Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Een van de beste hotels in de COSTA DEL SOL”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 7 websites!
Los Monteros Spa & Golf Resort GL
Beoordeeld als nr. 14 van 70 hotels in Marbella
Certificaat van uitmuntendheid
17 september 2014 beoordeeld

Ken het het hotel al meer dan 20 jaar, ben er terug geweest in september, volledig vernieuwde kamers, super ontbijt met Champagne Mumm, zeer goede grill restaurant s'avonds, vergeet zeker niet de Cabane rechtstreeks aan de zee gelegen, prima uitzicht en in het weekend het beste buffet van de Costa del Sol en dit aan een redelijke prijs, met langouste , kreeft, langoustine, alle soorten vis en vlees en de heerlijke desserts niet te vergeten. Vriendelijk personeel niets is teveel. Prijs kwaliteit niet te evenaren, een echte aanrader voor wie luxe belangrijk is.

Kamertip: Neem een suite in het pavillon mediteranee gelegen in de tuin
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: September, 2014, reisde met familie
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
1  Bedank vanparijs l
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Los Monteros M, Director General van Los Monteros Spa & Golf Resort GL, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 oktober 2014
Google-vertaling

Dear guest,

Thank you for taking the time to share your experience with us. Your feedback is very important for us, as it helps us to improve our services and facilities.

First of all, we appreciate your positive remarks about your experience in our Hotel. Thank you for your comments about our services and facilities (breakfast quality and variety, excellent gastronomic offer for dinner, comfortable rooms...").

Regarding your comments about La Cabane, we are happy to hear that you really enjoyed our exclusive Beach Club and its emblematic Buffet Restaurant. Finally, we appreciate your kind words about our staff courtesy.


All Los Monteros staff remains at your entire disposal for any requirement you may need to assure a pleasant stay in the near future.

We look forward to welcoming you very soon!

Please, do not hesitate to contact our Booking Department before your next visit in order to offer you the best available rate.

Yours faithfully,

Fernando Al-Farkh
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Schrijf een beoordelingBeoordelingen (1.066)
Waardering van reizigers
Type reiziger
Tijd van het jaar
Taal
  • Meer talen

21 - 27 van 1.066 beoordelingen

22 juli 2014 beoordeeld

We hadden een junior suite geboekt en zelfs een upgrade bijgeboekt. We krijgen een gewone kamer en zelfs bij klagen krijgen we een andere (dezelfde) kamer op een andere etage aangeboden (sic!)... door tussenkomst van guest services Laura werd alles nog geregeld ( na 3 nachten) maar we voelden ons opgelicht door het hotel. Daarna in een prachtige suite, waar de airco niet werkt, tot 4 keer dagen op rij de technische man in de kamer op het dus niet op te lossen. Wat een avontuur. De service van het personeel is goed, de beach club la Cabane is een massief profit center. Prijzen a la cote d ázur...

Je kan beter voor dit geld een villa huren.
Dit hotel is voor de oudere toerist (65+) met ouderwets begrip van moderne 5 sterren!!!

Eens maar nooit meer.

  • Verbleef: Juli, 2014, reisde met een partner
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Johan P
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Los Monteros M, Director General van Los Monteros Spa & Golf Resort GL, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 juli 2014
Google-vertaling

Dear guest,

Thank you for taking the time to share your experience with us. Your feedback is very important for us, as it helps us to improve our services and facilities.

First of all, we appreciate your positive remarks about our staff’s politeness.

Regarding La Cabane, our exclusive Beach Club, we are happy to hear that you really enjoyed our services and facilities (superb sunbeds, great location, food quality…). Thank you for your comments.

Concerning the air conditioner incident in your room, let me inform you that everything has already been solved. Our Technical Services manager has taken into consideration your remarks and your room has been carefully checked and the system works properly.

Please, accept our apologies for any inconvenience caused during your stay.

All Los Monteros staff remains at your entire disposal for any requirement you may need to assure a pleasant stay in the near future. We look forward to welcoming you soon!

Please, do not hesitate to contact our Bookings Department before your next visit in order to offer you the best available rate.

Yours faithfully,

Fernando Al-Farkh
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
31 mei 2014 beoordeeld

Het gaat steeds beter met dit topvakantie hotel ,weer zijn er vernieuwingen en complete renovaties uitgevoerd...het personeel en management zijn van hoge ouderwetse klasse....Bezoek zeker een keer de cabane ( beachclub ), fantastische ambiance en in het weekend het mooiste buffet van Marbella....topklasse !Fernando van reserveringen altijd attent en op de hoogte en Manuel altijd gastvrij en overal aanwezig......we gaan hier spoedig weer naar toe......

Kamertip: In de hoogbouw zijn gerenoveerde kamers, net nieuw !
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Mei, 2014, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank leons167
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Los Monteros M, Director General van Los Monteros Spa & Golf Resort GL, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 juni 2014
Google-vertaling

Dear client,

Thank you for taking the time to share your experience with us. Your feedback is very important for us, as it helps us to improve our services and facilities.

