Beoordeeld op 17 december 2018 via mobiele applicatie

Keurig net hotel boven op de heuvel met een prachtig uitzicht over Malaga. Auto is wel een vereiste, fiets of lopen is geen optie. Gratis parkeren bij het hotel. Prima bedden mooi groot balkon met zitje en fijne ligbedden.

Datum van verblijf: december 2018
HVGRA, Gerente van Hotel Villa Guadalupe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 januari 2019

Dear 9ellenv,

We agree, if you plan on coming to our hotel, perhaps a bike or walking is not the best option. Public transport is available at 800 meters away and taxis are affordable to enjoying Málaga. Free parking in our hotel is one of the great perks of a private location.

We will certainly pass on your wonderful comments to our hotel and restaurant staff! As well, please do not hesitate to contact us personally, it would be such a pleasure to personally welcome you back in the future:

Beoordeeld op 18 november 2018 via mobiele applicatie

Eigenlijk is alles al gezegd over dit prachtige hotel.. super vriendelijk personeel , maar uitzicht is onbetaalbaar. Foto's van zonsopkomst tot nacht.. we komen zeker nog eens terug als het weer iets beter is.. zonder huurauto kun je hier alleen niet..

Datum van verblijf: november 2018
HVGRA, Gerente van Hotel Villa Guadalupe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 december 2018

Dear Jolandak2017,

Thank you very much for your review of your recent stay at our hotel. Your feedback is extremely valuable to us as we strive to make every guests’ stay a memorable visit. We agree, the month of November for rain was terrible, but we hope that your image of Málaga is not ruined by this. We generally have SO much sun!

We will certainly pass on your wonderful comments to our hotel staff! As well, please do not hesitate to contact us personally, it would be such a pleasure to personally welcome you back in the future:

Beoordeeld op 12 september 2018 via mobiele applicatie

Kamer is wat klein
Badkamer ook
Restaurant is goed mooi uitzicht
Ontbijt is matig als je naar de prijs kijkt
Weg naar het hotel is stijl net buiten de stad
Het uitzicht en het gezellig in het mooie restaurant maakt een hoop goed

Datum van verblijf: september 2018
HVGRA, Gerente van Hotel Villa Guadalupe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 oktober 2018

Dear Moesbout,

We will certainly pass on your comments to our hotel staff. As well, please do not hesitate to contact us personally, it would be such a pleasure to personally welcome you back in the future:

Beoordeeld op 19 juni 2018 via mobiele applicatie

3 nachten hier verbleven . Fijn kleinschalig hotel met een prima wel prijzig restaurant.Het uitzicht vanuit het restaurant en vanaf het zwembad is fantastisch mooi.
Je hebt wel een auto nodig om de stad Malaga te verkennen en om bij het strand te komen.

Datum van verblijf: juni 2018
HVGRA, Gerente van Hotel Villa Guadalupe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 juli 2018

Dear Inge Van Heiningen,

Thank you very much for your review of your recent stay at our hotel. Your feedback is extremely valuable to us as we strive to make every guests’ stay a memorable visit. We are very glad that you have enjoyed our breathtaking infinity salt water pool, with amazing views of Málaga, only enjoyed away from the town.

Beoordeeld op 15 juni 2018

Wij hadden een huis gehuurd in de omgeving en hebben hier al eens een jaar geleden gegeten. Het hotel en restaurant ligt hoog en daarom is er een prachtig uitzicht over de stad Malaga. Het restaurant is gewoon zeer goed en de kwaliteit is hoog. De service is perfect en er wordt een goede wijn geschonken. Als u eens wat anders wilt, dan is dit restaurant een zeer goede keuze.

Kamertip: Wij hebben hier niet geslapen en alleen genoten van een zeer goed diner.
Datum van verblijf: juni 2018

Dear Hans H,

Thank you very much for your review of your recent stay at our hotel. Your feedback is extremely valuable to us as we strive to make every guests’ stay a memorable visit. It is great to hear that you know of our area and that you had chosen to stay with us on this occasion while in Málaga.