5 personen bekijken dit hotel
Melia.comUS$ 492
Hotels.comUS$ 499
Lol.travelUS$ 606
Beoordeeld op 4 juni 2018

Heerlijk luxe hotel op super ligging aan de boulevard en aan de zee. Red level service op 6e en 7e verdieping met extra's is extra fijn. Kamers niet zo groot maar wel comfortabel en met heerlijke bedden en fijne douche. Is elke keer weer genieten hier en je wordt super verwend door het personeel.

Kamertip: extra make-up spiegel zou fijn zijn.
Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Meliá Hotels International
abel_lopez_ybarra, Director de Relaciones con Clientes van Hotel Don Pepe Gran Meliá, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 juni 2018

Dear Mrs. Suus-Carmen,

Thank you very much for taking your time and sharing your last experience with us at Gran Meliá Don Pepe as with the rest of TripAdvisor's community!
Those comments are truly value for all us!

We are delighted you enjoyed your time with us, as all the new renovations as the bathrooms! It is a pleasure to read your recognition about our exclusive service Red Level!

Mrs. Suus-Carmen, we are all looking forward welcoming you back son to your home in Marbella: Gran Meliá Don Pepe!

Beoordeeld op 9 april 2018 via mobiele applicatie

Prima hotel, met schitterende ligging. Het ontbijt is af met alles wat je wenst. Ontvangst aan receptie is warm en persoonlijk. De kamers zijn vernieuwd en die met zeezicht leveren een droomplaatje af. Een echte aanrader bovendien met de mooie tuin, dito zwembad met kinderbad en geruststellende bewaking en service van de badmeester. Warm aanbevolen!!!

Datum van verblijf: april 2018
abel_lopez_ybarra, Director de Relaciones con Clientes van Hotel Don Pepe Gran Meliá, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 april 2018

Geachte heer Johan T,

Het is een groot genoegen om u namens het hele team van Gran Melia Don Pepe te bedanken voor het nemen van uw tijd en het delen van uw warme vriendelijkheid met betrekking tot uw laatste verblijf bij ons!

Uw opmerkingen zijn ongetwijfeld de grootste motivatie om van onze grootste passie, onze taak: onze gedenkwaardige ervaringen te maken te maken!
Zoals je goed hebt gezegd: "Ontvangst aan receptie is warm en persoonlijk".

We kijken er allemaal naar uit om je terug te verwelkomen in je huis in Marbella!

Groeten vanuit het hart,

Beoordeeld op 14 december 2017

Dit hotel heeft een ideale, centrale ligging tussen Puerto Banús en het oude stadsgedeelte van Marbella. Er is heel veel ruimte om te zonnen aan het zwembad of op het gras. Alle personeelsleden doen er alles aan om het de gasten naar hun zin te maken. We zijn er al 9 keer geweest en hebben voor volgend jaar reeds opnieuw geboekt.

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met Meliá Hotels International
abel_lopez_ybarra, Guest Experience Manager van Hotel Don Pepe Gran Meliá, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 december 2017

Geachte heer Hermann S,

Heel erg bedankt voor het nemen van je tijd en het delen van je warme woorden vol vriendelijkheid met ons en de rest van TripAdvisor's community!

Uw erkenning is zonder twijfel een motivatie voor het hele team van Gran Meliá Don Pepe om dagelijks te blijven werken en verbeteren om uit onze passie onze taak te maken: onze gasten van dienst zijn en memorabele ervaringen bieden, zoals u perfect hebt aangegeven: "Alle personeelsleden doen er alles aan om het de gasten naar hun zin te maken"

We kijken er allemaal naar uit om je binnenkort weer welkom te heten in je huis in Marbella!

Beoordeeld op 7 november 2017

Ligging is zeer goed, tussen Puerto Banus en het oude stadsgedeelte ( dat heel sympathiek is ) Aanbeveling : RED LEVEL kamers ( gans de dag kan je dan iets drinken en een snackje nemen )
Groot zwembad ( wel niet erg verwarmd, maar voor echte zwemmers warm genoeg ) Restaurantjes in de oude stad : THE FARM ( heel goed ) TEMPORA ( ook heel goed ) Als je vroeger wil gaan eten tussen 18.00 - 19.30 u geven ze ook nog eens 40 % ! en het is er zeer lekker !

Kamertip: de premium kamers zijn aan te raden ! Momenteel zijn ze kamers aan 't vernieuwen op 1ste en 2de verdieping
Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met Meliá Hotels International
abel_lopez_ybarra, Guest Experience Manager van Hotel Don Pepe Gran Meliá, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 november 2017

Dear Mrs. Beatrice Ludovi... L,

Thank you very much for taking your time and sharing your last visit at Gran Meliá Don Pepe with us and the rest of TripAdvisor's community.

It is a real pleasure to read wonderful experiences like yours where our main aim of making our job out of our passion is reflected to our guests.
We feel truly happy you enjoyed your time with us as our superb location and facilities.

We all are looking forward welcoming you back to your home in Marbella!

Beoordeeld op 4 oktober 2017

Wil je echt rust zoek je beter een adults only hotel ,pas thuis van 7 dagen Don Pepe en is ons niet meegevallen ,veel teveel kinderen die rond het zwembad joelen en roepen ,neen rust was moeilijk te vinden ,bleek dat men in de Scandinavische landen schoolvakantie had . Wij zijn hier vanaf 2006 elk jaar naartoe gekomen en hebben de drukte elk jaar zien toenemen, een ideaal familiehotel dat wel .Ook de Red Level kamers zijn in aantal toegenomen straks is alles Red Level en is het fijne de rust daar ook weg .We hadden in maart geboekt voor einde jaar ,nu ter plaatste bij navraag konden we de kamer dewelke we nu hadden niet krijgen dus hebben we het ter plaatste afgezegd .Wat me nu ook weeral opviel heel veel groepen reizigers wat de rust er niet beter opmaakte .Wil je genieten van een rustige vakantie en dan bedoel ik echt rust ,zoek dan iets anders ,ons zien ze niet meer en dat hebben we ook tegen de manager gezegd die nog probeerde iets te regelen maar het hoefde voor ons niet meer.En zoals steeds op het weekend een huwelijk .

Kamertip: Wij kozen laatste jaren Red Level Mountain view voor de rust ,hoger verdiepingen.
Datum van verblijf: oktober 2017
abel_lopez_ybarra, Guest Experience Manager van Hotel Don Pepe Gran Meliá, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 november 2017

Dear Mrs. Rudistadshaven,

On behalf of the whole team of Gran Meliá Don Pepe, I would like to express you my gratefulness for taking your time and sharing your feedback with us and the rest of TripAdvisor's community in relation to your last visit to the hotel.

I'd like to take the opportunity for thanking you as well for your kept loyalty to the hotel. I do trust you may know we always strive in order to provide the best service and product possible, for what I am sincerely sorry as on this occasion we have not reached your expectations.

I hope to welcome you back soon to your home in Marbella and show you the real service for what Gran Meliá Hotels are well recognized for.

We all are looking forward welcoming you!