Gratis annuleren tot 26/07
Boek nu, betaal bij aankomst
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 142 per nacht.

NH Malaga(Malaga)
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 156 per nacht.

Melia.com
  • Gratis parkeren
Besparingsmelding! 27% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 27% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 190 per nacht.

Hotel Molina Lario(Malaga)
Gratis annuleren tot 26/07
Besparingsmelding! 17% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 17% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 209 per nacht.

Barcelo Malaga(Malaga)
Barcelo.com
Priceline
Besparingsmelding! 21% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 21% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 141 per nacht.

Gratis annuleren tot 28/07
7 mei 2018 beoordeeld

Het hotel voldoet zeker aan het 'Ibis" concept.
Goed (alle noodzakelijke voorzieningen zijn aanwezig), goedkoop en gelegen op een top locatie in Malaga; de brug oversteken en je loopt zo het oude centrum in.
Het ontbijt (buffet) is goed met ruime keuzes. Ik miste wel een ei. De kamers zijn goed. Tip is wel om een kamer aan de achterkant van het hotel te nemen omdat in het weekend kan soms enig geluid van de ondergelegen bar/restaurant komen. Ik had er geen last van maar wellicht mensen die licht slapen... Kortom: prima en zeker een aanrader.

Kamertip: Zie tip boven (achterzijde hotel)
  • Verbleef: april 2018, reisde met familie
21 april 2018 beoordeeld

Het hotel heeft een centrale ligging. Het ligt op een boogscheut van "Malaga Centro Alameda" de treinhalte naar de luchthaven maar ook naar het station Maria Zambrano. Hier kan men onder meer de trein naar Madrid, Sevilla en Cordoba nemen. Wanneer men de brug over de drooggelegde rivier neemt, staat men op een paar minuten in het centrum. Op de weg naar het centrum passeert men al enkele leuke winkeltjes, cafés, restaurants en het Carmen Thyssen museum. Eenmaal in het centrum zijn praktisch alle bezienswaardigheden op wandelafstand, men dient enkel de wegwijzers te volgen. Het personeel van het hotel is behulpzaam en vriendelijk. Indien men moet uitchecken, en men heeft nog wat tijd voor men zijn vliegtuig, trein of bus moet nemen, kan men zijn bagage met een gerust hart in het hotel achterlaten. De bagage wordt gelabeld en in de bagageruimte gezet. De kamer waar ik in verbleef, een tweepersoonskamer, was ruim en net. Van de buren kan men soms wat geluidsoverlast hebben. Kortom, een centraal gelegen hotel met een goede prijs-kwaliteitverhouding.

• Verbleef: november 2017, reisde alleen
21 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eenvoudig zeer net hotel, dichtbij het station, dichtbij het centrum. Goed ontbijt voor een kleine prijs. Gezellige bar. Heel vriendelijk jong personeel. Op 20 min wandelen van het voetbalstadion La Roseleda.

Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
21 februari 2018 beoordeeld

Dit hotel in februari 2018 geboekt voor 2 nachten (2volwassenen, kamer met ontbijt)
Hadden ons lid gemaakt van Accor club en kregen alzo 10% korting op onze boeking en toekomstige boekingen.

Ligging zeer centraal nabij stadscentrum.
Alles is op loopafstand, station centrum, haven.
Malaga is dan ook een klein stadje.
Vanaf vliegveld ben je op 10 minuten in stadscentrum met de trein.

Kamertip: gewoon: "rustige kamer" vermelden bij boeking
  • Verbleef: februari 2018, reisde met familie
25 januari 2018 beoordeeld

• Verbleef: november 2017, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com