriendelijkheid en behoud van identiteit. M.a.w. geen "good morning, hello" maar wel "Ola, buenos diaz" met een welgemeende vriendelijkheid. Bij alles wat we vroegen, werd onmiddellijk ingewilligd. Zelfs bij het vergissen van de kamer, werd alles onmiddellijk opgelost met de excuses, wat wij dolgraag accepteerden. Al bij al een goed onthaal, beetje renovatie in de kamer, het ontbijt aanpassen en het is zeker een 5-ster waard!! Doe zo voort!!

Datum van verblijf: juni 2019
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Sandra C
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
BarceloMarbella, Director de Relaciones con Clientes van Barcelo Marbella, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 juni 2019
Google-vertaling

Dear guest

Thank you for the great feedback of your recent holiday experience at our Barceló Marbella; guest satisfaction is our number one goal and there is nothing better than achieving that, we are happy our hotel and staff were able to meet all your needs during your stay.

Thank you for pointing out the beauty and comfort of our Premiun accommodations designed to make our guests' stay as comfortable as possible, being fully aware that an attractive accommodation plays a key role to our guests' overall holiday expérience, we are therefore very pleased to read that you were satisfied with yours.

We also would like to thank you for your highlight on the comfort of our beds because at Barceló we are fully aware that a basic function in any hotel is to guarantee comfortable and satisfying nights' sleep to our guests, therefore we pay the finest attention when it comes to choosing the mattresses for our beds.

We also appreciate your kind words for our staff, their kindness and helpfulness being undoubtedly one of our hotel's main assets we will definitely congratulate them all on your behalf for their contribution to your wellbeing whilst staying among us.

Thank you again for this heartwarming review of your stay with us, we look forward to your next visit.

Kind regards

Jose A.Guerrero
Guest Experience Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 13 juni 2019

Een zeer klantvriendelijk hotel buiten de drukte van Marbella. Professioneel personeel. Wij hadden een een ruime premium kamer op de vierde verdieping. Verrassing een heel ruime badkamer met jacuzzi. Twee mogelijkheden om te lunchen en dineren. Dit alles met een goede prijs/kwaliteitsverhouding, in ieder geval in begin juni.

Datum van verblijf: juni 2019
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts
Bedank jppgroen
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
BarceloMarbella, Director de Relaciones con Clientes van Barcelo Marbella, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 juni 2019
Google-vertaling

Dear Guest

We always find it nice to read that our guests went home with great holiday memories and we are very grateful for the time and effort you spent to share your personal experience at our Barceló Marbella hotel with us and Tripadvisor readers.

we are very pleased to read that you did like the room we accommodated you in and that you found it to be clean and comfortable at all times.

We also would like to thank you for pointing out the good value for money of our hotel as we always strive to ensure the best pricing for our guests.

Once more we thank you for choosing our hotel for your holiday and very much look forward to having the opportunity to serve you again in the future.

Kind regards

Jose A. Guerrero
Guest Experience Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 7 juni 2019

Goed, maar gedateerd. Badkamer heeft renovatie nodig. Veel losliggende vloertegels door hotel. Gangen zijn hol waardoor er redelijk wat lawaai vandaan komt. Ontbijt prima, eten in bar is goed, mooie ligging

Datum van verblijf: juni 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts
Bedank Relax52994233589
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
BarceloMarbella, Director de Relaciones con Clientes van Barcelo Marbella, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 juni 2019
Google-vertaling

Dear Guest.

Firstly we would like to thank you for taking the time to share your impressions regarding your recent stay at our Barceló Marbella hotel. It is only through feedback such as yours that we are able to maintain and improve upon the service that we provide to our guests.

Please accept our sincerest apologies for the imperfections you describe in your review, clearly we were not performing to our usual standard on this occasion.

At Barceló we know that meals are an important aspect of our guests' overall holiday expérience in our hotels, this is why our team of Chefs prepare for each service a wide variety of delicacies to cater for all diet requirements and please the most demanding palates, we are therefore very pleased that we could satisfy yours.

Thank you once again for making us your choice hotel and for your constructive comments, we certainly look forward to serving you again and to have the opportunity to exceed you expectations in a not too distant future.

Kind regards

Jose A. Guerrero
Guest Experience Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken