NH Malaga(Malaga)
Besparingsmelding! 19% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 19% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 138 per nacht.

Besparingsmelding! 21% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 21% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 146 per nacht.

Hotel Molina Lario(Malaga)
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 242 per nacht.

Barcelo Malaga(Malaga)
  • Zwembad
Ibis Malaga Centro Ciudad(Malaga)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 71 per nacht.

Priceline
  • Gratis parkeren
16 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een heel fijn hotel. Zeer vriendelijk personeel, goede service, super ontbijtbuffet, prima zwembad en wellness en uitstekende massage.

Vanaf het vliegveld eenvoudig en snel per trein te bereiken. Het centrum is op loopafstand en ook de haven en het strand zijn te voet bereikbaar. Wanneer je minder goed ter been bent is de taxi ook een alternatief.

Wij vonden het hier heerlijk en komen vast nog eens terug!

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
Ilunion H, Gerente van Ilunion Malaga, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 oktober 2017

Geachte klant,

Bedankt voor het nemen van een paar minuten en het delen van uw ervaring.
We bedanken u voor de positieve reacties omdat we vol motivatie zijn, maar bovenal zijn we blij dat je een gelukkig verblijf hebt gehad.

We hopen u snel weer te zien.

Hotel manager ILUNION Málaga

17 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super hotel met heerlijk eten, vriendelijke kamermeisjes, veel faciliteiten: fitness, welness, turks bad en sauna. Ik heb ook een heerlijke massage gehad van Alex. Dit is zeker iets om aan te raden. 50 minuten heerlijk genoten! Verder ook mogelijkheid om fietsen te huren ed. Het ligt net buiten het centrum, maar dit stoort niet. Grote,ruime kamer en altijd alles proper ! Ik heb ervan genoten ! Zeker om terug te komen.

Verbleef: september 2017, reisde met familie
Ilunion H, Gerente van Ilunion Malaga, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 september 2017

Dear Guest:

Thank you so much for leaving your comment on this website about ILUNION Málaga.
We are glad to hear you enjoyed your stay with us.
We hope to see you again in your next visit to our city.

Yours Sincerely,

Mar Almagro,
GM ILUNION Málaga

17 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel erg content van dit hotel. Lekker eten, vriendelijk personeel en mooie, ruime kamer. We hebben ook een massage van ALEX gehad in het hotel. Zeker een aanrader! Het hotel is net buiten de stad gelegen, maar het is toch allemaal dicht bij elkaar. De fitness en welness area zijn ook erg leuk als extra. We hebben erg genoten. Kortom een tophotel!

Verbleef: september 2017, reisde met familie

Dear Arnaud,
Thank for sharing your experience with us. It is always a pleasure to know we fulfill customers expectations. T
We hope to see you again next time in Malaga.

Best regards
GM hotel ILUNION Málaga

8 september 2017 beoordeeld

Dit goed bereikbare hotel met inpandige parkeergarage is modern ingericht. Het ligt binnen het haven gebied met uitzicht op zee. De kamers zijn ruim van opzet met goede airconditioning en gratis WiFi. Er wordt een uitgebreid ontbijtbuffet geserveerd in het restaurant. Het historische centrum van de stad, het Picasso museum en het Alcazaba Malaga liggen op loop afstand. Voor een volgend bezoek aan Malaga is onze keuze voor dit hotel al weer gemaakt.

Verbleef: augustus 2017
Ilunion H, Gerente van Ilunion Malaga, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 september 2017

Dear customers:
Thank you for sharing your experience at our hotel. We are happy to hear that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you soon.

Yours sincerely,
GM ILUNION Málaga

3 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed hotel, vriendelijk en behulpzaam personeel, ligging is goed, vlak bij centrum en treinstation. Ook het eten in het hotel is uitermate goed, en betaalbaar. Als we weer naar Malaga gaan is de keuze voor mij al gemaakt.

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
Ilunion H, Gerente van Ilunion Malaga, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 september 2017

Dear guest,

Thank you for sharing this nice commet whith us.
We are glad to read you loved our breakfast, service and location.
We do hope to welcome you back in the very near future.

Best regards,
Mar Almagro. GM