TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 19 februari 2019

We verbleven er twee nachten. Bij aankomst wilden we graag nog het "dinner" nuttigen in het restaurant , en dit in een vol geboekt restaurant gezien "Valentijn" . De mede-eigenaar kon nog een tafel regelen als we om 20:00 kwamen eten.We kregen nog een mooie plaats in een uitmuntend restaurant ( zie onze beoordeling ).
We kregen een mooie ruime kamer met zicht op de stad en de zee. Twee brede bedden met uitstekende matrassen en beddengoed. Er was een kluis op de kamer. Wat we wel jammer vonden is dat er slechts één zetel/stoel was op de kamer zodat de tweede persoon verplicht is op het bed te gaan liggen bv. om een boek te lezen.
Ook blijken de kamers niet echt goed geïsoleerd te zijn. .'s nachts werden we wel eens wakker door het geblaf van honden.
Bij de kamer kan heeft men de keuze uit verschillende ontbijtformules die allemaal vrij veel bieden voor de aangerekende prijs.
Ondanks de enkele bezwaren zouden we zeker opnieuw dit hotel verkiezen als we opnieuw in Malaga willen verblijven ( ondanks de ietwat afgelegen, maar wel mooie ligging).

Kamertip: wij vonden kamer 11 een uitstekende kamer
Datum van verblijf: februari 2019
Villa_Guadalupe, Gerente van Hotel Villa Guadalupe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 februari 2019

Dear Chego2014,

Thank you very much for your review of your recent stay at our hotel. Your feedback is extremely valuable to us as we strive to make every guests’ stay a memorable visit. Your review was very honest and informative, which certainly helps us to improve :) Our bedding and mattresses are all completely new...and of course those excellent views compliment this nicely.

We regret if any dog noise was a bother; which does not come from our hotel/restaurant, but from neighbours. This is an issue that we have strived to improve upon by way of contacting the nearby neighbours on a regular basis. We will certainly take your comment into account. As well, we will evaluate concerning adding a an addition chair to the guest rooms for a second guest.

We will certainly pass on your wonderful comments to our hotel and restaurant staff! As well, please do not hesitate to contact us personally, it would be such a pleasure to personally welcome you back in the future:

Beoordeeld op 17 december 2018 via mobiele applicatie

Keurig net hotel boven op de heuvel met een prachtig uitzicht over Malaga. Auto is wel een vereiste, fiets of lopen is geen optie. Gratis parkeren bij het hotel. Prima bedden mooi groot balkon met zitje en fijne ligbedden.

Datum van verblijf: december 2018
HVGRA, Gerente van Hotel Villa Guadalupe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 januari 2019

Dear 9ellenv,

We agree, if you plan on coming to our hotel, perhaps a bike or walking is not the best option. Public transport is available at 800 meters away and taxis are affordable to enjoying Málaga. Free parking in our hotel is one of the great perks of a private location.

Beoordeeld op 18 november 2018 via mobiele applicatie

Eigenlijk is alles al gezegd over dit prachtige hotel.. super vriendelijk personeel , maar uitzicht is onbetaalbaar. Foto's van zonsopkomst tot nacht.. we komen zeker nog eens terug als het weer iets beter is.. zonder huurauto kun je hier alleen niet..

Datum van verblijf: november 2018
HVGRA, Gerente van Hotel Villa Guadalupe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 december 2018

Dear Jolandak2017,

Thank you very much for your review of your recent stay at our hotel. Your feedback is extremely valuable to us as we strive to make every guests’ stay a memorable visit. We agree, the month of November for rain was terrible, but we hope that your image of Málaga is not ruined by this. We generally have SO much sun!

We will certainly pass on your wonderful comments to our hotel staff! As well, please do not hesitate to contact us personally, it would be such a pleasure to personally welcome you back in the future:

Beoordeeld op 12 september 2018 via mobiele applicatie

Kamer is wat klein
Badkamer ook
Restaurant is goed mooi uitzicht
Ontbijt is matig als je naar de prijs kijkt
Weg naar het hotel is stijl net buiten de stad
Het uitzicht en het gezellig in het mooie restaurant maakt een hoop goed

Datum van verblijf: september 2018
HVGRA, Gerente van Hotel Villa Guadalupe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 oktober 2018

Dear Moesbout,

We will certainly pass on your comments to our hotel staff. As well, please do not hesitate to contact us personally, it would be such a pleasure to personally welcome you back in the future:

Beoordeeld op 19 juni 2018 via mobiele applicatie

3 nachten hier verbleven . Fijn kleinschalig hotel met een prima wel prijzig restaurant.Het uitzicht vanuit het restaurant en vanaf het zwembad is fantastisch mooi.
Je hebt wel een auto nodig om de stad Malaga te verkennen en om bij het strand te komen.

Datum van verblijf: juni 2018
HVGRA, Gerente van Hotel Villa Guadalupe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 juli 2018

Dear Inge Van Heiningen,

Thank you very much for your review of your recent stay at our hotel. Your feedback is extremely valuable to us as we strive to make every guests’ stay a memorable visit. We are very glad that you have enjoyed our breathtaking infinity salt water pool, with amazing views of Málaga, only enjoyed away from the town.