Beoordeeld op 28 juni 2018 via mobiele applicatie

Tijdens ons bezoek zeer veel stellen van boven de 50 jaar , het geheel doet erg massaal aan maar eenmaal
Op het resort overkomt je toch een rust zeker als niet meedoen aan de activiteiten
Ontbijt is perfect avond eten verstand om dit s’avond aan de kust te doen meer als voldoende uitstekende restaurant een goede vakantie plek

Datum van verblijf: juni 2018
Marketing B, Public Relations Manager van BlueBay Banus, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 augustus 2018

Geachte klant,

Allereerst bedankt voor het delen met ons van uw ervaringen in Hotel BlueBay Banús. We zijn blij om te weten dat u van uw verblijf bij ons genoten heeft. Daarom hopen we u weer te mogen verwelkomen bij uw volgende bezoek aan de stad.

Hotel BlueBay Banús

Beoordeeld op 18 juni 2018

prachtige tuin met prima zwembaden en mooie ligstoelen. De hotelkamers waren groot, maar gedateerd, verder wel erg netjes. Jammer van het lawaai door de vele Engelsen in het hotel, de tuinmannen die al 's morgens met lawaai de bladeren kwamen wegblazen en de kamers zijn erg gehorig. Vooral het schoonmaken van de kamers gaat met veel lawaai gepaard. Ontbijt druk en rumoerig, maar wel uitgebreid en lekker. Helaas wat vroeg, van 7000 tot 10.00 uur. De meeste mensen komen diep in de nacht thuis van het stappen, dus hebben wij het ontbijt vaak gemist.

Beoordeeld op 13 juni 2018 via mobiele applicatie

Het is een keurig hotel, mooie omgeving met veel groen. Andalusisch karakter met de witte appartementen. Echter vind ik t geen 4 sterren waard. De kamers zijn gedateerd. Buffet is prima. Strand ligt in de buurt

Datum van verblijf: juni 2018
Marketing B, Public Relations Manager van BlueBay Banus, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 augustus 2018

Geachte klant,
Heel erg bedankt voor uw opmerkingen
Onze belangrijkste doelstelling is om onze klanten te helpen optimaal van hun verblijf in de stad te genieten, dat is de reden waarom hun opmerkingen in aanmerking worden genomen voor toekomstige verbeteringen.

Ontvang een warme groet,

Hotel BlueBay Banús

Beoordeeld op 25 september 2017 via mobiele applicatie

Het hotel ligt qua locatie prima, de omgeving is prachtig met veel groen en 2 zwembaden, maar daar houdt het ook op!

Bij aankomst krijg je een kaartje in je handen geduwd en dat is het dan, geen aanvullende informatie in de kamer, geen gevulde minibar, geen aanvulling van zeep etc.

Het ontbijt is puur vet, niks groens of iets gezonds muv beperkt aanbod aan fruit, variatie in vette en ongezonde producten genoeg.

De kamers zijn gedateerd (wel schoon) en erg gehorig.
Het strand / beachbar? Is om te huilen.

Het geserveerde eten in het "restaurant" (lunch/diner) is ronduit smerig en te schandalig om voor te schotelen in een 4 sterrenhotel!

Wij (stel) waren er in september en het was een mix van asociale dronken Engelse die de hele boel op stelten zetten (overdag bij het zwembad, nachts bij terugkomst van het uitgaan) en touringcars met Duitse bejaarden (waar verder natuurlijk geen hinder van is ondervonden).

Daarnaast is het geen service om borg (€10 per handdoek) te vragen voor zwemhanddoeken, maar geen ramp.

De stoelen bij het zwembad zijn duidelijk aan vervanging toe. Evenals de gehele inrichting en meubilair van het resort (maar dat is nog de minste zorg).

Wij komen hier in ieder geval niet meer terug!

Datum van verblijf: september 2017
Departamento C, Director de Relaciones con Clientes van BlueBay Banus, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 oktober 2017

Bedankt voor uw opmerkingen.
Wij betreuren het dat uw verwachtingen niet zijn voldaan.
Ons hotel is gebouwd in 1978 in de stijl van de tijd en heeft verbeteringen nodig, dus onze prijzen zijn aangepast aan deze omstandigheden en zijn het laagst in Puerto Banus voor een 4-sterren hotel.
Het management van Bluebay is van zeer recente tijd en van algemene richting is gepland om een hervorming te maken.

Beoordeeld op 10 augustus 2017 via mobiele applicatie

Het hotel ziet er netjes en schoon uit. Het eten was prima en het zwembad was ook fijn. 2 zwembaden die groot waren en genoeg plek om te liggen. De kamers waren wat gehorig en als je snachts de airco uitzetten dan was het best warm.

Datum van verblijf: augustus 2017
Departamento C, Director de Relaciones con Clientes van BlueBay Banus, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 augustus 2017

Hartelijk dank voor uw opmerkingen,
We zijn blij dat je genoten hebt van uw verblijf.