Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.209)
Beoordelingen filteren
1.209 resultaten
Waardering van reizigers
685
302
129
53
40
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
685
302
129
53
40
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
27 - 32 van 1.209 beoordelingen
Beoordeeld op 22 juli 2014

We hadden een junior suite geboekt en zelfs een upgrade bijgeboekt. We krijgen een gewone kamer en zelfs bij klagen krijgen we een andere (dezelfde) kamer op een andere etage aangeboden (sic!)... door tussenkomst van guest services Laura werd alles nog geregeld ( na 3 nachten) maar we voelden ons opgelicht door het hotel. Daarna in een prachtige suite, waar de airco niet werkt, tot 4 keer dagen op rij de technische man in de kamer op het dus niet op te lossen. Wat een avontuur. De service van het personeel is goed, de beach club la Cabane is een massief profit center. Prijzen a la cote d ázur...

Je kan beter voor dit geld een villa huren.
Dit hotel is voor de oudere toerist (65+) met ouderwets begrip van moderne 5 sterren!!!

Eens maar nooit meer.

Datum van verblijf: juli 2014
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Johan P
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Los Monteros M, Director General van Los Monteros Spa & Golf Resort GL, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 juli 2014
Google-vertaling

Dear guest,

Thank you for taking the time to share your experience with us. Your feedback is very important for us, as it helps us to improve our services and facilities.

First of all, we appreciate your positive remarks about our staff’s politeness.

Regarding La Cabane, our exclusive Beach Club, we are happy to hear that you really enjoyed our services and facilities (superb sunbeds, great location, food quality…). Thank you for your comments.

Concerning the air conditioner incident in your room, let me inform you that everything has already been solved. Our Technical Services manager has taken into consideration your remarks and your room has been carefully checked and the system works properly.

Please, accept our apologies for any inconvenience caused during your stay.

All Los Monteros staff remains at your entire disposal for any requirement you may need to assure a pleasant stay in the near future. We look forward to welcoming you soon!

Please, do not hesitate to contact our Bookings Department before your next visit in order to offer you the best available rate.

Yours faithfully,

Fernando Al-Farkh
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 31 mei 2014

Het gaat steeds beter met dit topvakantie hotel ,weer zijn er vernieuwingen en complete renovaties uitgevoerd...het personeel en management zijn van hoge ouderwetse klasse....Bezoek zeker een keer de cabane ( beachclub ), fantastische ambiance en in het weekend het mooiste buffet van Marbella....topklasse !Fernando van reserveringen altijd attent en op de hoogte en Manuel altijd gastvrij en overal aanwezig......we gaan hier spoedig weer naar toe......

Kamertip: In de hoogbouw zijn gerenoveerde kamers, net nieuw !
Datum van verblijf: mei 2014
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank leons167
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Los Monteros M, Director General van Los Monteros Spa & Golf Resort GL, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 juni 2014
Google-vertaling

Dear client,

Thank you for taking the time to share your experience with us. Your feedback is very important for us, as it helps us to improve our services and facilities.

First of all, we appreciate your positive remarks about our staff’s politeness. Fernando and Manuel appreciate your kind words!

Regarding La Cabane, our exclusive Beach Club, we are happy to hear that you really enjoyed our services and facilities.

It is a pleasure to read comments like yours what gives us more strength and faith in what we are doing because our goal is always to give the best service to our guests. We are immersed in an ongoing process of improvement and it makes us happy to know that we are on the right path.

All Los Monteros staff remains at your entire disposal for any requirement you may need in the future. We look forward to welcoming you soon!

Please, do not hesitate to contact our Bookings Department (+34 900 84 85 55) before your next visit in order to offer you the best available rate.

For further information, do not hesitate to visit our website.

Yours faithfully,

Fernando Al-Farkh
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 29 maart 2014

Van dit hotel waren we gewoon tevreden. erg groot minpunt voor ons was dat je je verblijf geheel op voorhand bij aankomst dient te betalen, wij voelden ons daar echt niet comfortabel bij. Ook de matras van kamer 705 was doorgelegen wat niet al te comfortabel was. De airco werkt niet in maart ne dat vonden wij wel een minpunt. Voor de rest eigenlijk geen aanmerkingen. Ontbijtbuffet was goed, het restaurant was correct, maar geen wow gevoel . Het personeel was zeer vriendelijk en beleefd, maar ja het moet wel als je kiest voor 5 sterren.

