“Wat een plezier om hier te golfen”
Beoordeling van Los Naranjos Golf Club

Los Naranjos Golf Club
Geclassificeerd als nr. 29 van 105 Outdooractiviteiten in Marbella
Attractiegegevens
30 mei 2018 beoordeeld

Los Naranjos is en blijft een geweldige baan om te spelen. Zeer gevarieerd, prima onderhouden met brede fairways. De greens zijn (soms) een uitdaging, gezien de snelheid. De eerste 9 holes hebben een totaal ander karakter dan de tweede 9; wat meer bosachtig met hoogte verschil resp. brede fairways met een openkarakter. Hole 18 is een mooie afsluiting van je rondje op deze zeer aantrekkelijke baan: een bijzondere approach naar de green over de vijverpartij, waarbij je dan op de vingers wordt gekeken door de spelers op het zeer gezellig terras! Terug komen zal zeker het geval zijn. Klein nadeel is, dat er relatief veel starttijden dagelijks zijn gereserveerd voor leden, hetgeen betekent niet altijd kunnen spelen op de meest aantrekkelijk tijd. Maar goed, je moet er iets voor over hebben!

2 april 2018 beoordeeld

Helaas niet op gespeeld maar in het restaurant hebben we heerlijk gegeten.
Was wel erg druk maar des al niet te min vonden we het daar erg gezellig
Komen daar weer terug om er een mooi rondje te gaan spelen .

15 augustus 2017 beoordeeld

Fantastische mooi gelegen en afwisselende baan in het zuiden
van Spanje, in Juli nog een wedstrijd op gespeeld om de Spaanse Telecom Trofee. Een genot om op deze baan te spelen. Hcp. 11.8

17 augustus 2016 beoordeeld

TIjdens mijn vakantie heb ik ook een bezoek gebracht aan de 18-holes golfbaan van Los Naranjos.
Zeker gezien de goedkope greenfee had ik een leuke ervaring.
Dit kwam mede door het prachtige clubhuis, het prima eten en de leuke golfshop.

De baan zelf was uitdagend maar de kwaliteit liet te wensen over. De teeboxen waren niet netjes gemaaid, erg droog en niet goed onderhouden.
Het was wel erg fijn om luxe buggies te hebben met een koelbox en voldoende drinken.

Al met al heb ik een leuke ervaring gehad op een doorsnee baan. Liever zou ik de volgende keer wat meer geld uitgeven voor een beter onderhouden baan in de omgeving,

Bekijk meer beoordelingen
8 juni 2016 beoordeeld

Wat een heerlijke ervaring op Los Naranjos! In alle rust - geen flights voor en achter je - heerlijk 18 holes kunnen lopen op deze prachtige baan; het geheel lag er fantastisch bij. Goede fairways, prima onderhouden greens (gemiddeld snel, goed bespeelbaar) en andere facilieteiten langs de baan (toiletgroepen). Zeer vriendelijk personeel in de shop waardoor je je ook als gast welkom voelt, zeer vriendelijke bediening op het geweldige terras waar het genieten is na de 18 holes. Een plek voor een heerlijk drankje en een (klein) hapje en dat alles tegen zeer aantrekkelijke prijzen! Terugkijkend was het een geweldige dag, en geeft ons zeker weer de mening terug te komen op deze prachtige golfbaan en te genieten van de 'nazit' in de 19e hole!

Reizigers die Los Naranjos Golf Club bekeken, bekeken ook

In Los Naranjos Golf Club geweest? Deel je ervaringen!