25 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
TravelocityUS$ 1.239
Expedia.comUS$ 1.239
Hotels.comUS$ 1.239
PricelineUS$ 1.241
TripadvisorUS$ 1.239
travelup.comUS$ 1.426
Beoordeeld op 16 maart 2022 via mobiele applicatie

Geweldig hotel op top locatie aan het strand. Vriendelijk en behulpzaam personeel met uitstekende service. Alle goede restaurant zoals Nobu alkemaal op loopafstand op het pleintje ‘La Plaza’. Op het strand heerlijke restaurants zoals El Chirinquito en Seagrill. Heerlijk voor gezinnen…. een aanrader!

Kamertip: Op tijd reserveren in de restaurant in La Plaza
Datum van verblijf: maart 2022
Hotel- cmanager, Owner van Puente Romano Marbella, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 maart 2022

Beste Eric,
We waarderen het zeer dat je de tijd nam feedback voor ons achter te laten.

Fijn dat we u van dienst mochten zijn met onze gastvrije medewerkers.
Leuk dat onze inrichting een pluspunt voor u was.

Met vriendelijke groet en graag tot ziens,

Gonzalo Rodriguez, General Manager

Beoordeeld op 24 februari 2022 via mobiele applicatie

Fantastische locatie en geweldige service van top medewerkers! Heerlijke kamers, prachtige tuin, super ontbijt aan zee en fijne restaurants! Wat mij betreft de beste locatie aan de Middellandse zee, ideaal voor iedereen die van zon, zee en a good life wil genieten

Datum van verblijf: december 2021
Hotel- cmanager, Propriétaire van Puente Romano Marbella, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 februari 2022

Beste Rolf-Jan,
Hartelijk dank voor deze prachtige beoordeling.

Fijn dat we u van dienst mochten zijn met onze gastvrije medewerkers.
Leuk dat onze inrichting een pluspunt voor u was.

Bij uw volgende bezoek aan authentiek Andalusië staan we graag weer voor u klaar.

Gonzalo Rodriguez, General Manager

Beoordeeld op 4 oktober 2021

Mijn vrouw en ik hebben hier een lang weekend verbleven in september 2021. Nadat we een paar jaar eerder hier waren verbleven besloten we nadat we gehoord hadden dat de kamers waren gerenoveerd om terug te keren. Hotel is wat je van een 5 sterren hotel mag verwachten. Personeel is zeer vriendelijk en de voorzieningen zijn top verzorgd. Locatie van het hotel is ideaal. Het ligt heel erg centraal tussen het oude centrum van Marbella en Peurto Banus. Het zit direct aan de boulevard en het strand is heerlijk. De beachclub bij het hotel is heerlijk relaxed, muziek is hip, maar staat niet te hard. Wel zorgen dat je in de ochtend op tijd bent, anders is er geen plek meer.

Wij verbleven in een garden suite en deze kamers zien er mooi uit, maar zijn wel aan de krappe kant. voor een kort verblijf is dat niet erg, maar als je er langer zit, dan wel vervelend ivm kastruimte etc. De badkamer is ruim, maar de stortdouche heeft een veel te lage waterdruk. De doucheput zat ook verstopt bij aankomst, dus de hele badkamer stond blank na het douchen. Het balkon is heel erg klein en heeft geen moment van de dag schaduw.

Het leukste aan het hotel is de binnenplaats met al haar restaurants. Je kan hier een week naartoe en iedere avond in een ander fantastisch restaurant eten. Geweldig.

Datum van verblijf: september 2021
Hotel- cmanager, Owner van Puente Romano Marbella, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 oktober 2021

Beste Thomas,
Bedankt voor uw positieve review!

Het doet ons veel plezier dat we jullie dit jaar opnieuw hebben mogen verwelkomen. Fijn dat alles (op een paar kleine puntjes na) naar wens was. We hebben suites van allerlei groottes, zo is onze Garden Suite zo'n 60 m². In de toekomst helpen we dan ook graag met de gepaste kamer voor jullie te vinden. We zullen uw opmerkingen over de douche noteren, onze oprechte excuses hiervoor. We hopen dat ons gezellig binnenplein met de vele restaurants dit echter hebben kunnen goedmaken en verwelkomen jullie graag nog eens in de toekomst!

Beoordeeld op 3 augustus 2021

Mijn review is al van hele tijd geleden eerst en vooral het eten is van uitzonderlijke klasse de bediening in het restaurant is zeer goed maar daar stopt het aan receptie zeker nietklantgericht en ook niet vriendelijk is er een probleem zoals ik er een had blijft hij achter de receptie in een kantoor zitten en laat alles over aan de bediende die alles moest gaan vragen als manager sta uw klant te woord en steek u niet weg op een avond vroeg men mij om de bar te verlaten want er was een bedrijfsfeest re was geen alternatief ja ik mocht in het restaurant gaan zitten aan een gedekte tafel met men aperitief dit was beneden alle pijl ik zou zeggen volg eens les bij hotel ikfuerte of marbella club die weten hoe het wel moet

Datum van verblijf: september 2020
Hotel- cmanager, Propriétaire van Puente Romano Marbella, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 augustus 2021

Beste gast,
Bedankt voor het schrijven van een review.

We zijn blij om te lezen dat jullie genoten hebben van de gastronomische ervaring die onze keuken gasten biedt. We betreuren echter dat de gastvrijheid van de receptie niet volledig naar wens was en bieden daar onze welgemeende excuses voor aan. We hebben recentelijk de bar niet gesloten vanwege een bedrijfsfeest, maar doen ons best in dat soort gevallen ervoor te zorgen dat andere gasten daarvan op de hoogte zijn. Hopelijk was jullie verblijf verder naar wens.

We verwelkomen jullie een volgende keer graag opnieuw.

Beoordeeld op 25 oktober 2019 via mobiele applicatie

Fantastisch hotel, wat mij betreft het beste hotel in de Mediteranee, top locatie, geweldige tuin, aan het strand, tip restaurants en een zeer gezellig plein. Geweldige service met name ook van de afdeling Guest Relations!

Datum van verblijf: oktober 2019
Promanoresort, Director General van Puente Romano Marbella, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 november 2019

Dear Mr. Zweep,

Thank you for taking your time to share your experience about your recent visit to Puente Romano. We are delighted that as always you enjoyed your stay and appreciated as well the service that was provided by the whole team and especially by Guest Relations.

We appreciate your loyalty to us and for thank you for being a part of Puente Romano´s family. We are looking forward of welcoming you back in May.

Best regards,

Puente Romano Marbella