CokkieR
Sluis, Nederland

Mooi en rustig.

Beoordeling van Hotel Villa Guadalupe
4,0 van 5 bollen14 mei 2023 beoordeeldvia mobiele applicatie
Mooi gelegen hotel op heuvel. Gelukkig is er google maps anders zou je dit hotel niet makkelijk vinden. Prachtig uitzicht over Malaga. Prima kamers. Vriendelijk personeel en uitstekend restaurant.leuk zwembadje. Privé parking naast hotel.
Datum van verblijf: mei 2023
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
8.3 km van Hotel Villa Guadalupe
5.2 km van Hotel Villa Guadalupe
4.8 km van Hotel Villa Guadalupe
Meer hotels in Malaga bekijken
Beoordeeld op 27 september 2022

Ze hebben kamers met een fantastisch uitzicht, maar wij kregen kamer 8, met uitzicht op een blinde muur en met een slecht werkende airco.Een andere kamer was niet mogelijk. Dat kostte € 120 per nacht! We zijn meteen vertrokken en hebben elders geboekt.

Datum van verblijf: september 2022
Beoordeeld op 21 juni 2022

Warm aanbevolen hotel. Heel vriendelijke en behulpzame eigenaar die ook nog enkele woorden Nederlands spreekt. Gelogeerd in kamer met een aangenaam terras en een adembenemend uitzicht op Malaga en de zee. Fijn zwembad. Heel lekker gegeten in het restaurant met een prachtig uitzicht. Prijs/kwaliteit: top!

Kamertip: vraag naar kamer met balkon
Datum van verblijf: juni 2022
Beoordeeld op 12 augustus 2020 via mobiele applicatie

Heerlijk hotel met een prachtig uitzicht vanuit je kamer over Malaga. Met name in de avond kijk je je ogen uit. Als je in het restaurant zit, heb je ook dit uitzicht. De kamers zijn ruim en slapen fijn. We zouden hier zeker weer heen gaan. Je hebt wel een auto nodig, want het is boven op een berg :) Verder heeft het hotel alles wat je nodig hebt. Het zwembad is bovendien echt heeerlijk en de temperatuur van het water was perfect!

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 17 november 2019

Na een intense vakantie Andalusie, een rustig verblijf in Malaga locatie is top voor wie van rust houd.Ietwat eigenaardige ontbijtformule en de avondlijke beelden van Malaga nodigen uit tot prachtige selfies.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 11 november 2019

Een fijn hotel. We keken vanaf ons bed naar de zonsopgang boven de zee. Het uitzicht is geweldig. Mooie kamer met prachtige kunst, een heerlijk diner en een goed ontbijt. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Datum van verblijf: november 2019