2 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel met de beste verbinding tussen luchthaven en de stad. Trein stopt pal tegenover de aankomsthal, goede ticketautomaat. Bij derde halte, na 10 minuten ongeveer , uitstappen. Hotel met ruime kamers, goede bedden en o.a. minibar en een comfortabele leunstoel. Gelegen op het moderne station met prachtig winkelcentrum. Naast busstation.

Verbleef: april 2018, reisde met een partner
22 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Málaga is een bruisende stad, met veel historie maar ook met nieuwe hippe plekjes. Bv La Fábrica, een oude bierbrouwerij omgetoverd tot proeflokaal voor natuurlijk bier, maar ook voor wijn en een hapje. Soms is er ook live muziek.
Hotel Barceló ligt aan het María Zambrano station en is met de trein Cercanías makkelijk te bereiken vanaf de luchthaven. Van daaruit kun je de trein of bus nemen naar heel veel grote steden. Het hotel ligt op ongeveer 20 minuten lopen van het centrum van Málaga en biedt alle service die je nodig hebt.

Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
2 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg fijn hotel dit. Wel te druk bij de incheckbalie. Mag best een mannetje bij. Kamers erg fijn. De bedden zijn erg goed. 30 december ingecheckt en er stond een fles champagne koud op de kamer zeer attent.

Zeer aan te raden dit hotel.

Bedankt jongens.

Verbleef: januari 2018, reisde met vrienden
17 november 2017 beoordeeld

Perfecte locatie, vanuit vliegveld met trein naar hotel voor 1,80 euro. Ligt naast station maar geen last van. Verder heel goed gelegen voor strand, winkelen en centrum. Heerlijk bed, donkere en rustige kamer dus uitslapen gegarandeerd.

• Verbleef: november 2017, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts
2 november 2017 beoordeeld

Hier 3 heerlijke nachten geslapen. De bedden waren super. Het bad was ook helemaal top. We hadden wel een luxere kamer . Ook de koffie/thee mogelijkheid vonden wij super. Een heerlijke en fijne vakantie gehad. Ligt misschien iets te ver van centrum maar met taxi ca.€6 ben je daar zo

• Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts
BMalaga, Director General van Barcelo Malaga, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 november 2017

Dear Guest,

Thank you for sharing your feedback on your recent holiday experience among us, our main goal being to ensure we keep on delivering unforgettable holiday experiences to our guests, your comments are crucial in this process therefore we highly value your time.

We appreciate the wonderful description of the room we accommodated you in during your stay, it is our goal to provide our guests with spotless, attractive and spacious rooms and we are really happy to know you liked yours so much.

Once more we thank you for sharing your experience with us and look forward to serving you again soon.

Kind regards,

Nacho Rodriguez.
Hotel Manager Barceló Málaga.