NH Malaga(Malaga)
NH Hotels
  • Gratis parkeren
Besparingsmelding! 20% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 20% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 198 per nacht.

Gratis annuleren tot 26/07
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 128 per nacht.

Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 139 per nacht.

Barcelo Malaga(Malaga)
Hotel Molina Lario(Malaga)
Gratis annuleren tot 25/07
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 193 per nacht.

Gratis annuleren tot 28/07
Priceline
Besparingsmelding! 26% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 26% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 127 per nacht.

Ibis Malaga Centro Ciudad(Malaga)(Heel veel waar voor je geld!)
TripAdvisor
16 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk klein hotel midden in malaga. Vriendelijk personeel, zeker sara castillo! Mooie kamer, voorzien van alle gemakken. Uitvalsbasis voor citytrip die wij gedaan hebben. Zeer tevreden. Jammer dat er veel zwervers en bedelaars waren, maar wellicht inherent aan de economische situatie. Al met al, een aanrader!

Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
Sergio B, Gerente van Hotel Del Pintor, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 februari 2018

Geachte gast,
Hartelijk dank dat u ons hebt gekozen om uw verblijf in ons kleine boetiekhotel door te brengen
We zijn blij te weten dat onze diensten en faciliteiten uw verwachtingen hebben overtroffen, wij zullen uw felicitaties sturen naar onze collega's
We hopen je snel weer te zien en herhalen een goede ervaring met ons
Ontvang een hartelijke groet
Sergio Barroso
Hoofd van de receptie

16 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel is centraal gelegen vlak aan het historisch centrum.
Het personeel is heel vriendelijk.
Een pluspunt zijn de gratis koffie en thee faciliteiten aan het onthaal.
Het ontbijt kan men nuttigen op 50m van het hotel. Men heeft de keuze uit vier opties + eventueel extra's tegen een meerkost.
Enig minpunt zijn de deuren die gehorig zijn bij het sluiten.

Verbleef: november 2017, reisde met een partner
Sergio B, Gerente van Hotel Del Pintor, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 november 2017

Beste Kempberg,

Wij danken u uit het hart dat u de tijd heeft genomen om uw mening over ons etablissement met andere gebruikers te delen.
We zijn erg blij om te weten dat je hebt genoten van onze faciliteiten en de stad.
Op deze manier hopen we je weer te zien voor het hotel tijdens je volgende bezoek aan Malaga.
Nogmaals bedankt uw vriendelijke woorden,
Ontvang een warme groet,

Bijgevoegde adres,
Hotel del Pintor.

18 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima ontvangst en service in ieder geval wat betreft uitleg bereikbaarheid parkeergarage. Super ligging direct in t centrum en in de buurt van terrasjes.
Onze meereizende tienerdames hadden wat moeite met de bedden. Wij hadden een 2persoons bed dat op zich wel lag maar de volgende ochtend toch stram opgestaan.
Maar voor een eerste nacht aan t begin van de vakantie is t een mooi begin

Verbleef: oktober 2017, reisde met familie
Sergio B, Gerente van Hotel Del Pintor, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 oktober 2017

Beste vriend,

Bedankt voor het kiezen van ons kleine hotel om uw verblijf in Malaga te genieten.
Al de metgezellen van het hotel hopen dat ik snel terug kan komen naar onze prachtige stad.

Reception Manager,
Hotel Del Pintor.

24 september 2017 beoordeeld

Mooi gelegen hotel in Malaga met een lekker ontbijt in een restaurant aan de overzijde van de straat. Top geregeld! In het hotel zijn ook fietsen te huur waarmee je Malaga kunt gaan verkennen. Erg leuk om te doen.

Kamertip: Zeer nette kamers!
Verbleef: september 2017, reisde met een partner
Sergio B, Gerente van Hotel Del Pintor, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 oktober 2017

Beste Bart,
Hartelijk dank voor uw fantastische reactie over ons kleine Hotel del Pintor. We zijn erg blij dat zowel de ontbijtservice als onze fietsverhuur dienst hebben gevonden. Wij hopen u snel te zien in onze faciliteiten.

Hoofd van de receptie
Hotel del Pintor

3 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel erg mooi appartementencomplexje van dit hotel. Prachtig uitgevoerd.
Goede locatie in de buurt van gezellig plein.
Rustig, goed ingericht.prima service.
Plezierige mensen en goed personeel.
Ontbijt bonnen voor restaurantje in de buurt met beperkte keus voor deze bonnen. Slechts 1x gebruik gemaakt.

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
Sergio B, Gerente van Hotel Del Pintor, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 augustus 2017

Dear Remy,

Dank u voor het kiezen van onze boetiekhotel in zijn recente verblijf in Malaga.
Bedankt voor het delen van uw ervaring met TripAdvisor reizigers. Malaga heeft vele musea en monumenten te bezoeken, ik hoop dat je snel weer terug.

Sergio Barroso,
Reception Manager, Hotel Del Pintor.