18 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima ontvangst en service in ieder geval wat betreft uitleg bereikbaarheid parkeergarage. Super ligging direct in t centrum en in de buurt van terrasjes.
Onze meereizende tienerdames hadden wat moeite met de bedden. Wij hadden een 2persoons bed dat op zich wel lag maar de volgende ochtend toch stram opgestaan.
Maar voor een eerste nacht aan t begin van de vakantie is t een mooi begin

Verbleef: oktober 2017, reisde met familie
Sergio B, Gerente van Hotel Del Pintor, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 oktober 2017

Beste vriend,

Bedankt voor het kiezen van ons kleine hotel om uw verblijf in Malaga te genieten.
Al de metgezellen van het hotel hopen dat ik snel terug kan komen naar onze prachtige stad.

24 september 2017 beoordeeld

Mooi gelegen hotel in Malaga met een lekker ontbijt in een restaurant aan de overzijde van de straat. Top geregeld! In het hotel zijn ook fietsen te huur waarmee je Malaga kunt gaan verkennen. Erg leuk om te doen.

Kamertip: Zeer nette kamers!
Verbleef: september 2017, reisde met een partner
Sergio B, Gerente van Hotel Del Pintor, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 oktober 2017

Beste Bart,
Hartelijk dank voor uw fantastische reactie over ons kleine Hotel del Pintor. We zijn erg blij dat zowel de ontbijtservice als onze fietsverhuur dienst hebben gevonden. Wij hopen u snel te zien in onze faciliteiten.

Hoofd van de receptie
Hotel del Pintor

3 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel erg mooi appartementencomplexje van dit hotel. Prachtig uitgevoerd.
Goede locatie in de buurt van gezellig plein.
Rustig, goed ingericht.prima service.
Plezierige mensen en goed personeel.
Ontbijt bonnen voor restaurantje in de buurt met beperkte keus voor deze bonnen. Slechts 1x gebruik gemaakt.

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
Sergio B, Gerente van Hotel Del Pintor, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 augustus 2017

Dear Remy,

Dank u voor het kiezen van onze boetiekhotel in zijn recente verblijf in Malaga.
Bedankt voor het delen van uw ervaring met TripAdvisor reizigers. Malaga heeft vele musea en monumenten te bezoeken, ik hoop dat je snel weer terug.

Sergio Barroso,
Reception Manager, Hotel Del Pintor.

13 april 2017 beoordeeld

Het Hotel is schoon en fris. Het personeel vriendelijk en behulpzaam. Het ligt zeer gunstig gelegen. Op loopafstand (15-20 minuten) naar de haven en langs de terrasjes naar het strand. Je zit in 3 minuten in het centrum. Bushalte van de hop-on hop-off is 3 minuten lopen. Veel eetgelegenheden en barretjes rondom het Hotel.
Hotel heeft zelf geen ontbijt gelegenheid, maar met een "pasje" van het hotel kun je schuin aan de overkant lekker ontbijten. En anders zijn er rond het Hotel diverse ontbijt gelegenheden.
Wij waren er tijdens het filmfestival. Het theater waar de aankomst van de filmsterren met bijbehorende fotoshoot zich afspeelde lag om de hoek van het hotel. Heel gezellig, maar hierdoor was het lang rumoerig in het straatje van het Hotel, maar met het raam en de gordijnen dicht, was het best goed te doen.

Kamertip: Kamer is schoon, fris en centraal gelegen om Malaga te ontdekken
  • Verbleef: maart 2017, reisde alleen
Sergio B, Gerente van Hotel Del Pintor, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 april 2017

Beste Marga,

Dank u zeer voor het kiezen van onze boutique hotel tijdens een verblijf in Malaga filmfestival. We zijn erg blij met uw positieve reactie ontvangen op Tripadvisor. We hopen dat u snel weer terug!

Ontvang een groet van mijn team,

2 januari 2017 beoordeeld

Na een goede ervaring in de warme zomer, zijn we in de warme winter teruggekomen naar Malaga in de Suites del Pintor van het gelijknamige hotel. Vriendelijke ontvangst, comfortabele inrichting en heerlijke bedden.
Fantastisch voor een stedentrip hier.

• Verbleef: januari 2017, reisde met familie
Sergio B, Gerente van Hotel Del Pintor, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 januari 2017

Caro Paolo,

La ringrazio molto per aver scelto il nostro hotel boutique nella sua recente visita a Malaga. Voglio informarvi che questo profilo corrispondente per l'hotel e non ai nostri appartamenti.
Il vostro feedback è importante per migliorare i nostri servizi.
Il suo libro corrisponde a uno studio. Come riportato, tutti i nostri studi sono interni.

Ci auguriamo che possa tornare a controllare la qualità dei nostri appartamenti esterni. Più spaziosa e confortevole.

Cordiali saluti,