Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
11 personen bekijken dit hotel
Booking.com
US$ 910
Aanbieding bekijken
Expedia.com
US$ 907
Aanbieding bekijken
Melia.com
US$ 769
Aanbieding bekijken
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Hotels.comUS$ 907
TravelocityUS$ 907
PricelineUS$ 909
alle 18 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (2.660)
Beoordelingen filteren
2.660 resultaten
Waardering van reizigers
1.884
510
163
49
54
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
1.884
510
163
49
54
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 2.660 beoordelingen
Beoordeeld op 6 februari 2020 via mobiele applicatie

Als trouwe, regelmatige gasten van Don Pepe komen wij nu van een koude kermis thuis, waarschijnlijk.
Bij onze aankomst werden wij begroet door de receptionist met de vraag: ‘is dit de eerste keer hier?’ Terwijl ons werd aangeraden ons verblijf om te boeken naar een suite ipv een ‘Red Level’ kamer. De badkamer met name is veel aangenamer met een separate toilet. De meerprijs bedraagt Euro 129.- per nacht.
Bij binnenkomst in de ‘Red Level-lounge’ werd ons wederom gevraagd of dit ons eerste bezoek was. Bovendien werd er wederom ‘gepushed’ om een suite te boeken.
E.e.a. Herhaalde zich de volgende ochtend bij de receptie. Wij voelden ons erg opgelaten.
Een andere grote tegenvaller bij ons verblijf is de aanwezigheid van een Russische voetbalploeg met tientallen begeleiders, echtgenotes en babies/kinderen.
Deze zeer luidruchtige en ongemanierde groep domineert het gehele hotel. Lawaaierig in de ontbijtzaal en dermate aanwezig in de gym en het zwembad, dat er voor overige gasten geen plaats meer is.
Voorlopig laat ik het hierbij. Na mijn verblijf zal ik een opsomming maken van een aantal veranderingen in het hotel, die ons in het geheel niet bevallen.

Het zij zo...

Datum van verblijf: februari 2020
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Douscha
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
abel_lopez_ybarra, Guest Experience Manager van Hotel Don Pepe Gran Meliá, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 juni 2020
Google-vertaling

Dear Douscha,

I would like to thank you on behalf of the entire team for taking your time and sharing your last experience with us at Hotel Don Pepe.

I am truly sorry to learn about your disappointment as the experience you have shared which does not represent our very well recognized standards as you well know being a loyal guest. Furthermore, we do thank as mentioned your feedback which we base our improvement on as our learnings and also we are glad to have the opportunity to let you know that the Management is aware of your comments.

I can assure you it was never our colleagues intention to make you feel pressured, on the contrary, they always go beyond to offer our guests the best experience possible. Please, accept my apologies for the insisting approach the may have had.

On the other hand, I am truly delighted to read that you had a comfortable stay and were able to relax during your holidays.

Douscha, I would love you to give us a further opportunity where to show you our real service. I am at your entire disposal for anything you may require.

I am, as the rest of the team, sincerely looking forward welcoming you back soon!

Greetings from the heart,

Abel López
Guest Experience Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 23 september 2019

Heel goed hotel komen er al jaren, iedereen is heel erg beleefd(van management,zwembad,bediening,huishouding)
Het hotel is zeer schoon en en zou het aan een ieder aanraden om een heerlijke vakantie te vieren.
Wij kijken in ieder geval alweer uit voor de volgende keer.

Datum van verblijf: september 2019
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Meliá Hotels International
Bedank michelpE2830QM
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
abel_lopez_ybarra, Guest Relations Manager van Hotel Don Pepe Gran Meliá, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 september 2019
Google-vertaling

Dear Mr. michelpE2830QM,

It is a real pleasure to thank you on behalf of the entire team of Hotel Don Pepe for taking your time and sharing your warm full of kindness words in relation to your last stay with us in Marbella.

We are all sincerely happy as well as delighted to know of your joy as satisfaction during your trip to la Costa del Sol with us, specially if we have been able to generate an unforgettable experience!

We are all sincerely looking forward welcoming you back soon to your home in Marbella: Hotel Don Pepe!

