Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.195)
Beoordelingen filteren
1.196 resultaten
Waardering van reizigers
552
410
137
59
38
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
552
410
137
59
38
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 1.196 beoordelingen
Beoordeeld op 17 september 2018 via mobiele applicatie

Wij hebben hier 2 nachten geslapen... als we hadden geweten hoe goed en lekker alles was waren we zeker langer gebleven.

Alles is schoon, top ontbijt , mooi, zeer behulpzaam en vriendelijk personeel en de ligging is ook goed. 10 min rijden naar p. Banus. 20 min naar marbella. Binnen 10 min rijden zitten ook genoeg goede en leuke restaurantjes! Assador is zeker een aanrader als je graag tussen de lokale bevolking eet.
Al met al super hotel!!

Datum van verblijf: september 2018
Reistype: Reisde met een partner
Bedank 23barrys
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Antonio V, Director General van Hotel Guadalmina Spa & Golf Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 september 2018
Google-vertaling

Dear Barry,

Thanks for taking the time to share your prestige opinion about your stay at Gualdamina Hotel & Golf Resort. We take pride in giving outstanding service every customer and we're overjoyed to receive your compliments and appreciation. We hope to see here again.

Yours sincerely,

Antonio Valerga - General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 21 juni 2018 via mobiele applicatie

We hebben genoten van ons verblijf in dit hotel. Via touroperator dit fraai gelegen hotel geboekt met 2 keer golfen op Guadalmina South en Guadalmina North. Kamer is groot met zithoek. Uitzicht van de kamer was richting de golfbaan en zee. Omdat de kamer helemaal in een hoek lag en daarom geen zon op het terras kreeg heb ik maar 4 sterren gegeven. Als de kamer iets beter gesitueerd was dan had ik 5 sterren toegekend. Het uitzicht in het restaurant is spectaculair. Eén kant naar de golfbaan, één kant naar de zee en één kant naar het grote zwembad. Airco en wifi uitstekend. Diner in restaurant viel wat tegen. We deden mee met gasten die we in het hotel hadden ontmoet en die half pensioen hadden geboekt. Het eten leek klaar te staan. Vlees was uitgedroogd. We waren blij dat we voor de overige dagen niet in het restaurant hoefden te dineren. Er is voldoende gelegenheid in de omgeving als je over vervoer beschikt. Ontbijt was groots en heel goed verzorgd. Zou graag nog eens terug gaan naar dit hotel en de kok een herkansing geven voor het diner want de locatie is uniek, goed onderhouden. Zeker als je van golfen houdt.

Datum van verblijf: juni 2018
Reistype: Reisde met een partner
2  Bedank 500RobT
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Antonio V, Director General van Hotel Guadalmina Spa & Golf Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 juni 2018
Google-vertaling

Dear Guest,

Thank you very much for your time spent writing us your comments about your stay. We are very sorry to hear that your experience at the restaurant has not been the one expected.

Concerning your comments about the food, we inform you that we use high quality product in our Restaurant, in any case your thoughts will be transmitted to our F&B Manager in order to improve our service.

Hopping your impression gets better in a possible next stay with us.

Yours sincerely,

Antonio Valerga - General Manager.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 20 februari 2018 via mobiele applicatie

Mooi hotel aan het strand bediening keurig en attent kamers mooi gerenoveerd met uitzicht op de golfbaan en het strand nadeel een simpele lunch kaart met standaard hamburger en club sandwich verwacht van zo hotel iets meer en een eindje naar Hole 1 lopen geen shuttle busje

Datum van verblijf: februari 2018
Reistype: Reisde met vrienden
Bedank erikv288
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Antonio V, Director General van Hotel Guadalmina Spa & Golf Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 februari 2018
Google-vertaling

Dear Erik,

Thank you very much for the time spent writing us your comments about your stay in our Hotel. Please accept our most sincere appologize for any inconveniences you may have with our staff if we would known this information We would assist you at the moment with a solution about this issue. The Bar Acqua has a Snack Menu but in the restaurant Menu We can offer a variety of options.
Regarding to the bus and due to We are located in a residential area, the bus stop is right in the roundabout.

We hope you can give us another chance and you can enjoy our restaurant in a possible next visit in our Hotel.
Yours sincerely,

Antonio Valerga - General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 10 januari 2018

Voor de tweede keer in dit hotel geweest. Ruime kamers, comfortabele bedden in een rustig gelegen resort. Heerlijk zwembad, Mooi strand en - minimaal zo belangrijk - voldoende stoelen en ligbedden.Echt een plek om je heerlijk te laten verwennen en tot rust te komen.

