“Heerlijk eten”

Keukens: Internationaal
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier tijdens onze vakantie twee keer gegeten en twee keer was het fantastisch. Leuke en vriendelijke bediening en het eten is geweldig. Vooral de gamba's als voorgerecht zijn de beste die wij ooit hebben gegeten. Zeker een bezoekje waard!

Datum van bezoek: september 2019

12 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke bediening, heerlijke vleesgerechten, fijne wijntjes. Alles klopt om hier de avond compleet te maken. We komen zeker terug !

Datum van bezoek: juni 2019
7 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk mals vlees, super goed gegrild, Gamba's perfect. Vriendelijke bediening, gewoon, niet uit de hoogte of kruiperig. Restaurant is niet groot en altijd vol dus reserveer op tijd. Als wij in deze omgeving terug komen gaan wij hier zeker weer eten. 3 personen 3 gangen €80, -
Geweldige ervaring

Datum van bezoek: mei 2019
5 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten ih simpele en kleine grillrestaurant. Topkwaliteit vlees en vis. Perfecte beheersing vh grillen. Wel reserveren.

Datum van bezoek: maart 2019
1 oktober 2017 beoordeeld

goed eten, vriendelijke bediening. gezellig restaurantje. makkelijk parkeren. zijn al aantal keer terug geweest.

Datum van bezoek: augustus 2017

Reizigers die Cabana Nagueles bekeken, bekeken ook

Marbella, Costa del Sol
Marbella, Costa del Sol

In Cabana Nagueles geweest? Deel je ervaringen!