“Absolute Aanrader!”
Beoordeling van Cascada Cocina & Bar

Cascada Cocina & Bar
Reserveren met
Cascada Cocina & Bar is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 5 van 1.595 Restaurants in Marbella
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastisch restaurant! Zalige rustige locatie, schitterend personeel, mooi kader, heerlijk eten. We waren hier eergisteren voor het eerst en zijn al terug

Datum van bezoek: mei 2018
Arjan v, Eigenaar van Cascada Cocina & Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 mei 2018

Hartelijk dank voor je bezoek en voor dit mooie commentaar! Fijn te horen dat de service van ons jonge team, de ambiance en de kwaliteit van de gerechten positief opgevallen zijn.
Graag verwelkomen we je nog een keer!

13 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met het gezin heerlijk gedineerd bij Cascada! Zeer vriendelijke ontvangst, Apéro gedronken terwijl onze tafel werd klaargezet met allerlei lekkere gerechten om te delen met het gezin. Daarna door met de hoofdgang, te bestellen in hele of halve porties. Met een mooie wijnkaart volop keuze uit heerlijke wijnen.
Restaurant is stijlvol ingericht en nodigt uit om lekker lang te tafelen. Echt een aanrader!

Datum van bezoek: mei 2018
Arjan v, Eigenaar van Cascada Cocina & Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 mei 2018

Hartelijk dank voor jullie bezoek en fijn te horen dat jullie er zo van genoten hebben. Graag verwelkomen wij jullie nogmaals!

27 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige zaak.
Zeer goede en professionele bediening.
Super kwaliteit eten en mooie drankenkaart.

Ik zal deze zaak aan iedereen aanraden.

Datum van bezoek: april 2018
Arjan v, Eigenaar van Cascada Cocina & Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 april 2018

Leuk dat je Cascada Cocina & Bar bezocht hebt en dank voor deze mooie recensie Kristian!
We zien je graag nog een keer terug.

11 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het begon al goed .
Makkelijk parkeren . De cascada stroomde gewelig en een prachtig uitzicht op zee.
Binnen gezellig de openhaard aan en een totaal andere intichting dan andere jaren.
En je kan et allerlei byzonder dingen eten in halfe of hele portie’s
Ik vond oa de crab en de rauwe tartaar heerlijk. Een spaanse keuken met toch wat internationale trekjes.Prijzen zeer schappelijk
Lijkt mij een geweldige aanwinst voor Marbella.

Nicole Hiel

Datum van bezoek: april 2018
Arjan v, Eigenaar van Cascada Cocina & Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 april 2018

Hartelijk dank voor jullie bezoek aan Cascada Cocina & Bar en voor dit leuke commentaar! Fijn dat jullie ervan genoten hebben. Graag zien we jullie nog een keer terug.

24 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met een vriendin geweldig lekker gegeten in dit leuke restaurant naast de waterval op de berg. Leuke kleine verrassende gerechten en veel variatie van hoog niveau. De koude wortelsoep is een aanrader en de beef fillet heb ik in lange tijd niet zo mals gegeten. Kortom, hier moet je heen als je in de buurt van Marbella bent!!

Datum van bezoek: maart 2018
Arjan v, Eigenaar van Cascada Cocina & Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 maart 2018

Dank je wel voor je bezoek aan Cascada Cocina & Bar en eveneens voor deze mooie recensie! Fijn te horen dat jullie er zo van genoten hebben. Wij zullen je complimenten delen met ons team. Graag verwelkomen wij je snel nogmaals.

Reizigers die Cascada Cocina & Bar bekeken, bekeken ook

Nueva Andalucia, Marbella

Marbella, Costa del Sol

In Cascada Cocina & Bar geweest? Deel je ervaringen!