“Uitstekend hotel”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 6 websites!
Los Monteros Spa & Golf Resort GL
Beoordeeld als nr. 14 van 70 hotels in Marbella
23 maart 2016 beoordeeld

Hotel Los Monteros is een uitstekend hotel in een rustige omgeving. Je bent in 10 minuten met de taxi in het centrum van Marbella. We hadden er een mooie suite die aan de verwachtingen voldeed. We waren er primair voor een golfvakantie en dan is de locatie van dit hotel perfect. Er liggen een groot aantal mooie golfbanen in de directe omgeving. Het hotel heeft een mooizwembad en prima restaurants.

Kamertip: Suites zijn wat duurder maar geven value for money
  • Verbleef: September, 2015, reisde met een partner
Los Monteros M, Director General van Los Monteros Spa & Golf Resort GL, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 augustus 2016

Dear Mr.Kees23,

Thank you for taking the time to share your experience with us. Your feedback is very important for us, as it helps us to improve our services and facilities.

First of all, we appreciate your positive remarks about your experience in our Hotel. Thank you for your comments about our services and facilities. Our aim is to offer our guests a relaxing holiday and we are really proud to know that you have experienced a nice stay during your visit.

All Los Monteros staff remains at your entire disposal for any requirement you may need to assure a pleasant stay in the near future. Please, do not hesitate to contact our Booking Departments before your next visit in order to provide you the best available offer.

10 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima dagen gehad in hotel Los Monteros. Wij hadden een junior suite met groot balkon met ligbedden. Uitstekend ontbijt, goed zwembad. Prima personeel. Enige minpuntje is dat er betaald moet worden voor de sauna. Dit zou toch echt bij de service moeten horen van een 5* hotel.

Verbleef: Oktober, 2015, reisde met een partner
Los Monteros M, Director General van Los Monteros Spa & Golf Resort GL, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 oktober 2015

Dear Mr. Pitbr,

First of all, we appreciate your positive remarks about your recent experience in our Hotel. Regarding our saune service, we have taken into account your proposal. We wait for you next visit with your family to experience another great holiday!

23 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel is voorzien van alle gemakken. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet inclusief champagne als je dat wil hebben 's ochtends vroeg. Prima zwembad met terras voor een lekkere lunch. Taxiservice van het hotel brengt je naar alle golfbanen die in de buurt liggen. Makkelijk naar toe te rijden vanaf het vliegveld in Malaga. Het is een prima bestemming voor een bezoek aan de Costa del Sol.

Verbleef: September, 2015, reisde met vrienden
Los Monteros M, Director General van Los Monteros Spa & Golf Resort GL, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 september 2015

Dear Mr. Selwyn V.,

First of all, we appreciate your positive remarks about your experience in our "perfect Hotel". Thank you for your comments about our services and facilities. Our aim is to offer our guests a relaxing holiday and we are really proud to know that you have experienced a nice stay during your visit. Thank you for your kinds words! We wait for your next visit!!

13 september 2015 beoordeeld

Ben er dit jaar weer eens verbleven, altijd de moeite, mooie kamer met uitgebreid champagne ontbijt, restaurant van prima kwaliteit.en vriendelijk personeel, spijtig spreken er weinig Engels en zeer wenig Frans .

Kamertip: Kies een junior suite in paviljoen mediterrane
  • Verbleef: Augustus, 2015, reisde met vrienden
Los Monteros M, Director General van Los Monteros Spa & Golf Resort GL, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 september 2015

Dear Mr. Vanparijs L.,

First of all, we appreciate your positive remarks about your recent stay at Hotel Los Monteros Spa & Golf Resort.

Thank you for your kinds words. We are happy to hear that our establishment has exceeded your expectations. Thank you for trusting us!

All Hotel Los Monteros staff remains at your entire disposal for any requirement you may need in the future. We look forward to welcoming you very soon!

Please, do not hesitate to contact our Booking Department before your next visit in order to offer you the best available rate.

12 juli 2015 beoordeeld

We verbleven één nacht in dit zeer groot hotel. De kamer bevond zich boven het bargedeelte, waardoor er 's nachts redelijk wat lawaaihinder was.
Grote kamer maar wel gedateerd. Zeer goed bed, safe, minibar, flatscreen, airco.
De badkamer was echt beneden niveau! Een oud ligbad met vuil gordijntje dat aan een half versleten stang hing. Ondermaats!
het zwembad met ligweide was wel gezellig, de bar/terras vond ik eerder ouderwets en met veel lawaai.
Goed ontbijt, vriendelijk personeel.
Een groot hotel maar niet ideaal voor langere periodes.

Kamertip: vraag een kamer ver weg van de bar en terras
  • Verbleef: Mei, 2015, reisde met vrienden
Los Monteros M, Director General van Los Monteros Spa & Golf Resort GL, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 augustus 2015

Dear Mr. Krisvdk,

First of all, we appreciate your kind words about our services and staff courtesy. Our aim is to exceed our guests' expectations. In fact, nowadays we are immersed in an ongoing process of improvement in order to offer our guests even better facilities. Thank you for your feedback!

We really look forward to welcoming you very soon!

All Los Monteros staff remains at your entire disposal for any requirement you may need to assure another pleasant stay in the near future.

7 mei 2015 beoordeeld

los Monteros is bezig zijn plaats als de icoon van marbella weer in te nemen en zij slagen daar in ......Het heeft een bijzondere uitstraling en nog steeds een charmante en chique imago.......Het geweldige ontbijt , de stralende ambiance van de beachclub en vooral het geweldige personeel zijn uniek....Zonder twijfel aan te bevelen

Kamertip: romantiek in het hoofdgebouw
  • Verbleef: April, 2015, reisde met een partner
Los Monteros M, Director General van Los Monteros Spa & Golf Resort GL, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 juni 2015

Dear Mr. Leons167,

First of all, we appreciate your positive remarks about your recent stay at Hotel Los Monteros Spa & Golf Resort 5*GL.

Thank you for your kinds words about our services and facilites ("lovely atmosphere, fantastic beach club La Cabane, helpful staff...). We are happy to hear that you really enjoyed a great holiday.

Thank you for trusting us! We look forward to welcoming you very soon!

26 maart 2015 beoordeeld

Hotel ligt op 5 minuutjes rijden van Marbella en is een charmant hotel met zwembad.
kamers waren netjes in orde en schoon.
ontbijt was heel goed met een kok die je een eitje bakt naar keuze.
Je ziet overigens wel dat het toerisme ook hier in Spanje een klap heeft gehad.
WIFI UITSTEKEND!

• Verbleef: Maart, 2015, reisde voor zaken
Los Monteros M, Director General van Los Monteros Spa & Golf Resort GL, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 maart 2015

Dear Mr. Joep S,

First of all, we appreciate your kind words about our services, facilties and privileged location. We are happy to hear that you enjoy your time with us!

General Manager

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Marbella bekeken
op 4,2 km afstand
Marriott's Marbella Beach Resort
op 4,6 km afstand
Amare Marbella Beach Hotel
Prijzen weergeven

In Los Monteros Spa & Golf Resort GL geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Los Monteros Spa & Golf Resort GL

Adres: Carretera Cadiz Km. 187, 29603, Marbella, Spanje
Locatie: Spanje > Andalusië > Province of Malaga > Costa del Sol > Marbella
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 14 van 70 hotels in Marbella
Prijsklasse: € 127 - € 354 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Los Monteros Spa & Golf Resort GL 5*
Aantal kamers: 173
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, Hotels.com, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Los Monteros Spa & Golf Resort GL met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?