Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Kort bezoekje op deze mooie golfclub

Helaas niet op gespeeld maar in het restaurant hebben we heerlijk gegeten. Was wel erg druk maar ... meer lezen

Beoordeeld op 2 april 2018
olympus2015
Heemstede, Nederland
Rust en genieten van fantastisch golf

Beoordeeld op 8 juni 2016
CCvdM
Zoetermeer, Nederland
Lees alle 279 beoordelingen

vertaald door Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Marbella
vanaf US$ 90,40
Meer info
Beoordeeld op 2 april 2018

Helaas niet op gespeeld maar in het restaurant hebben we heerlijk gegeten.
Was wel erg druk maar des al niet te min vonden we het daar erg gezellig
Komen daar weer terug om er een mooi rondje te gaan spelen .

Beoordeeld op 15 augustus 2017

Fantastische mooi gelegen en afwisselende baan in het zuiden
van Spanje, in Juli nog een wedstrijd op gespeeld om de Spaanse Telecom Trofee. Een genot om op deze baan te spelen. Hcp. 11.8

Beoordeeld op 17 augustus 2016

TIjdens mijn vakantie heb ik ook een bezoek gebracht aan de 18-holes golfbaan van Los Naranjos.
Zeker gezien de goedkope greenfee had ik een leuke ervaring.
Dit kwam mede door het prachtige clubhuis, het prima eten en de leuke golfshop.

De baan zelf was uitdagend maar de kwaliteit liet te wensen over. De teeboxen waren niet netjes gemaaid, erg droog en niet goed onderhouden.
Het was wel erg fijn om luxe buggies te hebben met een koelbox en voldoende drinken.

Al met al heb ik een leuke ervaring gehad op een doorsnee baan. Liever zou ik de volgende keer wat meer geld uitgeven voor een beter onderhouden baan in de omgeving,

Beoordeeld op 8 juni 2016

Wat een heerlijke ervaring op Los Naranjos! In alle rust - geen flights voor en achter je - heerlijk 18 holes kunnen lopen op deze prachtige baan; het geheel lag er fantastisch bij. Goede fairways, prima onderhouden greens (gemiddeld snel, goed bespeelbaar) en andere facilieteiten langs de baan (toiletgroepen). Zeer vriendelijk personeel in de shop waardoor je je ook als gast welkom voelt, zeer vriendelijke bediening op het geweldige terras waar het genieten is na de 18 holes. Een plek voor een heerlijk drankje en een (klein) hapje en dat alles tegen zeer aantrekkelijke prijzen! Terugkijkend was het een geweldige dag, en geeft ons zeker weer de mening terug te komen op deze prachtige golfbaan en te genieten van de 'nazit' in de 19e hole!

Beoordeeld op 23 januari 2016

Ons jaarlijkse rondje Los Naranjos met vrienden was ook deze maal weer genieten. De baan lag er geweldig bij, fairways prima verzorgd evenals alle bunkers met goed en voldoende zand. De greens zijn op zich goed, jammer dat veel golfers niet de moeite nemen om pitchmarks te repareren. Het is een kleine moeite, en je hebt niet voor niets een pitchmark in je zak! Na afloop was het wederom genieten van een welverdiend drankje op het heerlijke terras in een prachtig Spaans zonnetje. En ook de vriendelijkheid van het personeel is nog even groot. Een heerlijke dag, kijk alweer uit naar een volgend bezoek.