25 oktober 2017 beoordeeld

Het hotel ligt op 15 minuten lopen van Malaga centrum, ook een bushalte voor de deur.
Prima kamer met goede bedden en van alle gemakken voorzien. Goed ontbijt dat aan tafel wordt geserveerd. Het heeft een lift en een dakterras.

Kamertip: Een kamer aan de achterkant.
  • Verbleef: oktober 2017, reisde met vrienden
7 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed gelegen vanaf centrum als strand. Schoon.
Huiselijke sfeer. Personeel doet zijn best; uitserveren van het ontbijt geeft wat aandoenlijke stress bij de twee gastheren.
5e verdieping is niet bereikbaar per lift
Het dakterras biedt mooi zeezicht maar kan wel een update gebruiken.Prima wifi

Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
29 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Klein en gezellig hotel, weg van de drukte maar te voet wel goed te doen naar het centrum. Ideale uitvalsbasis om malaga te leren kennen en ook een stapje te zetten. Dichtbij het strand en best te parkeren in openbare parking Cervantes, klein stukje te voet maar auto staat wel veilig weg.

Verbleef: juni 2015, reisde met vrienden
5 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is al de derde keer dat we in dit 2-sterren familiehotel logeren. Het groene hotel is goed gelegen, vlakbij het strand en 20 minuten lopen naar het centrum. Keurig verzorgd, schoon, kleine kamer en badkamer. Goede bedden en een voortreffelijk ontbijt aan tafel gebracht.
Heel vriendelijke, persoonlijke service. Dakterrasje. Goed werkende airco
Enkele garageplaatsen zijn beschikbaar. Het hotel is niet rolstoel toegankelijk, heeft wel een lift.

Verbleef: juni 2015, reisde met een partner
3 maart 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met mijn vrouw hebben we dit prachtige familiehotel (eigendom van 4 broers en 1 zus) geboekt voor lang weekend. Op loopafstand van historisch centrum en strand gelegen. De behulpzaamheid van de eigenaren is groot. Wij hadden kamer zonder obtbijt geboekt. Toen we alsnog (aan late kant) ontbijt wilde hebben werd meteen goed ontbijt geregeld met vers fruit en heerlijke koffie. Men spreekt verder goed Engels en kamers zijn mooi en schoon. Wifi werkt uitstekend.
Hotel ligt niet ver op de bustransfer naar Malaga Airport.
Een aanrader! Kom er zeker een keer terug.

Verbleef: december 2014, reisde met een partner