Beoordeeld op 27 augustus 2019

Wij zijn onlangs terug gekomen van een fantastische vakantie. Verbleven in dit hotel. Super schone kamers, alles zag er netjes uit, een prachtig hotel met een onwijs goede service! Wij raden dit zeker aan!

Datum van verblijf: augustus 2019
managementFM, Gerente van Hotel Fuerte Marbella, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 augustus 2019

Dear Merel K,

thank you very much for staying in Fuerte Marbella and for sharing your experience. We are glad to hear that you had such a great experience with us.

We hope to welcome you soon again!

Beoordeeld op 13 juli 2019

We waren drie jaar geleden al gekomen. We vonden het beter dan 3 jaar geleden. Zeer rustgevende omgeving, heel vriendelijk personeel, de kamers waren steeds piekfijn in orde gebracht, zeer goede matrassen, mooie zicht op de zee, prachtige strand- en zwembadaccommodatie, heel uitgebreide en lekkere ontbijten (verschillende broden, koeken, confituren, ook show-cooking, gezonde fruitsappen, groenten, enz…) .
Enige minpuntjes voor verbetering vatbaar: op strand deden de belletjes het niet altijd en we waren een beetje teleurgesteld in Soleo (zie afzonderlijke beoordeling) en onze badkamer was een beetje oubollig. We zouden eerder 4,5/5 willen geven dan 4. We keren met plezier terug naar El Fuerte, want het hotel is bovendien heel goed gelegen.

Datum van verblijf: juli 2019
managementFM, Gerente van Hotel Fuerte Marbella, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 juli 2019

Dear alain_deneef,

thank you very much for the excellent review.

We are always happy to hear how great your experience was!

As for the small inconveniences we are always grateful for your information and we will take them into account.

We hope to welcome you back again soon,

Best regards,

Beoordeeld op 4 juli 2019 via mobiele applicatie

Voor het tiende jaar op rij verblijven we elk jaar een tiental dagen in dit hotel. Telkens is dit een zalige vakantie. Het ontbijt is zeer uitgebreid, je vindt er zelfs vegetarische en gluten-vrije producten. Overdag kan je genieten van 2 zwembaden. De ligging van het hotel is geweldig, pal in het centrum van het oude stadscentrum. El Fuerte is een echte aanrader!

Datum van verblijf: juli 2019
managementFM, Gerente van Hotel Fuerte Marbella, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 juli 2019

Dear KoenMoens,

Thank you for taking your time with this review and for choosing Hotel El Fuerte Marbella once again!

We are glad you enjoyed our large variety of products and facilities,

It will be a pleasure to welcome you back again soon,

Best regards,

Beoordeeld op 3 juli 2019

top hotel, prachtige locatie aan de zee en toch in het centrum. Zeer vriendelijk personeel , iets kleinere kamers gezien een ouder hotel maar toch zeer net en volledig in orde. prachtige standbar met zeer lekkere mogelijk tot luch of diner in een prachtig kader.

Datum van verblijf: juni 2019
managementFM, Gerente van Hotel Fuerte Marbella, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 juli 2019

Dear BartV2763,

Thank you for choosing Fuerte Marbella for your stay.

We are glad that you enjoyed your time with us and you like our situation and facilities

We are already working on the improvements for next year and would very much like to welcome you again so that you can enjoy them.

We would like you welcome you soon.

Best regards.

Beoordeeld op 25 juni 2019

Pluspunten:
-mooie kamer met uitstekende bedden
-uitmuntend ontbijt
-zeer vriendelijk personeel
-diner is ook zeer goed , geen al te uitgebreide keuze maar veel variatie en uitstekende grill. Wijnen aan goede prijzen.
-uitstekende ligging.

Minpunten:
-dranken in de bar te duur 13€ voor een cocktail.
-tegen handdoekje leggen aan het zwembad wordt opgetreden maar veel te laks.

Datum van verblijf: juni 2019

Dear William R,

Thank you for choosing Fuerte Hoteles.

We are are glad to know you enjoyed your stay.

Hopefuly we will see you soon,

Best regards.