Greetings from the heart,

Abel López
(Guest Experience Manager)

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 28 maart 2019 via mobiele applicatie

Don Pepe is een mooi hotel, groot maar dat geeft niet, de persoonlijke service is ongeëvenaard! Reeds enkele jaren zijn we trouwe klant en gaan zeker terug, de kamers hebben allemaal zeezicht, en zijn mooi vernieuwd. Het ontbijt buffet is rijkelijk voorzien van alles wat je maar wensen kan.
Wij zijn zeer tevreden!

Datum van verblijf: maart 2019
Reistype: Reisde met een partner
Bedank chradr
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
abel_lopez_ybarra, Director de Relaciones con Clientes van Hotel Don Pepe Gran Meliá, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 april 2019
Google-vertaling

Dear chradr,

Thank you very much for taking your time and sharing your experience at Gran Meliá Don Pepe with us and the rest of TripAdvisor's community, as for grading us!

We all feel truly delighted to have had the opportunity of hosting you during your holidays and I would also like to thank you for your comments and recognition as well as for your kind words and loyalty!

We are all looking forward welcoming you back soon and thank you very much for choosing us!

Greetings from the heart,

Abel López
(Guest Experience Manager)

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 8 december 2018 via mobiele applicatie

Fijne familievakantie in een tophotel, uitgebreid ontbijt, zowel beneden als boven in de red level, waar je mist een upgrade de ganse dag drankjes en hapjes kan nuttigen. Verder behulpzame en vriendelijke staf, het water van het buitenzwembad is in de maand oktober veel te koud, hier zou wel eens een oplossing voor mogen komen we vonden het ook spijtig dat de laatste 2 jaren er geen Halloween versiering meer wordt opgehangen enkel nog aan de kids club. Dit gaf toch een extra leuke toets voor zowel kinderen als ouders. De vernieuwingen aan de red level zijn meer dan geslaagd, wij komen zeker volgend jaar weer terug!!!

Datum van verblijf: oktober 2018
Reistype: Reisde met familie
Bedank KeyLargoDolphin
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
abel_lopez_ybarra, Guest Relations Manager van Hotel Don Pepe Gran Meliá, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 december 2018
Google-vertaling

Dear Mr. KeyLargoDolphin,

Thank you very very much for taking your time and sharing your warm words full of kindness with us and the rest of TripAdvisor's community in relation to your last stay in Gran Meliá Don Pepe.

We are sorry about the Halloweem decoration this year and we thank you so much for highlighting that for us so we can improve it next year!

In relation to the Red Level Lounge, we are truly delighted to learn that you like the result of the latest renovations!
Your kind words mean a lot to us, being with no doubt a motivation in order to keep improving as growing day by day.We do feel delighted you recognize those details!

We all are looking forward welcoming you back soon to your home in Marbella: Gran Meliá Don Pepe!

Greetings from the heart,

Abel López
(Guest Experience Manager)

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 16 november 2018

Opnieuw waren we blij verrast bij onze aankomst. De verbouwingen in de kamers, de aanleg van nieuwe terrassen en de uitstekende service in het volledige hotel hebben ons verblijf opnieuw super aangenaam gemaakt. De uitbreiding van de Red Level met de mogelijkheid om er te kunnen ontbijten is de kers op de taart. Daarom langs deze weg een hartelijke dank voor Carmen en haar volledige team van de Red Level. Voor de volledige staf : Greetings form the heart!!

Kamertip: Kies een kamer met zicht op zee.
Datum van verblijf: november 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank dosschefe
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
abel_lopez_ybarra, Guest Relations Manager van Hotel Don Pepe Gran Meliá, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 november 2018
Google-vertaling

Dear Mr. Ferdy D,

It is a real pleasure to thank you on behalf of the entire team of Gran Meliá Don Pepe for taking your time and sharing your last stay at the hotel with us as the rest of TripAdvisor's followers!

We all feel truly delighted of your likeness and joy of our new Red Level!!! Taking into account that our main aim is nothing but the creation of memorable experiences and that we love every single time we see you and your lovely wife coming through the door with a big smile, we are really pleased and thankful for your lovely words!!

Moreover, I am glad to have the possibility to transmit you the warmth that awakes from our beloved Carmen and rest of the team when talking about you!

Mr. Ferdy D, we are all looking forward welcoming you back soon to your home in Marbella: Gran Meliá Don Pepe.

Greetings from the heart,

Abel López
(Guest Experience Manager)

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken