Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 354 per nacht.

Puente Romano Marbella(Marbella)
  • Gratis parkeren
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 581 per nacht.

• Gratis parkeren
Melia.com
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 449 per nacht.

• Zwembad
Aparthotel Puerto Azul Marbella(Marbella)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Aan het strand
iberostar.com
19 april 2016 beoordeeld

Een weekje verbleven in het fijne hotel.
Vanaf deze locatie kan je alle kanten uit. Marbella centrum op 5 minuten. Vliegveld half uurtje.
Ze hebben een eigen strand lounge gedeelte, op verzoek wordt je gewoon gebracht en gehaald.
M.a.w met alle gemakken voorzien.
Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. De hadden een upgrade, kamer is heel goed en ruim maar een beetje gedateerd. Groot terras, mooi zwembad, ga zo maar door.
Wij zullen zeker terugkomen.

Verbleef: april 2016
Los Monteros M, Director General van Los Monteros Spa & Golf Resort GL, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 juli 2016

Dear Ms.Conchita C,

Thank you for taking the time to share your experience with us. Your feedback is very important for us, as it helps us to improve our services and facilities.

First of all, we appreciate your positive remarks about your experience in our Hotel. Thank you for your comments about our services and facilities. Our aim is to offer our guests a relaxing holiday and we are really proud to know that you have experienced a nice stay during your visit. Thank you for your kinds words about our room facilities and our staff courtesy.

All Los Monteros staff remains at your entire disposal for any requirement you may need to assure a pleasant stay in the near future. Please, do not hesitate to contact our Booking Departments before your next visit in order to provide you the best available offer.

23 maart 2016 beoordeeld

Hotel Los Monteros is een uitstekend hotel in een rustige omgeving. Je bent in 10 minuten met de taxi in het centrum van Marbella. We hadden er een mooie suite die aan de verwachtingen voldeed. We waren er primair voor een golfvakantie en dan is de locatie van dit hotel perfect. Er liggen een groot aantal mooie golfbanen in de directe omgeving. Het hotel heeft een mooizwembad en prima restaurants.

Kamertip: Suites zijn wat duurder maar geven value for money
  • Verbleef: september 2015, reisde met een partner
Los Monteros M, Director General van Los Monteros Spa & Golf Resort GL, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 augustus 2016

Dear Mr.Kees23,

10 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima dagen gehad in hotel Los Monteros. Wij hadden een junior suite met groot balkon met ligbedden. Uitstekend ontbijt, goed zwembad. Prima personeel. Enige minpuntje is dat er betaald moet worden voor de sauna. Dit zou toch echt bij de service moeten horen van een 5* hotel.

Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner
Los Monteros M, Director General van Los Monteros Spa & Golf Resort GL, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 oktober 2015

Dear Mr. Pitbr,

First of all, we appreciate your positive remarks about your recent experience in our Hotel. Regarding our saune service, we have taken into account your proposal. We wait for you next visit with your family to experience another great holiday!

23 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel is voorzien van alle gemakken. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet inclusief champagne als je dat wil hebben 's ochtends vroeg. Prima zwembad met terras voor een lekkere lunch. Taxiservice van het hotel brengt je naar alle golfbanen die in de buurt liggen. Makkelijk naar toe te rijden vanaf het vliegveld in Malaga. Het is een prima bestemming voor een bezoek aan de Costa del Sol.

Verbleef: september 2015, reisde met vrienden
Los Monteros M, Director General van Los Monteros Spa & Golf Resort GL, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 september 2015

Dear Mr. Selwyn V.,

First of all, we appreciate your positive remarks about your experience in our "perfect Hotel". Thank you for your comments about our services and facilities. Our aim is to offer our guests a relaxing holiday and we are really proud to know that you have experienced a nice stay during your visit. Thank you for your kinds words! We wait for your next visit!!

13 september 2015 beoordeeld

Ben er dit jaar weer eens verbleven, altijd de moeite, mooie kamer met uitgebreid champagne ontbijt, restaurant van prima kwaliteit.en vriendelijk personeel, spijtig spreken er weinig Engels en zeer wenig Frans .

Kamertip: Kies een junior suite in paviljoen mediterrane
  • Verbleef: augustus 2015, reisde met vrienden
Los Monteros M, Director General van Los Monteros Spa & Golf Resort GL, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 september 2015

Dear Mr. Vanparijs L.,

First of all, we appreciate your positive remarks about your recent stay at Hotel Los Monteros Spa & Golf Resort.

Thank you for your kinds words. We are happy to hear that our establishment has exceeded your expectations. Thank you for trusting us!

All Hotel Los Monteros staff remains at your entire disposal for any requirement you may need in the future. We look forward to welcoming you very soon!

Please, do not hesitate to contact our Booking Department before your next visit in order to offer you the best available rate.