7 personen bekijken dit hotel
Gratis annuleren tot 13-08-22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Gratis annuleren tot 14-08-22
FindHotel
Gratis annuleren tot 14-08-22
Hotels.comUS$ 407
PricelineUS$ 402
travelup.comUS$ 388
Beoordeeld op 4 december 2019 via mobiele applicatie

Op prima plek gelegen klassiek luxe hotel waar nog ouderwets service verleend wordt.
Prima bedden, prima badkamer jammer dat we geen bodylotion aanwezig was.
Klein min puntje is dat mijn prullenbak nog vol zat met rommel van voorganger
Kamer en badkamer waren schoon
Airco kon niet koelen en kamer was snikheet balkon deur open gezet maar veel lawaai van buiten.
Geweldig goed verzorgd ontbijt

Datum van verblijf: december 2019
Reistype: Reisde alleen
Los Monteros M, Director General van Los Monteros Spa & Golf Resort GL, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 december 2019

Dear PaulvanderMark214,

Thank you for choosing the Hotel Los Monteros 5 * GL for your recent visit to Marbella.

Your comments are important to improve our services and facilities.

We appreciate the trust placed in us and we hope to welcome you again.

Sincerely,

General Manager.

Beoordeeld op 18 oktober 2019 via mobiele applicatie

Mooie aankomst met dito receptie, hotel is van oude grandeur die zeker vervanging of vernieuwing behoeft. Kamer is een ruime split level wat zeker erg comfortabel is indien je goed ter been bent. Bedden prima, geluid acceptabel ( van buiten niets en van de buren een douche). Ontbijt en diner erg goed en ruime keuze. Locatie lekker centraal voor uitstapjes maar niet om zo naar het centrum te wandelen.
Naar mijn mening prima maar 1 ster teveel.

Datum van verblijf: oktober 2019
Los Monteros M, Director General van Los Monteros Spa & Golf Resort GL, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 oktober 2019

Dear Hamer286,

Thank you for taking the time to share your experience with us. We really appreciate your remarks about our rooms, gastronomy and breakfast. Thank you for your feedback.

First of all, I would like to inform you that Hotel Los Monteros Spa & Golf Resort meets all requirements, facilities and services that the law provides to display the category of 5 stars GL in Spain. These requirements are not based on personal preferences, but on the facilities and services that the Hotel offers to all guests.

We look forward to welcoming you soon in order you could change your impressions about your recent stay.

Los Monteros staff remains at your entire disposal for any requirement you may need to assure a pleasant stay in the near future.

Yours faithfully,

Fernando Al-Farkh

Beoordeeld op 4 maart 2019

De service was uitstekend. Het ontbijt was uitstekend. De kamer is ruim met een grote badkamer en genoeg kastruimte, maar de ramen zijn verouderd .
Goede uitvalbasis voor golf rond Marbella. Laagseizoen, vandaar iets te rustig.

Datum van verblijf: februari 2019
Los Monteros M, Director General van Los Monteros Spa & Golf Resort GL, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 maart 2019

Dear JuulM8,

We would like to thank you for choosing us for your golf holidays in Costa del Sol. We appreciate your kind comments about our rooms.

We will inform our team about your remarks in order to keep on improving our services and facilities.

We look forward to welcoming you soon in Hotel Los Monteros 5* GL.

Yours sincerely,

Beoordeeld op 2 november 2018 via mobiele applicatie

Ruime kamers, vriendelijke bediening, mooie ligging. Jammer dat bar-restaurant langs het zwembad is. Dat zorgt voor minder privacy om te zwemmen en zo.
Snacks in de bar, zeer lekker en verzorgd.
Prijzen minibar best wat duur.

Datum van verblijf: november 2018
Los Monteros M, Director General van Los Monteros Spa & Golf Resort GL, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 november 2018

Dear Eveline s,

We appreciate your kind comments about your recent stay with us.

We are pleased to hear that you have experienced a wonderful vacation.

We look forward to welcoming you soon in Hotel Los Monteros 5* GL.

Yours sincerely,

Beoordeeld op 2 oktober 2018

Mooi hotel, hele mooie omgeving en lokatie en heerlijk ontbijt. Ook lekker om even koffie met gebak te nuttigen. Let op; dit wordt zo kundig geserveerd, dat het meer lijkt op een hele maaltijd. Goede bediening en met mooi weer kan met aan het zwembad ontbijten of koffie drinken.

Datum van verblijf: september 2018
Los Monteros M, Director General van Los Monteros Spa & Golf Resort GL, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 oktober 2018

Dear Grace U,

We are grateful for your kind words about your stay at Hotel Los Monteros Spa & Golf Resort 5* GL.

It is very gratifying for us to read your review and know you enjoyed our breakfast. We are proud to hear that we have exceeded your expectations.

We look forward to welcoming you very soon in our Hotel in order to offer you once more the best service.

Yours faithfully,