First of all, we appreciate your positive remarks about our staff’s politeness. Fernando and Manuel appreciate your kind words!

Regarding La Cabane, our exclusive Beach Club, we are happy to hear that you really enjoyed our services and facilities.

It is a pleasure to read comments like yours what gives us more strength and faith in what we are doing because our goal is always to give the best service to our guests. We are immersed in an ongoing process of improvement and it makes us happy to know that we are on the right path.

All Los Monteros staff remains at your entire disposal for any requirement you may need in the future. We look forward to welcoming you soon!

Please, do not hesitate to contact our Bookings Department (+34 900 84 85 55) before your next visit in order to offer you the best available rate.

For further information, do not hesitate to visit our website.

Yours faithfully,

Fernando Al-Farkh
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
29 maart 2014 beoordeeld

Van dit hotel waren we gewoon tevreden. erg groot minpunt voor ons was dat je je verblijf geheel op voorhand bij aankomst dient te betalen, wij voelden ons daar echt niet comfortabel bij. Ook de matras van kamer 705 was doorgelegen wat niet al te comfortabel was. De airco werkt niet in maart ne dat vonden wij wel een minpunt. Voor de rest eigenlijk geen aanmerkingen. Ontbijtbuffet was goed, het restaurant was correct, maar geen wow gevoel . Het personeel was zeer vriendelijk en beleefd, maar ja het moet wel als je kiest voor 5 sterren.

  • Verbleef: Maart, 2014, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank chradr
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Los Monteros M, Director General van Los Monteros Spa & Golf Resort GL, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 april 2014
Google-vertaling

Dear Guest,

First of all thank you very much for your feedback, it is through our guests’ comments and opinions that we can target areas that need to be improved.

Regarding your comment about the payment on arrival we are glad to inform you that in the terms and conditions of all of our written confirmations, we specify that the payment should be done upon arrival. According to the Tourism Spanish Law 13/2011 when you make a contract such as a confirmed booking, you agree to the terms and conditions therefore you should pay on arrival. We regret you were not comfortable with this measure but it is something it is a policy of the Hotel.

Concerning your comments about air conditioning note that you was in March, and although Marbella offers even in spring season sunny days where the temperature can rise significantly and fast where the sun shines, at night temperatures drop considerably (lower than 16ºC). That is why in winter our hotel modern computerized automatic air system, regulates temperature according to the real weather conditions. This system, based on responsible use of the earth's resources and energy, does not start generating cold air when the outside air is at a lower temperature that the equipment itself could generate.

On the other hand, it makes very happy to learn that you enjoyed your stay, specially our breakfast and our staff. Thank you for the acknowledgement of our staff who are always doing their best to provide our guests with an unforgettable experience

In your next visit we would like to recommend you our Beach Club La Cabane, a great experience worth trying, or our new and relaxing SPA a unique setting for resting, disconnecting, relaxing and enjoying all the benefits of a full thermal circuit.

It will be a pleasure to have you among us again in our hotel, so please do not hesitate to contact our reservations department for future bookings or check our website for your next visit, we will offer you the best rate available.

Yours faithfully,

Fernando Al-Farkh
Corporate General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
13 oktober 2013 beoordeeld

hotel Los Monteros is van ouds DE bestemming voor kwaliteit en klasse en nu begint een nieuwe periode van verbetering en vernieuwing. Het hotel heeft onder het nieuwe management investeringen gebracht die dit oude fenomeen terug brengen naar de top.De basis was en blijft het geweldige personeel ( trouw , dienstbaar en van hoge standaard )...Diego , Geronimo en Fernando zijn de basis van klasse en jong en nieuw dient zich aan : bijv: Almudena chic , mooi en klasse....Wij vertrouwen op een mooie toekomst voor het oude " Los Monteros "

Kamertip: de suites aan de achterzijde zijn geweldig ( Kamer 7 blijft ons geheim )
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Oktober, 2013, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank leons167
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Los Monteros M, Director General van Los Monteros Spa & Golf Resort GL, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 oktober 2013
Google-vertaling

Dear Guest.

Thank you very much for your kind review and for taking the time to share with us your experience in Los Monteros Hotel & SPA 5* GL.

We are glad you enjoyed your stay and we thank you for the acknowledgement of our staff who are always doing their best to provide our guests with an unforgettable experience. We will pass on the congratulations.

It makes us very glad to know that we are on the right path towards our goal which is excellence through working really hard every day. Comments like yours gives us more confidence and help us grow.

It will be a pleasure to have you among us again in our hotel so please do not hesitate to contact our reservations department for future bookings; hopefully we will welcome you many times more!

