Beoordeeld op 7 november 2017

Een fijn hotel, klein, met mooie tuin met zwembad, goede bedden, vriendelijk personeel.
Elke kamer heeft een eigen terrasje, sommigen met uitzicht op het zwembad.
Het hotel ligt in een woonwijk met weinig voorzieningen, maar heel gunstig ten opzichte van de luchthaven.
Er is een klein winkelcentrum met een pizzeria, voor vertier moet je naar de binnenstad van Malaga.
Parkeren kan gewoon voor de deur.

• Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 19 september 2017 via mobiele applicatie

Erg leuk hotel. Kleinschalig, maar van alle gemakken voorzien.

Leuk zwembad met meer dan voldoende bedjes.

Mooie, schone, frisruikende kamers met mooie badkamer.

Fijne bedden en TV.

Perfect werkende, gratis, WiFi zowel op de kamer als aan het zwembad.

Kortom: een aanrader met name voor enkele nachtjes.

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 5 mei 2017 via mobiele applicatie

Voor de laatste twee dagen van onze rondreis hadden we dit hotel geboekt. Op basis van de positieve beoordeling, maar ook omdat het dichtbij het vliegveld in een villawijk ligt. Het strand is een paar minuten lopen.

Bij binnenkomst had ik even het idee dat het ouder was dan ik op basis van de foto's mocht verwachten. We kregen echter een nieuwe kamer, een soort studio, die nieuw en modern was ingericht. Alle te verwachten faciliteiten waren aanwezig, schoon en mooi (onze smaak). De kamer was voorzien van rolluiken, waardoor je de kamer vrijwel kon verduisteren. Fijn.

De studio is gelegen aan een veld, waar ook het zwembad is. Elke studio heeft een eigen zitje onder een luifel, die tegelijkertijd ook voor schaduw zorgt. Op en rond het grasveld staan ook zitjes en ligbedden.

Ook fijn: de huisregels zijn duidelijk. Zo mag je bijvoorbeeld niet met zwemkleding in het restaurant. Goede regeling.

Het enige waar je rekening mee moet houden, is dat de studio wat gehorig is. We hadden één avond een wat luidruchtige buurman. Daarnaast zit je natuurlijk dicht bij het vliegveld, wat betekent dat je af en toe een vliegtuig ziet en hoort opstijgen. Voor ons geen probleem; we wonen zelf onder een aanvliegroute van Schiphol.

Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 16 oktober 2016 via mobiele applicatie

We kwamen laat aan op vliegveld Malaga en wilden niet meteen doorrijden naar Granada, dus boekten we een hotel vlak bij het vliegveld. Voor een nacht. Wat verwacht je dan? Een toren. Standaard hotel, niks bijzonders. Wat bleek???? Op 5 minuten rijden vanaf het vliegveld, in een villawijk ligt een heel knus, prachtig hotelletje! 13 kamers, alles begane grond, rondom tuin, elke kamer een eigen zitje buiten, een zwembad... echt... geweldig! Bovendien super aardige mensen en een prima ontbijt. Buiten! Last van vliegtuigen? We zagen ze. We konden de maatschappijnamen lezen, maar we hoorden meer vogels als vliegtuigen. Het was een super begin van de vakantie. Volgende keer blijven we langer.

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 31 augustus 2016 via mobiele applicatie

Op zoek naar rust en toch zin om het bruisende Malaga te bezoeken,dan ben je hier aan het juiste adres!
Verwacht geen 5* bediening maar toch een correcte service , nette kamer, vriendelijk onthaal ! Kortom waar voor je geld!
Hou er rekening mee dat er in de buurt niet veel te beleven valt!
Komen hier zeker terug!

Verbleef: augustus 2016, reisde voor zaken