Datum van verblijf: juli 2017
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank 417keesd
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Antonio V, Director General van Hotel Guadalmina Spa & Golf Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 januari 2018
Google-vertaling

Dear Mr Kees,

Thank you very much for your kind comments about stay. We are happy to see that you have enjoyed your stay with us.

All Guadalmina staff remind at your entire disposal for future information or bookings. We will be very happy to assist you.

Yours sincerely,

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 13 augustus 2017

Alles wat belangrijk voor ons was viel tegen. Customer service hebben ze hier niet begrepen en daar waren wij als eigenaren van een reisbureau in het hogere segment erg van ontdaan. Hospitaliteit staat bij ons hoog in het vaandel zo ook respect voor onze cliënten. Het ging al mis bij binnenkomst. Bij het overhandigen van onze sleutels vroegen wij hoe het een en ander in zijn werk ging. Daar werd bot op geantwoord dat we alles maar moesten lezen in de kamer (Vragen als WiFi, ontbijt, massages etc) De klanten die voor ons incheckte en ook een aantal vragen stelde, kregen uitgebreid en vriendelijk uitleg. Beetje vreemd maar tot zover absoluut geen man overboord. Toen we op de kamer kwamen was het ons meteen duidelijk dat er een vergissing was gemaakt. Wij hadden superior kamer geboekt van 30m2 en een ruime zithoek (exacte omschrijving op de site plus duidelijke foto's) Maar werden in een comfort kamer gestopt die op de site € goedkoper is. De receptionist een wat oudere man gaf zijn fout niet toe en hield koppig vol dat we in de juiste kamer zaten. Hij zei zelfs letterlijk;" Kijk, als jullie de kamer niet mooi vinden kan ik u andere kamers laten zien". Waarop wij zeiden dat het niets met de kamer te maken had, maar dat we de kamer wilde waarvoor we hadden betaald. Er volgde een nare en zeer arrogante discussie met deze oudere heer waardoor we ons genoodzaakt voelde booking.com in te schakelen. We hebben de foto's van de kamer door gestuurd en booking.com kwam tot dezelfde conclusie dat ze ons duidelijk in de verkeerde kamer hadden gezet. We hebben een paar uur bij de receptie gezeten. Wij wilde al helemaal niet meer in dit hotel verblijven na deze nare en schofterige behandeling maar ze dwongen ons om een nacht te betalen. ( we zouden hier feitelijk 6 nachten verblijven) Ook dat had volgens booming.com nooit mogen gebeuren. Maar na uren gedoe wilde we eindelijk naar onze kamer. We hebben uiteindelijk 1 nacht geslapen in de kamer die we officieel geboekt hadden. De volgende dag zijn we bijna met piepende banden vertrokken naar een hotel met waanzinnige service en ongekende vriendelijkheid. We reizen veel voor ons werk en waren bij het inchecken bij dit hotel reeds 2 maanden onderweg. Deze onbeschoftheid en arrogantie hebben we nog nooit eerder meegemaakt. Dit hotel is absoluut geen aanrader, er zijn genoeg hotels in de omgeving waar de klant wél gerespecteerd wordt. Kortom een uitermate nare en frustrerende ervaring. Als ik de directeur zou zijn zou ik mijn personeel nog maar eens goed onder de loep nemen. Jammer dat we de reacties op TripAdvisor pas later hebben gelezen, daar zie je reacties terug van gelijke strekking.

Kamertip: Mocht je eigenwijs zijn en hier willen verblijven een tip: Let op. Je boekt en betaald een luxe suite en krijgt een budget kamer.
Datum van verblijf: juli 2017
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
1  Bedank 70Genny70
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Antonio V, Director General van Hotel Guadalmina Spa & Golf Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 augustus 2017
Google-vertaling

Dear Sir. / Madam,

Thank you very much for your time spent writing us your coments about your stay. Let me explain you that the room which was given to you, it was the category that you booked, double superior rooms has see view, that is the only different with the standars rooms. There are differents types of rooms in the same category, at the time that you book through booking you are able to see most of them not just the one which is going to be assigned to you. We are very sorry to hear that your experience has not been the one expected. Our staff always try to do their best with all of our customers.

Please accept my most sinceres apologies for any inconviniences we may cause you.

Hopping your impression gets better in a posible next stay with us.

Yours faithfully,
Antonio Valerga - General Manager.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken