Beoordeeld op 7 december 2017

Voor die prijs kregen we echt zoveel meer dan we verwacht hadden, het is meer dan 4 sterren waard. Ruime kamer, zeer net en luxueus, alles voorradig, badkamer met infrarood lamp dus zalige warmte, ergonomisch hoofdkussen, uitgebreid ontbijt met alles erop en eraan tot zelfs iemand die rondkomt met churros en cava, enorm vriendelijk en behulpzaam personeel, echt aanrader voor zo'n prijs !

Kamertip: Slaap je met raam open dan kamer vragen aan rustige zijde, want veel verkeer aan zijde van de haven.
Datum van verblijf: december 2017
Ilunion H, Gerente van Ilunion Malaga, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 december 2017

Dear guest,

Thanks for posting your opinion about your stay at ILUNION Málaga.
We are pleased to know you enjoyed your stay with us.
We hope to welcome you again in the near future.
Best regards.

Mar Almagro. Hotel Manager

Beoordeeld op 19 november 2017 via mobiele applicatie

Een prima hotel 15 minuten lopen van centrum. Wel erg dichtbij het museum voor moderne kunst. Top ontbijt. Mooie ruime kamers. Alles ademt luxe en ruimte uit. Auto veilig in garage hotel. Zoek voor een deal en je zit prima.

Datum van verblijf: november 2017
Ilunion H, Gerente van Ilunion Malaga, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 november 2017

Dear guest,

We really appreciate the time invested in giving us your feedback and your attention.
Thank you for choosing us and for your words of gratitude. We are delighted that you enjoyed your stay with us.

Our best regards

Mar Almagro
Directora hotel

Beoordeeld op 5 november 2017 via mobiele applicatie

Zeer goed hotel. Vriendelijk personeel (zonder uitzondering) ruime en stille kamer (wij verbleven op de 7e verdieping). Bed van degelijke kwaliteit. Fantastisch ontbijt. Heerlijk zwembad. Zeker aan te raden. Wel een beetje stappen naar en van centrum.

Datum van verblijf: november 2017
Ilunion H, Gerente van Ilunion Malaga, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 november 2017

Dear guest,

Thank you so much for your kind comment.
We are so glad to read you did enjoy your stay and very happy your review is very positive. We would like yo receive you again in the near future.
Yours sincerely,

Mar Almagro. Hotel Manager.

Beoordeeld op 20 oktober 2017 via mobiele applicatie

We hebben een week verbleven in dit hotel . Geweldig ontbijt , heel vriendelijk personeel. Veel extra s : oa zwembad en saunarondje . Nadeel is de ligging : vervelend loopje naar centrum . We hebben 2 nachten nauwelijks geslapen door defecte airco : dat weegt zwaar bij beoordelen ; nauwelijks excuses hiervoor . Maar verder echt heel luxe !

Datum van verblijf: oktober 2017
Ilunion H, Gerente van Ilunion Malaga, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 oktober 2017

Geachte klant,

Bedankt voor het kiezen van ILUNION Málaga, neem een paar minuten en deel uw mening over ons hotel. We zijn blij dat u een aangenaam verblijf had en dat u ons zo positief waardeert. Wij betreuren de inconvenienetes die ons niveau van exigency niet vertegenwoordigen. Weet wat je aanraakt, maakt ons blij.

Mar Almagro. Hotel Director.

Beoordeeld op 19 oktober 2017

Dit verblijf was een leuke ervaring!
We genoten er van de rust en de aangename sfeer van het hotel.
Ruime kamer en badkamer
Het ontbijt was top, veel keuze , streekproducten...
Goede locatie.
Aangeraden....

Datum van verblijf: oktober 2017

Geachte klant,

Bedankt voor het kiezen van ILUNION Málaga, neem een paar minuten en deel uw mening over ons hotel. We zijn blij dat u een aangenaam verblijf had en dat u ons zo positief waardeert. Weet wat je aanraakt, maakt ons blij.

Mar Almagro. Hotel Director.