Datum van verblijf: maart 2014
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank chradr
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Los Monteros M, Director General van Los Monteros Spa & Golf Resort GL, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 april 2014
Google-vertaling

Dear Guest,

First of all thank you very much for your feedback, it is through our guests’ comments and opinions that we can target areas that need to be improved.

Regarding your comment about the payment on arrival we are glad to inform you that in the terms and conditions of all of our written confirmations, we specify that the payment should be done upon arrival. According to the Tourism Spanish Law 13/2011 when you make a contract such as a confirmed booking, you agree to the terms and conditions therefore you should pay on arrival. We regret you were not comfortable with this measure but it is something it is a policy of the Hotel.

Concerning your comments about air conditioning note that you was in March, and although Marbella offers even in spring season sunny days where the temperature can rise significantly and fast where the sun shines, at night temperatures drop considerably (lower than 16ºC). That is why in winter our hotel modern computerized automatic air system, regulates temperature according to the real weather conditions. This system, based on responsible use of the earth's resources and energy, does not start generating cold air when the outside air is at a lower temperature that the equipment itself could generate.

On the other hand, it makes very happy to learn that you enjoyed your stay, specially our breakfast and our staff. Thank you for the acknowledgement of our staff who are always doing their best to provide our guests with an unforgettable experience

In your next visit we would like to recommend you our Beach Club La Cabane, a great experience worth trying, or our new and relaxing SPA a unique setting for resting, disconnecting, relaxing and enjoying all the benefits of a full thermal circuit.

It will be a pleasure to have you among us again in our hotel, so please do not hesitate to contact our reservations department for future bookings or check our website for your next visit, we will offer you the best rate available.

Yours faithfully,

Fernando Al-Farkh
Corporate General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 13 oktober 2013

hotel Los Monteros is van ouds DE bestemming voor kwaliteit en klasse en nu begint een nieuwe periode van verbetering en vernieuwing. Het hotel heeft onder het nieuwe management investeringen gebracht die dit oude fenomeen terug brengen naar de top.De basis was en blijft het geweldige personeel ( trouw , dienstbaar en van hoge standaard )...Diego , Geronimo en Fernando zijn de basis van klasse en jong en nieuw dient zich aan : bijv: Almudena chic , mooi en klasse....Wij vertrouwen op een mooie toekomst voor het oude " Los Monteros "

Kamertip: de suites aan de achterzijde zijn geweldig ( Kamer 7 blijft ons geheim )
Datum van verblijf: oktober 2013
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank leons167
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Los Monteros M, Director General van Los Monteros Spa & Golf Resort GL, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 oktober 2013
Google-vertaling

Dear Guest.

Thank you very much for your kind review and for taking the time to share with us your experience in Los Monteros Hotel & SPA 5* GL.

We are glad you enjoyed your stay and we thank you for the acknowledgement of our staff who are always doing their best to provide our guests with an unforgettable experience. We will pass on the congratulations.

It makes us very glad to know that we are on the right path towards our goal which is excellence through working really hard every day. Comments like yours gives us more confidence and help us grow.

It will be a pleasure to have you among us again in our hotel so please do not hesitate to contact our reservations department for future bookings; hopefully we will welcome you many times more!

Yours sincerely,

Fernando Al - Farkh
Corporate General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 30 juli 2013

Hotel is erg goed, ontbijtbuffet erg uitgebreid, broodjes in alle maten, fruit te kust en te keur, zelf champagne op de vroege morgen, was niks op aan te merken, de Cabanebeachclub is nr 1 in deze omgeving, met een eerste klas kwaliteit restaurant, wij verheugen ons er op om hier nog een keer terug te keren. Henk&Ellis van Veen Holland.

Datum van verblijf: juli 2013
Bedank Henk v
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Los Monteros M, Director General van Los Monteros Spa & Golf Resort GL, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 augustus 2013
Google-vertaling

Dear Guest,

First of all we would like to thank you for sharing with us your experience in Los Monteros Hotel & Spa 5* GL.

It makes us very happy to know that you have enjoyed your stay and that we have achieved your expectations. Our breakfast Buffet sure is a very good one and it's famous in the area.

It would be a pleasure to welcome you and your family again in our Hotel, please do not hesitate to contact our reservations department for your next booking.

Yours faithfully,

Fernando Al-Farkh.
Corporate General Manager.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken