Beoordeeld op 28 december 2019 via mobiele applicatie

Zeer goed gelegen hotel in het centrum vlakbij de kathedraal en ook niet ver van de haven. Kamer is mooi, modern en ruim. Badkamer ook voldoende groot en netjes. Ontbijt heel verzorgd, personeel heel vriendelijk. Twee negatieve punten: er is ‘s avonds veel rumoer op straat in de nabij gelegen bars, zodat het niet volledig stil in de kamer is (oordopjes aan te raden). En in de bar op het gelijkvloers is het steeds heel druk (toch toen ik er was) zodat even rustig iets drinken na een dagje in de stad niet echt mogelijk is.

Datum van verblijf: december 2019
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 7 oktober 2019

Met de huurauto iets moeilijker bereikbaar, maar het hotel bezorgt je een gedetailleerde aanrijdroute; De autoparking via liftsysteem wordt bediend door het hotelpersoneel. De capaciteit van de lift is beperkt, dus huur een eerder kleine wagen.
De ontvangst aan de receptie is hartelijk en uiterst behulpzaam. Ook als je door je vroege vlucht eerder dan het check in uur aankomt, wordt alles in het werk gesteld om je kamer vroeger klaar te krijgen.
De (deluxe) kamers met laminaat bevloering zijn ruim en modern ingericht (badkamer met inloopdouche).
Het ontbijt biedt een ruim warm en koud assortiment, maar elke dag wel hetzelfde aanbod.
Er is een bar/restaurant waar je lekkere gerechten kan eten. Er gaan wel vaak groepsactiviteiten door, zodat je aangewezen bent op het immens aanbod aan restaurants in de stad.

Kamertip: Deluxe kamers op etage 6. Kamers 601 ... havenzicht. Kamer 610 zicht op de kathedraal, maar wel dichtst tegen de Roof Top bar.
Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 29 september 2019 via mobiele applicatie

Eerst en vooral: Wauw wat een toplocatie! Zo dichtbij alles! Een perfecte uitvalbasis om de stad te verkennen. Het personeel is enorm vriendelijk en behulpzaam. Zeer lekker ontbijt en meer dan voldoende keuze. We hadden enkele problemen op onze kamer en deze kwamen ze onmiddellijk herstellen. Een hele ruime kamer en grote badkamer. Mooie rooftopbar met een leuk uitzicht op de kathedraal. Een minpuntje was de locatie van onze kamer. We lagen op het 7de verdiep, onder de rooftopbar en net de eerste kamer aan de lift. De eerste nachten van ons verblijf hebben we nauwelijks last gehad hiervan maar de laatste 2 dagen! Deze waren onaangenaam en dat is nog beleefd uitgedrukt. Veel last gehad van de muziek en de mensen toen deze richting huis/hotel keerden. Omdat het de laatste 2 nachten waren, hebben we besloten niet te gaan klagen bij de receptie. We hebben er het beste van gemaakt, het waren dan ook onze laatste nachten. Kortom prachtig verblijf alleen best geen kamer op de 7de verdieping nemen.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 17 augustus 2019

Dit hotel heeft de perfecte ligging (vlak in het centrum bij de bezienswaardigheden, op wandelafstand van het strand en de bus naar de luchthaven stopt bijna voor de deur). Het is opvallend hoe enorm vriendelijk en behulpzaam het personeel is. Je voelt je hier echt thuis. De kamers zijn proper en verzorgd en het ontbijt is lekker. Vanop het dakterras op de achtste verdieping heb je een prachtig uitzicht over de stad. Het hoogtepunt was het diner en het bijhorende vuurwerk van de feria. Dit zullen we nooit vergeten. Bedankt!

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 8 augustus 2019 via mobiele applicatie

Heel mooi hotel, vriendelijke receptie, mooie kamers, leuk dakterras met klein zwembad. De ligging is super, pal naast de kathedraal en de eettentjes. Het strand is 5 minuten lopen. Internet gratis en goed, ook op kamers.

Datum van verblijf: augustus 2019