“Heerlijke pizza”

Geclassificeerd als nr. 27 van 2.848 Restaurants in Malaga
Wijk: Centro
Wijk: Centro
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurantje zit een beetje verstopt in een hoekje, maar is zeker de moeite waard. Heerlijke verse pizza’s en goede service.

Datum van bezoek: september 2019
oscaralbanezm, Director de Relaciones con Clientes van Pizzeria Italiana Vittoria, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Ciao, Naomi!

Bedankt voor uw vriendelijke woorden

Het was ons een genoegen om u te dienen.

Namens iedereen,

4 weken geleden beoordeeld

Top restaurant! We verbleven een week in Malaga en zijn elke avond in de buurt gaan eten. Dit was veruit het beste restaurant. Vers puur eten: eerst gerookte mozzarella om te delen, gevolgd door verse lasagne en vervolgens de beste tiramisu ooit gegeten. Zeker en vast de moeite waard! Mathias en de rest van de ploeg ontvangen iedereen met open armen en passen de gerechten aan naar wens. Just do it! We komen hier zeker terug!

Ciao, Karenlauw!

Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden en voor het besteden van een deel van uw waardevolle tijd om uw ervaring hier te delen

Het was voor ons allemaal een genoegen om u te dienen.

Matthias stuurt de groeten

4 weken geleden beoordeeld

Heel vriendelijke obers, zeer goed eten. Niet teveel 'tralala' maar echt goed vers eten. Heel leuke en aangename plek om te zitten. Zeer blij dat we hier zijn komen eten !

Ciao, Sarah!

Bedankt voor uw vriendelijke woorden

Het was ons een genoegen om u te dienen.

4 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een fantastisch restaurant. Gelegen in een klein, gezellig straatje. Klein, rustig terras. Bediening top. Spreken vloeiend Engels en zijn super vriendelijk. En het eten is gewoon GEWELDIG. Heerlijke voorgerechten, prachtige pasta’s met een heerlijke kruiding, lekkere desserts en overheerlijke, betaalbare wijnen. Wat een topchef. In België stonden ze aan te schuiven om er te kunnen eten.
Wij zijn, tijdens ons verblijf, er meerdere keren gaan eten en zijn steeds weer verrast geworden.
Met andere woorden, een toprestaurant dat je zeker moet bezoeken als je in Málaga bent. GE-WEL-DIG. *****

Datum van bezoek: september 2019
oscaralbanezm, Director de Relaciones con Clientes van Pizzeria Italiana Vittoria, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 september 2019

Wao, LucS!

Zijn woorden zijn ons veel waard. En het stelt ons in staat om met passie te blijven doen waar we van houden

Het is ons een grote eer geweest om u te dienen.

Dit is jouw huis

Grazie mille!

24 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een super fijn restaurant! Klein van binnen, klein terras maar grootse gerechten en dito bediening! Onze pizza's waren geweldig lekker. Krokante bodem, goed belegd en veel smaak! Ook de bediening is uitstekend. Behulpzaam, zeer vriendelijk en tevens engelssprekend. Hier gaan wij snel terug als we weer een top avond willen!

Datum van bezoek: augustus 2019
oscaralbanezm, Director de Relaciones Públicas van Pizzeria Italiana Vittoria, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 augustus 2019

Ciao, GE-WEL-DIG!

We zijn blij dat je de pizza's lekker vond en je prettig voelde bij onze service.

Het was een genoegen om u te dienen.

Dit is zijn huis

Grazie mille!

Reizigers die Pizzeria Italiana Vittoria bekeken, bekeken ook

In Pizzeria Italiana Vittoria geweest? Deel je ervaringen!