Beoordeeld op 13 juni 2019 via mobiele applicatie

We hebben hier een heerlijk verblijf gehad.
Prachtige kamer met balkon. We hadden Level geboekt en hadden we een apart ontvangst met een heerlijke prosecco. Een buffet met allerlei hapjes en drankjes. Het personeel was erg vriendelijk!! Helaas hebben we niet gereserveerd in het tapasrestaurant waardoor deze vol zat, dus hebben we heerlijk gegeten in Puerto Banus. Volgende keer reserveren we gelijk want het restaurant/eten zag er goed uit!! Mooi zwembad en rustig. heerlijke cocktails en op loopafstand in de haven van Marbella. Top!!

Datum van verblijf: mei 2019
gexmanagermarbellab, Guest Experience Team van Melia Marbella Banus, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 juli 2019

Dear Ms. Natascha,

On behalf of the entire team of Melia we would like to thank you for the time you took to share your positive opinion about your experience in Melia on TripAdvisor.

We are really pleased that you have had an impressive stay with us and we look forward to welcoming you back soon!

Kindest Regards,

Giulia Coraggio
Guest Experience Team

Beoordeeld op 1 april 2019

Hotel over het algemeen goed of voldoende. Meer afwisseling buffetten kan beter. Meer service voor repeters zoals gratis langer kamer behoud op afreisdAG. Hadden wel aandacht voor mijn verjaardag dat was een pluspunt

Datum van verblijf: maart 2019
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Meliá Hotels International
gexmanagermarbellab, Guest Experience Coordinator van Melia Marbella Banus, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 april 2019

Dear Sightseer00662611408,

We hugely appreciate your sincere comments because for us your feedback is very important. We will do our best to deliver a satisfactory improvement in all this areas and we will make sure that for your next visit you can enjoy this changes.

As always, we are looking forward to welcome you soon!

Warm regards,

Pedro Estrade

Guest Experience Coordinator

Beoordeeld op 9 oktober 2018

Aangekomen op zaterdag namiddag en ontvangen door een dame met de naam "Adriana". De dame stelde ons een kamer upgrade voor met een privetuintje. ( wat hadden we geboekt via tui: dubbel,bad,balkon,the level,lateraal zeezicht).
Altijd aangenaam als je een upgrade krijgt.
Aangekomen in onze kamer was er geen lateraal zeezicht en ons tuintje was een zakdoek groot zonder privacy en met zicht op een parking gescheiden door een haag.
Op de koop toe ,geen groot tweepersoonsbed maar wel 2 uit de kluiten gewassen een persoonsbedden. Kamer locatie was aan de lift.Vermoeid van de reis toch maar onze intrek genomen. Airco extreem lawaaierig Op dit ogenblik kreeg ik de indruk een down grade te hebben gekregen.
Op zondag het bezoek van de reisverantwoordelijke gekregen en onze klachten geformuleerd. De jonge dame nam onmiddellijk actie en we konden naar een andere kamer verhuizen, dit dan toch maar niet gedaan om de ganse rimram van de verhuis niet te moeten ondergaan.
De kamer zelf was kraaknet en het poetsen gebeurde grondig, een pluim voor de kuisploeg en ook ongeveer de enige .
Commentaar op "the Level": goed van opzet maar : een tiental eilandbewoners dachten dat dit hun privé plek was, extreem lawaai en een bacchanaal aangezien de drank gratis was( een 15 flesje bier per man in een 3 uur tijdspanne was geen uitzondering, deze groep zat daar de eerste 6 dagen van 15 tot 22 uur. Sommige mensen hebben het management op het extreem lawaai attent gemaakt maar kregen als antwoord dat ze hier niet konden ingrijpen
Ik begrijp dat je niet verantwoordelijk bent voor de opvoeding van sommige gasten ,maar als je manager bent moet je ,je verantwoordelijkheid nemen en enkele individuen het niet laten verpesten voor een meerderheid
Diezelfde groep was daar in logies en ontbijt en voor de rest( lunch en diner) deden ze zich tegoed aan wat voorhanden was in "the level"
De maaltijden:
ontbijt: goed, voldoende en voor elk wat wils, vers gebakken eitje enz. Dit was Top.
Avondmaal: Buffetvorm .Veel dezelfde smaken en weinig dag variatie. Wel een pluim voor het hotelpersoneel dat a la minute vis of vlees wist te bereiden
Water of andere dranken moesten worden betaald.
Heel middelmatig.
Het groot zwembad was OK, wel valt op te merken dat het "adult only" zwembad met zijn 5 op 12 meter, geen zwembad kan worden genoemd.
Het hotel en het overgroot deel van de Staff heeft veel potentieel maar onder de huidige omstandigheden is daar niks van te merken.
Spijtig maar er komt vermoedelijk geen tweede maal.

Kamertip: gelijkvloers vermijden en zeker de kamers met nr. 120 tot 139 wegens de lift nabijheid
Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 8 augustus 2018

Vriendelijk personeel, lekker ontbijt, propere kamer en mooie zwembaden.

MAAR 's nachts heel veel lawaai van voorbij rijdende auto's, waardoor slapen met het raam open zo goed als onmogelijk wordt.

De kamers zijn ook niet zo goed geïsoleerd, gesprekken van de buren konden bij wijze van spreken bijna opgevangen worden.

Tijdens ons verblijf was er om 3 uur 's nachts een koppel ruzie aan het maken in de gang, de vrouw liet haar man niet meer binnen op de kamer waardoor hij letterlijk het hele hotel bij elkaar schreeuwde. Dit getier duurde meer dan een half uur alvorens de security ter plaatse was. Uiteindelijk kwam de politie langs en keerde de 'rust' na een dik uur terug. De gasten in kwestie zijn de volgende dag het hotel uitgezet, wat een goede zaak was. Maar het duurde veel te lang alorens de security ter plaatse was (ondanks meerdere telefoontjes naar het onthaal).

Ook de parkeergelegenheden rond het hotel zijn extreem beperkt.

Het hotel was niet slécht, maar mij zien ze daar in ieder geval niet meer terug.

In die prijsklasse zijn er betere alternatieven.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 28 mei 2018 via mobiele applicatie

Wij verbleven hier 7 dagen en vonden dit hotel een enorme teleurstelling.
Door onteigening werd een stuk van het hotel gesloten waardoor er slechts 1 zwembad meer was, voor te veel hotelgasten. Het enige zwembad was plots omgetovert in een kinderbad waardoor de rust ook ver te zoeken was. Ook het het water was ijskoud en niet proper.
Het personeel was heel onvriendelijk, ook het eten liet de wensen over. Voor ons is dit zeker geen 4 sterren waard.

Datum van verblijf: mei 2018