Amare Beach Hotel Marbella(Marbella)
  • Zwembad
The Westin La Quinta Golf Resort & Spa(Marbella)
  • Gratis parkeren
Princesa Playa Hotel Apartamentos(Marbella)(Heel veel waar voor je geld!)
Official Hotel Site
  • Zwembad
Aparthotel Puerto Azul Marbella(Marbella)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Aan het strand
Priceline
Priceline
Puente Romano Marbella(Marbella)
US$ 1.491
  • Gratis parkeren
20 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op alle vlak een prachtig hotel. Rust is hier het codewoord. De hotelmedewerkers zijn stuk voor stuk uitstekend, vriendelijk, behulpzaam. Ook voor de kinderen is alles voorzien om het plezant te maken. Hier komen we nog vaak terug!

Verbleef: juli 2017, reisde met familie
Los Monteros M, Director General van Los Monteros Spa & Golf Resort GL, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 juli 2017

Dear Mr. S3356ZWhenryb,

Thank you for taking the time for sharing your recent experience at Hotel Los Monteros Spa & Golf Resort 5* GL.

It is an honor for us to hear your kind comments about our services and facilities.In addition, we appreciate your warm words about the courtesy and politeness of our staff.

We are proud to hear that you felt like at home and your children had enjoyed. For this reason, we would love to welcome you soon in our hotel in order to offer you the best services and facilities.

26 juni 2017 beoordeeld

Hebben maar 2 dagen in het hotel verbleven maar het was super, zeer lekker ontbijtbuffet, en het eten op het feest was ook zeer lekker, het was een super feest in een zeer mooi kader, het was rustig vertoeven aan het zwembad, ook in de mooie tuin aan de buitenbar was het gezellig en leuk

• Verbleef: juni 2017, reisde met vrienden
Los Monteros M, Director General van Los Monteros Spa & Golf Resort GL, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 juli 2017

Dear Mr. Sabien72,

We are grateful for your kind words about your stay at Hotel Los Monteros Spa & Golf Resort 5* GL.

It is very gratifying for us to read your review about our facilities. We are proud to hear that we have exceeded your expectations.

We would be delighted to welcome you very soon in our Hotel in order to offer you once more the best service.

Yours faithfully,

4 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn weer terug. Gewoon een goed hotel en heerlijk rustig
Wij voelen ons hier thuis. Het ontbijt en dinner is erg goed, heel veel keuze bij het ontbijt.
Het dinner was erg goed, de porties erg groot, volgende keer alleen een hoofd gerecht en toetje.

Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
Los Monteros M, Director General van Los Monteros Spa & Golf Resort GL, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 mei 2017

Dear Mrs. Conchita C,

We would like to thank you for choosing us for your recent stay in Marbella. We appreciate your kind comments about "Het ontbijt en dinner is erg goed, heel veel keuze bij het ontbijt. Het dinner was erg goed".

We will inform our team about your remarks in order to keep on improving our services and facilities.

We look forward to welcoming you soon in Hotel Los Monteros 5* GL.

5 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel Los Monteros is gelegen langs de A7 autoweg van Malaga naar Marbella, 5 km voor Marbella centrum. Het is een piekfijn verzorgd klassiek hotel, waar luxe je omringt. We kregen een soort van duplexkamer die recent compleet werd gerenoveerd. Badkamer was wat aan de kleine kant. De superior-kamers zijn moderner van inrichting en liggen achteraan in de tuin, in het Spa-gedeelte. Het restaurant Los Flamingo's serveert een waanzinnig uitgebreid ontbijtbuffet met free-flow of Mumm champagne, versgebakken eitjes, verschillende soorten brood en patisserie, gerookte zalm, charcuterie, vruchtensappen etc. Het hotel bezit een mooie, perfect onderhouden tuin en heeft een eigen beach club "La Cabane", open vanaf einde maart. Een aanrader van wie houdt van klassieke luxe vlakbij Marbella. Zeer goede prijs-kwaliteitverhouding. Vriendelijk en attent personeel. Een minpuntje is de overdadig geparfumeerde lucht die hangt in de lobby. Na enkele dagen steekt dat wat tegen.

Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
Los Monteros M, Director General van Los Monteros Spa & Golf Resort GL, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 februari 2017

Dear Mr. Bert967,

First of all, we would like to thank you for sharing your recent experience at Hotel Los Monteros 5*GL.

We are proud to hear that you have enjoyed an unforgettable stay on the Costa del Sol.
We really appreciate your kind comments about our services and facilities: "Restaurant, Rooms and our Beach Club called La Cabane"

Our main asset is our team, so we are especially grateful for your words regarding our staff courtesy.

We look forward to welcoming you in our hotel in your next visit to Marbella.

20 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Klasse, rustig en prima service en direct aan zee gelegen zijn de kenmerken van een aangename vakantie in Los Monteros. Elke morgen geweldig champagne ontbijt op terras.Kom er elk jaar tevreden van terug, aan te bevelen aan iedereen die rust en service belangrijk vinden.

Verbleef: september 2016, reisde met familie
Los Monteros M, Director General van Los Monteros Spa & Golf Resort GL, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 maart 2018

Dear Mr. vanparijs l,

It is a pleasure for us to read your amiable comments about Hotel Los Monteros 5* GL. Thank you for trusting our team for your stay.

We are pleased to hear that you have enjoyed a wonderful vacation in our establishment.

We will be delighted to welcome you in our hotel in the near future.

Best regards,