Yours sincerely,

Fernando Al - Farkh
Corporate General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
30 juli 2013 beoordeeld

Hotel is erg goed, ontbijtbuffet erg uitgebreid, broodjes in alle maten, fruit te kust en te keur, zelf champagne op de vroege morgen, was niks op aan te merken, de Cabanebeachclub is nr 1 in deze omgeving, met een eerste klas kwaliteit restaurant, wij verheugen ons er op om hier nog een keer terug te keren. Henk&Ellis van Veen Holland.

Verbleef: Juli, 2013
Bedank Henk v
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Los Monteros M, Director General van Los Monteros Spa & Golf Resort GL, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 augustus 2013
Google-vertaling

Dear Guest,

First of all we would like to thank you for sharing with us your experience in Los Monteros Hotel & Spa 5* GL.

It makes us very happy to know that you have enjoyed your stay and that we have achieved your expectations. Our breakfast Buffet sure is a very good one and it's famous in the area.

It would be a pleasure to welcome you and your family again in our Hotel, please do not hesitate to contact our reservations department for your next booking.

Yours faithfully,

Fernando Al-Farkh.
Corporate General Manager.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
19 mei 2013 beoordeeld

Een bruiloft in Marbella in de fantastische beachclub van hotel Los monteros deed ons kiezen voor dit hotel. De beachclub La cabanne is gewoon geweldig. Helemaal niets op aan te merken en alleen maar superlatieven!
Het hotel zelf ligt niet aan zee maar in een prachtige tuin. Het zwembad is fantastisch: groot, diep (met apart kinderbad ) en goede ligzetels. Het ontbijt is heerlijk, van de champagne tot de brownies, het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het hotel is goed bereikbaar en heeft een mooie inkomhal en binnentuin. Een tegenvaller waren de kamers. We logeerden op kamer 8: een kamer als een balzaal met een groot, goed bed maar verouderd en wat afgeleefd. Idem voor de badkamer. Gewoon niet de 5 -sterren die we verwacht hadden. Onze 3 vrienden deelden een kamer met 2 slaapkamers verdeeld over 3 verdiepingen !? Een zeer smalle ongerieflijke eenpersoonskamer bij de inkom, dan 7 trappen omlaag naar het salonnetje met terrasje, dan 7 trappen omlaag naar de badkamer en de dubbele slaapkamer. Ook deze kamer ( en zeker de gang er naar toe) was afgeleefd en teleurstellend.
Het waren heerlijke dagen omdat het een schitterende bruiloft was en het weer was zalig warm. We hebben dus niet veel op onze kamers gezeten. En we hebben het gebrek aan 5-sterrencomfort op de kamers onze reis niet laten vergallen.
Met deze review willen we alleen mensen opmerkzaam maken op bepaalde teleurstellende aspecten van dit hotel. Schrap de kamers en de 5 sterren schitteren door het zwembad , het ontbijt, de binnentuin, de vriendelijkheid van het personeel.

Kamertip: rooms in the new area probably are better than in the mainbuilding
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Mei, 2013, reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Astrid V
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Los Monteros M, Director General van Los Monteros Spa & Golf Resort GL, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 juli 2013
Google-vertaling

Dear Guest,

We would like to thank you for taking the time to share with us your experience in our Hotel. We are glad you enjoyed the wedding and your stay.

Thank you for the kind words regarding our breakfast, facilities and the staff. It makes us happy to learn we are on the right path towards our goal which is excellence.

Regarding our types of rooms we are glad to inform you we have different categories and most of our junior suites have been redecorated and renovated. For your next visit please let us know and we will give you a room according to your requests.

It will be a pleasure to have you again among us so please, do not hesitate to contact our reservation department for your next booking.

Yours faithfully.

Fernando Al-Farkh
Corporate General Manager.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Marbella bekeken
op 4,2 km afstand
Hotel Vincci Seleccion Estrella del Mar
op 6,6 km afstand
Gran Melia Don Pepe
Gran Melia Don Pepe
nr. 5 van 70 in Marbella
1.847 beoordelingen
op 10,6 km afstand
Melia Marbella Banus
Melia Marbella Banus
nr. 16 van 70 in Marbella
1.785 beoordelingen
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
op 8,8 km afstand
Puente Romano Marbella
Puente Romano Marbella
nr. 9 van 70 in Marbella
1.436 beoordelingen
op 5,5 km afstand
Marriott's Marbella Beach Resort
op 4,6 km afstand
Amare Marbella Beach Hotel
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven

In Los Monteros Spa & Golf Resort GL geweest? Deel je ervaringen!

Schrijf een beoordeling Foto's toevoegen

Aanvullende informatie over Los Monteros Spa & Golf Resort GL

Adres: Carretera Cadiz Km. 187, 29603, Marbella, Spanje
Locatie: Spanje > Andalusië > Province of Malaga > Costa del Sol > Marbella
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 14 van 70 hotels in Marbella
Prijsklasse: € 128 - € 352 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Los Monteros Spa & Golf Resort GL 5*
Aantal kamers: 173
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Hotels.com, Booking.com, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Los Monteros Spa & Golf Resort GL met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding