Beoordeeld op 30 oktober 2019 via mobiele applicatie

De ligging is prachtig en de tuin ook.
Het ontbijt buffet is wat karig voor een vier sterren.
Het avondbuffet is onder de maat, de prijs kwaliteit kan beter
Maar wat storende is de bediening op het terras tijdens de lunch.
Dit loopt voor geen meter en de bediening duurt lang.
Daarnaast komen ze een aantal keren met gerechten die je niet heb besteld.
Dat dit een keer gebeurd kan maar 3 x is wat veel van het goede.
Controleer ook je rekening want die klopt ook niet

Datum van verblijf: oktober 2019
GuadalminaMarbella, Director General van Hotel Guadalmina Spa & Golf Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 oktober 2019

Dear Guest,

Thank you for your time spent writing your comments about your experience and impressions during your stay with us. All our Guest comments are very important as it help us to improve the quality of our service.

We will take note of all your comments and suggestions in order to improve our Restaurant service.

We hope you can give us another chance and you can see some changes in a possible next stay with us.

Damián Zanoguera - General Manager

Beoordeeld op 25 september 2019 via mobiele applicatie

Zeer ruime kamer, voorzien van alle comfort: grote flatscreen tv, groot comfortabel twee persoonsbed, airconditioning, minibar en safe.
Zeer ruim terras voorzien van ligstoelen met zicht op golf en zee
Ook het ontbijt was dik in orde: ruime keuze en lekker
Het hotel is verder voorzien van een mooi zwembad en fitness
Minder vonden we het
elektrisch contact op de terrasdeur waardoor de airco uitvalt vanaf het moment dat je het terras begeeft (lastig om de kamer te koelen terwijl je nog even op terras vertoefd
Verder is de ligging helelaal achteraan in een mooie urbanisatie waar je steeds door moet iets minder. De Wifi van het hotel werkte niet goed tijdens ons verblijf. Ook de luidruchtige airco was jammer
De kamers kunnen eventueel een opknapbeurt gebruiken maar gezien de prijs niet echt een probleem

Datum van verblijf: september 2019
GuadalminaMarbella, Director General van Hotel Guadalmina Spa & Golf Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 september 2019

Dear Mr. Dieter,
Thank you very much for your time spent writing us your comments about your stay. We are very sorry to hear that your experience at our Hotel has not been the one expected. Hopping your impression gets better in a possible next stay with us. Your faithfully Damian Zanoguera - General Manager

Beoordeeld op 11 december 2018 via mobiele applicatie

Rustig gelegen hotel met mooie kalers, vooral de kamers aan het strand gelegen zijn subliem! Uitzonderlijk rustig gelegen voor de Costa del sol met een mooi golfterrein maar je hebt een wagen nodig om mobiel genoeg te blijven.

Datum van verblijf: september 2018
Antonio V, Director General van Hotel Guadalmina Spa & Golf Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 december 2018

Dear Mr Stefan,

Thank you for the time spent writing your comments about your stay in this media.

It has been a pleasure to have you stay with us and we hope to see you soon in our Hotel in the near future.

Beoordeeld op 17 september 2018 via mobiele applicatie

Wij hebben hier 2 nachten geslapen... als we hadden geweten hoe goed en lekker alles was waren we zeker langer gebleven.

Alles is schoon, top ontbijt , mooi, zeer behulpzaam en vriendelijk personeel en de ligging is ook goed. 10 min rijden naar p. Banus. 20 min naar marbella. Binnen 10 min rijden zitten ook genoeg goede en leuke restaurantjes! Assador is zeker een aanrader als je graag tussen de lokale bevolking eet.
Al met al super hotel!!

Datum van verblijf: september 2018
Antonio V, Director General van Hotel Guadalmina Spa & Golf Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 september 2018

Dear Barry,

Thanks for taking the time to share your prestige opinion about your stay at Gualdamina Hotel & Golf Resort. We take pride in giving outstanding service every customer and we're overjoyed to receive your compliments and appreciation. We hope to see here again.

Antonio Valerga - General Manager

Beoordeeld op 21 juni 2018 via mobiele applicatie

We hebben genoten van ons verblijf in dit hotel. Via touroperator dit fraai gelegen hotel geboekt met 2 keer golfen op Guadalmina South en Guadalmina North. Kamer is groot met zithoek. Uitzicht van de kamer was richting de golfbaan en zee. Omdat de kamer helemaal in een hoek lag en daarom geen zon op het terras kreeg heb ik maar 4 sterren gegeven. Als de kamer iets beter gesitueerd was dan had ik 5 sterren toegekend. Het uitzicht in het restaurant is spectaculair. Eén kant naar de golfbaan, één kant naar de zee en één kant naar het grote zwembad. Airco en wifi uitstekend. Diner in restaurant viel wat tegen. We deden mee met gasten die we in het hotel hadden ontmoet en die half pensioen hadden geboekt. Het eten leek klaar te staan. Vlees was uitgedroogd. We waren blij dat we voor de overige dagen niet in het restaurant hoefden te dineren. Er is voldoende gelegenheid in de omgeving als je over vervoer beschikt. Ontbijt was groots en heel goed verzorgd. Zou graag nog eens terug gaan naar dit hotel en de kok een herkansing geven voor het diner want de locatie is uniek, goed onderhouden. Zeker als je van golfen houdt.

Datum van verblijf: juni 2018
Antonio V, Director General van Hotel Guadalmina Spa & Golf Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 juni 2018

Dear Guest,

Thank you very much for your time spent writing us your comments about your stay. We are very sorry to hear that your experience at the restaurant has not been the one expected.

Concerning your comments about the food, we inform you that we use high quality product in our Restaurant, in any case your thoughts will be transmitted to our F&B Manager in order to improve our service.

Hopping your impression gets better in a possible next stay with us.

Yours sincerely,

Antonio Valerga - General Manager.