TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 19 juni 2018 via mobiele applicatie

3 nachten hier verbleven . Fijn kleinschalig hotel met een prima wel prijzig restaurant.Het uitzicht vanuit het restaurant en vanaf het zwembad is fantastisch mooi.
Je hebt wel een auto nodig om de stad Malaga te verkennen en om bij het strand te komen.

Datum van verblijf: juni 2018
HVGRA, Gerente van Hotel Villa Guadalupe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 juli 2018

Dear Inge Van Heiningen,

Thank you very much for your review of your recent stay at our hotel. Your feedback is extremely valuable to us as we strive to make every guests’ stay a memorable visit. We are very glad that you have enjoyed our breathtaking infinity salt water pool, with amazing views of Málaga, only enjoyed away from the town.

We will certainly pass on your wonderful comments to our hotel and restaurant staff! As well, please do not hesitate to contact us personally, it would be such a pleasure to personally welcome you back in the future:
hvgrestamador@gmail.com

Kind regards
Candace

Beoordeeld op 15 juni 2018

Wij hadden een huis gehuurd in de omgeving en hebben hier al eens een jaar geleden gegeten. Het hotel en restaurant ligt hoog en daarom is er een prachtig uitzicht over de stad Malaga. Het restaurant is gewoon zeer goed en de kwaliteit is hoog. De service is perfect en er wordt een goede wijn geschonken. Als u eens wat anders wilt, dan is dit restaurant een zeer goede keuze.

Kamertip: Wij hebben hier niet geslapen en alleen genoten van een zeer goed diner.
Datum van verblijf: juni 2018

Dear Hans H,

Thank you very much for your review of your recent stay at our hotel. Your feedback is extremely valuable to us as we strive to make every guests’ stay a memorable visit. It is great to hear that you know of our area and that you had chosen to stay with us on this occasion while in Málaga.

hvgrestamador@gmail.com

Kind regards
Candace

Beoordeeld op 13 september 2017

Wij hadden als afsluiter van onze reis door andalucië dit hotel geboekt, met het oog op nog een paar dagen lekker rustig aan te doen. Dat is in dit hotel zeker gelukt. Gelegen op een heuveltop heb je fantastisch uitzicht over Malaga. Het hotelpersoneel is zeer vriendelijk en behulpzaam (zelfs Nederlandstalig). Ook werd er niet moeilijk gedaan over een late checkout. We hebben zodoende nog lekker bij het zwembad kunnen relaxen alvorens we naar het vliegveld moesten vertrekken, dat op 20 minuutjes rijden ligt. Keerzijde van de prachtige locatie is dat je wel de auto richting centrum dient te nemen, maar dit hadden we er zeker voor over.

+ Niet massaal, relatief klein en daardoor rustig hotel
+ Veel oog voor onderhoud
+ Personeel

- Afstand richting centrum (niet te voet)

Kamertip: Geef aan dat je uitzicht over de stad wilt.
Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 2 september 2017

We gaan niet te veel tijd verliezen. Dit is een mooie familiezaak met een fantastisch restaurant. Het hotel is kraakproper, van de vloer kan je overal eten. De garant met Vlaamse roots spreekt zelfs Nederlands. De kamers zijn niet al te groot maar hebben alle nodig comfort. De matras van kamer 4 is een beetje naar de hard kant, net zoals het hoofdkussen. Natuurlijk ieder zijn smaak. Wij hebben hier drie dagen met de vensters open geslapen. Dat moet je in Malaga centrum niet proberen. De wagen stond veilig op de GRATIS private parking. Het ontbijt mag wat meer variatie krijgen maar we klagen niet. Proficiat voor dit mooie hotel en bedankt voor de service.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 3 april 2017

Het hotel is gelegen in een residentiële wijk in de heuvels boven Malaga. Rustig, vriendelijke en goede bediening. Ideaal gelegen om uitstappen te doen in Andalusie.
Je moet wel een auto hebben want in de onmiddellijke omgeving is er niets en het is een steile weg bergop.Het ontbijt is erg lekker maar je moet kiezen uit 3 formules ( fitness, continentaal of andalusisch). Het bijhorende restaurant is top en de prijzen vallen mee.Het hele hotel is versierd met schilderijen gemaakt door de Nederlandse moeder van de eigenaar. Een aanrader voor mensen die gesteld zijn op rust, gastronomie en een mooie inrichting. De hoteleigenaar spreekt zelfs een aardig mondje nederlands. Gratis krachtige wifi .

Kamertip: Er zijn mooie kamers met terras met zicht op malaga.
Datum van verblijf: maart 2017