Beoordeeld op 25 juli 2018

Recentelijk volledig vernieuwd hotel. Juniorsuite heel ruim in mooie lichte kleuren, op het einde van de gang, dus heel rustig, zeer groot terras. Er wordt grondig gepoetst. Het sluiten van de deuren als je de kamer verlaat, geeft een harde smak (geluid).
Zeer goed werkende airco in de kamers. Misschien kan men hier iets aan doen? Ontbijtzaal in kelderverdieping maar toch heel mooi en gezellig. Ontbijt zeer uitgebreid waar er a la minute en naar wens voor de gast omelet, ..... klaargemaakt wordt. Diner uitstekend, gevarieerd en goede vlees- en viskwaliteit en naar wens gebakken. Dus geen uitgedroogde toestanden. Groot centraal zwembad met voldoende parasols, handdoeken naar wens. Zeker ook de seasoul beach club gebruiken, zeer rustig aan de zeekant met een deugddoend briesje tijdens het zonnebaden. Water van het seasoul beachzwembad was fris, dus even rillen! Zeer vriendelijk en attentvol personeel van de poetsvrouw, de barman tot de receptioniste en het management. Je wordt efficiënt verder geholpen. Er zijn ook kamers die rechtstreeks toegang hebben tot een bijna privé-zwembad. Zalig om hier te zonnen en bijna alleen te zwemmen.
Hotel ligt heel goed, op kleine 15 minuten wandelen van Puerto Banus, met cafeetjes, mooie winkels (van Vuitton tot Valentino, Gucci, prachtige Corte Inglès met zeer ruim aanbod aan merken - en in juli serieuze rebajas), prachtige boten en chique auto's dit langs de strandpromenade.
Vanuit Marbella centrum tot hotel is het een kleine 6 km wandelen, we hebben dit 's avonds gedaan, prachtige wandeling.
Publiek overwegend gedisciplineerd en correct, buiten een kleine groepje wat luidruchtige Engelsen die discreet terecht werden gewezen. Elders aan de Costa is het veel veel erger.
We gaan zeker terug!

Kamertip: Gewone kamer 2de verdieping, juniorsuite zeer ruim. Einde van de gang aan zeekant-rustig.
Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 27 juni 2018 via mobiele applicatie

Perfect hotel gelegen iets buiten het centrum van Marbella - totaal vernieuwde kamers - ontbijt en diner gewoon de max.
3 zwembaden waarvan een zeer lekker warm. Ligzetels met dikke kussens - anders gezegd gewoon genieten.
Op 10 minuten te voet van Puerto Banus - op 10 min met de auto van Marbella .
Dit is gewoon het hotel waar we zeker een derde maal naartoe zullen komen.
Valt wel iets in de duurdere klasse.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 20 september 2017

Het hotel is prachtig. De kamer zeezijzicht was ook mooi en ruim. De wandeling richting Puerto Banus was goed te doen. Een klein puntje van kritiek vond ik dat er smorgens vroeg al veel handoekjes rond het zwembad gelegd werden. Er werd niet op toegezien of deze ook gebruikt werden! Ook rondom het zwembad werd de vloer niet gereinigd. Er lag vanalles op de grond. Van plukken haar tot een teststrip van iemand met diabetes. Dit heeft er de hele week gelegen. Verder vond ik het ontbijt prima. Ook het personeel was vriendelijk. Het strand voor het hotel lag vol met stenen maar als je over de boulevard een stukje richting Puerto Banus loopt kom je langs verschillende strandtenten met goeie bedden en een zandstrand.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 20 juli 2017 via mobiele applicatie

Heel net hotel ruime kamers. Vriendelijk personeel die je verblijf nog veel aangenamer maken. Ontbijt is heel uitgebreid met heel veel lekkers. De ligging van het hotel is rustig en toch op wandel afstand van peurto banus waar bars restaurants en shops zijn... verbleef hier met familie voort eerst maar kom zeker nog terug...

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 11 juli 2017

Een zeer mooi hotel, wij komen hier al van het begin dat het Iberostar geworden is.
Je voelt je hier gelijk thuis, is heel rustig en gezellig.
het eten is hier heel lekker en heel verzorgd met een uitstekende bediening.
Het personeel is supervriendelijk.
Je hebt de Golden Mile waar je lange wandelingen kan maken tot in Marbella of Puerto Banus.
De Beachclub Seasoul ligt vlak aan het strand, zalig om te liggen, vlak aan het strand waar je ook kan genieten van een goede cocktail of heel lekkere lunch, terug met een super bediening.
De kamers zijn groot, practisch en worden heel proper onderhouden, proficiat aan de cleaningmeisjes.
Zeker een aanrader, wij hopen nog vele jaren terug te kunnen komen naar dit hotel.
Dikke proficiat aan iedereen van het hotel.

Datum van verblijf: juli 2017