“Ilunion malaga”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 11 websites!
Ilunion Malaga
Beoordeeld als nr. 8 van 89 hotels in Malaga
Een TripAdvisor-lid
5 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goed hotel. Vriendelijk personeel (zonder uitzondering) ruime en stille kamer (wij verbleven op de 7e verdieping). Bed van degelijke kwaliteit. Fantastisch ontbijt. Heerlijk zwembad. Zeker aan te raden. Wel een beetje stappen naar en van centrum.

Verbleef: November, 2017, reisde met een partner
Ilunion H, Gerente van Ilunion Malaga, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 november 2017

Dear guest,

Thank you so much for your kind comment.
We are so glad to read you did enjoy your stay and very happy your review is very positive. We would like yo receive you again in the near future.
Yours sincerely,

Mar Almagro. Hotel Manager.

20 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben een week verbleven in dit hotel . Geweldig ontbijt , heel vriendelijk personeel. Veel extra s : oa zwembad en saunarondje . Nadeel is de ligging : vervelend loopje naar centrum . We hebben 2 nachten nauwelijks geslapen door defecte airco : dat weegt zwaar bij beoordelen ; nauwelijks excuses hiervoor . Maar verder echt heel luxe !

Verbleef: Oktober, 2017, reisde met een partner
Ilunion H, Gerente van Ilunion Malaga, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 oktober 2017

Geachte klant,

Bedankt voor het kiezen van ILUNION Málaga, neem een paar minuten en deel uw mening over ons hotel. We zijn blij dat u een aangenaam verblijf had en dat u ons zo positief waardeert. Wij betreuren de inconvenienetes die ons niveau van exigency niet vertegenwoordigen. Weet wat je aanraakt, maakt ons blij.

Mar Almagro. Hotel Director.

19 oktober 2017 beoordeeld

Dit verblijf was een leuke ervaring!
We genoten er van de rust en de aangename sfeer van het hotel.
Ruime kamer en badkamer
Het ontbijt was top, veel keuze , streekproducten...
Goede locatie.
Aangeraden....

Verbleef: Oktober, 2017

Geachte klant,

Bedankt voor het kiezen van ILUNION Málaga, neem een paar minuten en deel uw mening over ons hotel. We zijn blij dat u een aangenaam verblijf had en dat u ons zo positief waardeert. Weet wat je aanraakt, maakt ons blij.

Mar Almagro. Hotel Director.

16 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een heel fijn hotel. Zeer vriendelijk personeel, goede service, super ontbijtbuffet, prima zwembad en wellness en uitstekende massage.

Vanaf het vliegveld eenvoudig en snel per trein te bereiken. Het centrum is op loopafstand en ook de haven en het strand zijn te voet bereikbaar. Wanneer je minder goed ter been bent is de taxi ook een alternatief.

Wij vonden het hier heerlijk en komen vast nog eens terug!

Verbleef: Oktober, 2017, reisde met een partner

Geachte klant,

Bedankt voor het nemen van een paar minuten en het delen van uw ervaring.
We bedanken u voor de positieve reacties omdat we vol motivatie zijn, maar bovenal zijn we blij dat je een gelukkig verblijf hebt gehad.

We hopen u snel weer te zien.

Hotel manager ILUNION Málaga

17 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super hotel met heerlijk eten, vriendelijke kamermeisjes, veel faciliteiten: fitness, welness, turks bad en sauna. Ik heb ook een heerlijke massage gehad van Alex. Dit is zeker iets om aan te raden. 50 minuten heerlijk genoten! Verder ook mogelijkheid om fietsen te huren ed. Het ligt net buiten het centrum, maar dit stoort niet. Grote,ruime kamer en altijd alles proper ! Ik heb ervan genoten ! Zeker om terug te komen.

Verbleef: September, 2017, reisde met familie
Ilunion H, Gerente van Ilunion Malaga, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 september 2017

Dear Guest:

Thank you so much for leaving your comment on this website about ILUNION Málaga.
We are glad to hear you enjoyed your stay with us.
We hope to see you again in your next visit to our city.

Yours Sincerely,

Mar Almagro,
GM ILUNION Málaga

17 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel erg content van dit hotel. Lekker eten, vriendelijk personeel en mooie, ruime kamer. We hebben ook een massage van ALEX gehad in het hotel. Zeker een aanrader! Het hotel is net buiten de stad gelegen, maar het is toch allemaal dicht bij elkaar. De fitness en welness area zijn ook erg leuk als extra. We hebben erg genoten. Kortom een tophotel!

Verbleef: September, 2017, reisde met familie

Dear Arnaud,
Thank for sharing your experience with us. It is always a pleasure to know we fulfill customers expectations. T
We hope to see you again next time in Malaga.

Best regards
GM hotel ILUNION Málaga

8 september 2017 beoordeeld

Dit goed bereikbare hotel met inpandige parkeergarage is modern ingericht. Het ligt binnen het haven gebied met uitzicht op zee. De kamers zijn ruim van opzet met goede airconditioning en gratis WiFi. Er wordt een uitgebreid ontbijtbuffet geserveerd in het restaurant. Het historische centrum van de stad, het Picasso museum en het Alcazaba Malaga liggen op loop afstand. Voor een volgend bezoek aan Malaga is onze keuze voor dit hotel al weer gemaakt.

Verbleef: Augustus, 2017
Ilunion H, Gerente van Ilunion Malaga, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 september 2017

Dear customers:
Thank you for sharing your experience at our hotel. We are happy to hear that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you soon.

Yours sincerely,
GM ILUNION Málaga

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Malaga bekeken
Barcelo Malaga
Vincci Malaga
nr. 11 van 89 in Malaga
1.069 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Ilunion Malaga geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Ilunion Malaga

Adres: Paseo Antonio Machado 10, 29002 Malaga, Spanje
Locatie: Spanje > Andalusië > Province of Malaga > Costa del Sol > Malaga > Centro
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Restaurant Roomservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 2 spahotel in Malaga
Nr. 3 zakenhotel in Malaga
Nr. 7 familiehotel in Malaga
Nr. 8 luxe hotel in Malaga
Nr. 9 romantisch hotel in Malaga
Prijsklasse: € 80 - € 249 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Ilunion Malaga 4*
Aantal kamers: 179
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, World Independent Hotel Promotion, Thomas Cook International AG, Thomas Cook International AG, TripOnline SA, Expedia, Agoda, Hotels.com, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Ilunion Malaga met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Hotel Monte Malaga
Monte Malaga málaga

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?