Beoordeeld op 26 september 2016 via mobiele applicatie

In deze kleinschalige accommodatie is alles te vinden wat je nodig hebt. Een prima ontbijt, mooi grote kamers, fijn uitzicht over Malaga, top. Hier en daar ietwat gedateerd maar dat mag weinig naam hebben. Malaga is ongeveer 20 minuten rijden met de auto (naar hartje centrum). Dat is prima te doen vonden wij.

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 22 september 2016 via mobiele applicatie

Aangenaam verrast en een uitzicht over heel Malaga. Goede en attente bediening. Een goede kaart en uitstekend gegeten met een goede fles wijn. De buitenbar is een etage lager en staande heeft men hetzelfde mooie uitzicht over Malaga, echter als men gaat zitten is het uitzicht weg. Het hotel ken ik niet, maar alles zag er netjes uit. De lokatie is zeer bijzonder.

Verbleef: september 2016, reisde met vrienden
Beoordeeld op 6 juni 2016 via mobiele applicatie

Mijn vriendin en ik zijn zeer reislustig en hebben al heel veel van de wereld gezien. Dit hotel staat sinds ons bezoek bovenaan ons lijstje. Alles was gewoon perfect, niet overdreven.

Het personeel voelde als familie en het restaurant gaf ons telkens weer kippenvel. De kamer was bovendien altijd perfect schoon. Met de WiFi konden we zelfs op Netflix en het zwembad zullen wij nooit vergeten.

Er is altijd wel iets voor verbetering vatbaar, maar dit keer kunnen we het gewoon niet bedenken.

Bedankt voor de fijn vakantie!

Liefs,
Karlijn & Rein

Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 23 april 2016

Prima kamer met groot balkon en mogelijkheid om te relaxen. Mooi uitzicht op de stad. Restaurant waar met dieetwensen rekening gehouden kan worden, waar we 's avonds heerlijk hebben gegeten. Met huurauto is het hotel prima te bereiken, ook al ligt het op een heuvel. In de gang staat een koelkast met gekoelde dranken, die je kunt aanschaffen tegen redelijk prijs.Parkeren is gratis. Ontbijt in buffetvorm. Voor mij met mijn dieet verliep dit niet goed.

• Verbleef: maart 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 22 april 2016 via mobiele applicatie

Prachtig hotel in een rustige omgeving
Mooi uitzicht en de kamer is voorzien van alles .
Ook het uitzicht over Málaga is fantastisch .
Had alleen graag een koelkastje op kamer gehad ☺️.
Het ontbijt is prima en voorzien van alles .
Zelf geen gebruik gemaakt van het zwembad maar het zag er prima uit om als het warm is even af te koelen .
Zeker een plek die ik zal aanbevelen .

Verbleef: april 2016, reisde met een partner