“Lekker maar wat prijziger”

El Merendero de Antonio Martin
Reserveer een tafel
ma 27-9
20:00
Geclassificeerd als nr. 362 van 2.709 Restaurants in Malaga
Wijk: La Malagueta
Wijk: La Malagueta
10 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Aangename plek . Zicht op strand. Licht. Goeie keuze. Lekker eten. Naar malagueense normen eerder duurder en wat sjieker.vriendelijke bediening

Datum van bezoek: augustus 2021

25 juni 2019 beoordeeld

Samen met 9 collega's uit een aantal landen een hapje gaan eten. Super aardige bediening die perfect heeft geleverd toen we vroegen maar gewoon wat lekkers te serveren. was erg lekker. Er waren vooral locals aanwezig. Ook de wijnen e.d. waaren prima. de prijs viel mee ernstig mee en de locatie is natuurlijk top! zeker een aanrader

Datum van bezoek: juni 2019
20 september 2018 beoordeeld

Met 4 personen gaan eten. Erg onvriendelijk ontvangen. Het eten is zeer matig, voor toch een flinke prijs. ( naar Spaanse normen )

Datum van bezoek: september 2018
8 juli 2018 beoordeeld

Dit restaurant ligt op een geweldige plek. Wij hadden een mooie tafel aan de voorkant waardoor je direct het strand op kijkt. De bediening was erg aardig en kon zelfs een aantal woorden Nederlands. Helaas stond binnen no-time het eten op tafel en op het moment dat wij aangaven dat wij geen haast hadden werd het hoofdgerecht direct op tafel gezet toen het voorgerecht werd uitgehaald. Dit was erg jammer want de kwaliteit van het eten is onwijs goed. Wanneer ze iets aan dit tempo veranderen verdienen ze wat ons betreft wel 5 punten ipv 4!

Datum van bezoek: juli 2018
GrupoGork, Director de Relaciones con Clientes van El Merendero de Antonio Martin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 juli 2018

Dear Manon,
Thank you for your visit and kind words! Do not doubt in visiting us again to enjoy more of the dishes that we have to offer. Best regards.

28 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In september zijn wij 2 keer geweest. Heerlijk eten en een goede bediening.
Je hebt ook een prachtig uitzicht op het strand. Vlees gerechten zijn van hoge kwaliteit. Aanrader om heen te gaan

Datum van bezoek: september 2017
GrupoGork, Director de Relaciones con Clientes van El Merendero de Antonio Martin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 oktober 2017

Thank you very much for your visit. We are glad you enjoyed our restaurant. We are happy to serve you again. Regards.

Reizigers die El Merendero de Antonio Martin bekeken, bekeken ook

Malaga, Costa del Sol

In El Merendero de Antonio Martin geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.